Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
299 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Мотоцикл Shineray XY 150 FORESTER

49 350 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Shineray XY 150 FORESTER
Мотоцикл Shineray XY 150 FORESTERНемає в наявності
49 350 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Модель мотоцикла, яку Ви бачите на світлинах називається Shineray Forester XY150. У перекладі з англійської слово «forester» означає «лісник» — почасти це назва харктеризує одну з декількох функціональних переваг цього примірника.  Ця модель існує вже понад 4,5 років. За цей час вона розошилася шаленим тиражем у різних країнах світу. Причому частина цих мотоциклів є й в Росії під брендом «Ірбіс». Модель зарекомендувала себе дійсно дуже добре та на українських дорогах. Саме тому MOT-O.COM продовжує  представляти  цей мотоцикл на українському ринку. Раніше, як ви пам'ятаєте, якщо цікавляться цим мотоциклом,  модель пропонується тільки у двох колірних рішеннях, а саме в чорному матовому та зеленому матовому.  2019 року  ми доповнили лінійку кольором — глянсовим бежевим. На нашу думку, в цьому кольорі мотоцикл став ще практичнішим і матиме зовсім інший вигляд. 

     У моделях  2020  року випуску  виготовлені зміни й тепер Shineray Forester XY150  постачається з новій  фарою  головного світла  и  покажчиками поворотів зі  світлодіодною світлотехнікою. Так само як стандартна опція, в оновленій версії вже  інтегрований  USB-порт для обслуговування моблильних пристроїв і в стандарті  комплектуються АКБ бренда LEOCH.    


      

 

       
 

Отже, ми й далі впроваджуємо ті удосконалення й доповнення, які будуть корисними та функціональними для майбутніх власників.

Короткий вступ:

Під час першого погляду на Forester  Багато ендуристів швидше за все повідомлять щось типу «що це за гірощі». Однак весь секрет у тому, що на перше місце під час виробництва цієї моделі інженери Shineray  ставили аж ніяк не стрибки з трамплінів або гарний зовнішній вигляд. Основне призначення — це максимальна утилітарність мотоцикла або простіше кажучи корисність і універсальність за розширених можливостей за прохідності. З тих понад 200 країн світу, які є на планеті Земля, дороги з твердим покриттям можна знайти лише 45% з цієї кількості. Ну, і як ми всі знаємо, наша країна не входить до десятки лідерів  за якістю та кількістю цих найдорожчих. Так що підвищені позашляхові можливості, яким наділена пропонована до вашої уваги модель,  однозначно вирізняють у позитивну сторону, порівнюючи з усією  масою дорожніх версій простих мотоциклів, які у надлишку є в ПГТ, селах, вагах нашої неголеній України. Тому  рекомендуємо gratham крос/ендуро зберегти остаточний вердик до закінчення читання, а ще краще до моменту можливості побачити тест-драйв (це станеться вже на початку жовтня 2015 року). А ось усім тим, кому потрібно ультрауніверсальний транспортний засіб, точно буде цікаво, і так риємо:

У зовнішності жодних вишукань дійсно немає, а ось функціональності чимало. 3-сторонній багажник дасть змогу розмістити  вантаж вагою до 50-60 кг на один бік. На це розрахований і діаметр трубчастого каркаса, з якого зроблені відкидні платформи та місця кріплення  загальною конструкцією до рами. Верхня платформа багажника навмисно доповнена горизонтальним підсилювачем подовжувальним плечезом навантаження ближче до центру мотоцикла. Можна кріпити кофр або вантаж без остраху втратити під час їзди.

 

За ініціативою техвідроба компанії MOT-O.COM, виробник  доповнить комплектацію мотоциклів, що надходять до України, фронтальною решіткою, покликаною захищати коліна водія. Також у разі випадкового падіння вона безсумнівно зменшить кількість пошкоджень (на фото показаний просто приблизний зразок, а не оригінальний елемент, який буде встановлений на Shineray Forester).

 

На цьому захисні елементи не закінчуються. Передня часть  блок-фари повністю захищена металевим каркасом. Це зроблено і для збереження під час їзди в лісі (квіти, і інші перешкоди) і для того, щоб на ньому можна було закріпити вантаж (наприклад, намет у зібраному вигляді) або пригальмувати вітрове скло. Причому останнє може бути найпростішою конструкції без використання якихось  спеціальних комплектуючих — металевий каркас навколо фари дає змогу розташувати кріплення в довільному порядку.

Довжина сидіння в моделі Forester становить 81 см.! Представляєте! На такому можуть розміститися три людини середньої комплекції. Спритик звичайно, але їхати — то можна, особливо коли потрібно.

Сидіння, до речі,  оброблене легкозмійним  синтетичним матеріалом із товщиною зовнішньої оббивки майже 2 мм. — зносостійкість забезпечена та стійкість до механічних пошкоджень теж.

 

За ергономікою посадки особливих нотаток немає. Крім того, поодинці можна розмістити дуже зручно незалежно від зросту — ця також заслуга сидіння. Є повний набір інструментарія: тахометр, спідометр, датчик рівня палива. 

Причому він останній у глибину щодо стандартного розміщення до інших приладів.  Варто зазначити, що місткість бака в моделі XY150 Forester становить 13,7 літра, а сам бак зроблений зі сталі та не боїться легкої  «контактної боротьби» — переможцем він може з неї й не вийде, але,  попри деформацію, герметичність, на відміну від пластикового  точно збереже. Потішить власника та наявність пластикових кожухів захисту ручок керма. З огляду на  Передбачену географію експлуатації мотоцикла це дуже корисне обладнання.

Конструкція маятника задньої підвіски традиційна та без вишуканих виробів. У ній навмисно застосовані дві амортизаційні стійки для підвищення вантажопідійманості та здатності підвіски «тримати удар». А для збільшення її ходу були встановлені інші амортизатори зі збільшеною довжиною та діаметром штока.
Зверніть увагу на те, що верхній кожух захисту ланцюга проходить вздовж усієї її верхньої протяжності та виходить за межі приводної зірки. Це  зроблено з урахуванням того, що стихія мотоцикла не найчистіші дороги, а розкидана периметром ніг власника, колеса та пластику бруд від обертового ланцюга — явно не прикрашала б зовнішній вигляд. У разі з Forester цього не станеться.

В унісон із цим рішенням працює й конструкція переднього крила. Подивіться на конфігурацію. Вона сама по собі дуже логічно, оскільки восени бруд, налипаючи на внутрішню порожнину крила, лише ускладнює обертання колеса (якщо воно було б цілісним). За такої конструкції саме крило мало бути близько розташоване до колеса, щоб не обмежувати хід підвіски та не перешкоджати великому куту повороту керма. Таке завдання не з легких, бо довелося б чимось жертвувати.  А в пропонованому на Forester варіанті та очищення колеса відбувається дуже інтенсивно, без розбризкування на двигун і ноги водія, а також із кутом повороту керма все гаразд. 

Тепер про диски та шини. На цій моделі вони литі. Порівнюючи з класичними спицьованими колесами, ці на лад практичніші. Мити їх швидше та простіше, вони взагалі не вимагають догляду та не потрібно займатися непростою процедурою — підтяжкою спиць. Спереду на диск змонтована покришка розмірності 3.00-18, а ззаду 4.10-18. Розміри поширені та спеціально підібрані для того, щоб не створювати складності під час купівлі шин надалі.
 
Шини мають розвинені ґрунтозачіпи спеціально для переміщення по супроводах. Показово, що заднє барабанне гальмо забезпечене колодками з товщиною 5 мм. Підшипники коліс і переднього та заднього закритого типу та для кращої захищеності  мають додаткові пильовики. Складники електросистеми  двигуна (комутатор, регулятор напруги, реле стартера та запобіжник) легкодоступні та водночас захищені від води та бруду. Вони всі дружно приховані за бічною кришкою з лівого боку мотоцикла

Окремо нагадуємо про наявність двох варіантів підніжк на цьому мотоциклі. Це зроблено навмисно, оскільки не всім і не завжди зручно залишати завантажений поклажею  мотоцикл тільки на бічний — і впасти на бік може або  вантаж вміститься в бік похилої площини. А центральна підніжка це питання знімає повністю. Ожини комусь вона здасться зайвою — її завжди можна просто зняти та залишити лише бічну.

     Серцем версії Shineray Forester є бензиновий двигун із верхнім розташуванням розпочила  (СВ-двдвигун) і ланцюговим приводом, який себе добре зарекомендував на моделі XY150-11B Цей мотор нового покоління з технологією CVVT — спеціального напилення на хонінговану поверхню циліндра. Склад цього нанесення кристалізується в мікроплівку, яка покликана краще захищати циліндр від зносу. Причому в міру накочування моторесурсу цей ефект буде проявлятися істотніше. Так це чи ні — покаже час, у будь-якому разі інженери Shineray підкреслюють, що впровадження цієї технології дійсно збільшує збережність циліндра. Двигун дуже добре тягне в широкому діапазоні і, завдяки зміненим передавальним числам у КПП, повідомляє мотоциклу привабливу динаміку.  Якщо врахувати, що загальна споряджена маса мотоцикла не перевищує 126 кг. — потенціал запасу під час руху з вантажем вельми пристойний.

Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,69
Ширина, м. 0,46
Висота, м. 0,88
Маса, кг 146
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподіляча (OHC) з ланцюговим приводом (CB-engine)
Крутний момент, Нм/об.хв. 12/7500
Ступінь стиснення 9,5:1
Об'єм, см3 149,4
Система електроживлення АКБ 12V 7А (олив'яно-кислотна батарея)
Система запалювання Електронне (CDI), Електростартер і механічний кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 11 /7000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 12 / 7500
КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод, маркування ланцюга 428H, марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Барабанний із механічним приводом
Передні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними здвоєними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км/год 100
Витрата палива на л/100 км ≥3
Вантажність, кг 180
Кліренс, мм 230
Розмір шин передні/задні 3.00-18 / 4.10-18 марка шин - KENDA
Об'єм паливного бака, л 13,7
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2070
Ширина, мм 870
Висота по сідлу, мм 810
Висота, мм 1100
Колісна база, мм 1380
Споряджена маса, кг 124
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 49 350 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner