Кольори: чорний, фіолетовий, червоний і білий
Серцем Lifan KPR 200 є чотиритактний чотириклапанний двигун рідинного охолодження об'ємом 198 см3. Крім збільшеного об'єму двигуна, також збільшили його потужність і крутний момент. Показники складуть 17,5 к.с. за 7500 об./хв і 17 Нм за 6500 об./хв відповідно. Двигун працює в парі із 6-ступеневою КПП.
Поршень в новому Ліфанівському 200-т кубовому моторі виготовлений із застосуванням технології MicroArc Oxidation Coating (Мібровугове оксидування). Трохи зупиниться на цьому, оскільки ця технологія дійсно наділяє метал низкою покращених властивостей:
Метод мікродугового оксидування є радянською технологією, відомою також як спосіб плазмо-електролітичного окиснення (ПЕО) Цей метод застосовують для отримання твердих і корозійно-стійких покриттів на Al, Mg, Ti та інших легких металах. У процесі мікродугового оксидування., який також відомий як плазмове електролітичне окиснення, з поєднанням електрохімічного окиснення й кінцевої високовольтної обробки металеві елементи набувають чудової адгезійної міцність, менша зношування під час тертя, краща стійкість із термічним змін у широкому діапазоні.
Після такого оброблення деталі циліндропоршневої групи
- мають підвищену корозійну стійкість, а також придатні для використання у вологому кліматі (випробування зразків у 10% морського туману впродовж 2000 годин не показали жодних слідів корозії або руйнівного окиснення);
- мають підвищену зносостійкість (швидкість зносу МДО-покриття набагато нижча, ніж у аналогічних виробів, випробуваних за тих самих умов). Мікротвердість зносостійких покриттів становить 15 000-20 000 МПа замість 4 000 — 6 000 МПа на анодованих покриттях.
Загальна інформація про пропоновану технологію: цей процес поєднує в собі електрохімічне окислення з високовольтною іскробною обробкою у водній електролітичній ванні, яка також містить модифікувальні елементи як розчинені соль для включення в структуру металу. Унаслідок покриття з оксиду алюмінію набуває покращених властивостей.
Передавальна кількість коробки передач відрізняються від 150-кі та дадуть змогу краще розганяти мотоцикл і досягти більшого значення максимальної швидкості.
Зовнішній вигляд КПР залишився як і раніше строгим і водночас спортивним і одним із підкреслених акцентів є запропоноване забарвлення.
Мотоцикл Lifan KPR 200 не боїться неякісного дорожнього покриття або помірного бездоріжжя. Завдяки якісній системі підвіски, гідравлічній гальмівній системі та покришкам подвійного призначення він буде чудово керований, передбачуваний і чуйний на дії водія незалежно від якості покриття.
Значення упаковувальних розмірів мототехніки | |
Довжина, м. | 1,93 |
Ширина, м. | 0,58 |
Висота, м. | 0,88 |
Маса, кг | 164 |
Характеристики | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двоклапанний із верхнім розташуванням розподобала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом |
Максимальний кут повороту керма, градуси | 29 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) |
Ступінь стиснення | 1121 |
Об'єм, см3 | 198 |
Система електроживлення | АКБ 12N9-BS |
Система запалювання | Електронне (CDI) + електростартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 17,5 / 8000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 17 / 6500 |
КПП | 6-ступенева трансмісія з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод, посилений ланцюг CHOHO з маркуванням 428H |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом і гідравлічним приводом, діаметр 220 мм. |
Передні гальмівні механізми | Плавальний гальмівний диск із двопоршневим супортом і гідравлічним приводом, діаметр 300 мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором, двома послідовно встановленими пружинами змінної жорсткості та можливістю регулювання переднатягу. |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 38 мм) і гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані в чорний колір і покриті матовим лаком |
Максимальна швидкість, км/год | 133 |
Витрата палива на л/100км | ≥ 2,7 |
Вантажність, кг | 154 |
Розмір шин передні/задні | 90/90-17 / 120/80-17 |
Об'єм паливного бака, л | 14 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1 |
Масогабаритні характеристики | |
Довжина, мм | 2060 |
Ширина, мм | 760 |
Висота по сідлу, мм | 780 |
Висота, мм | 1105 |
Колісна база, мм | 1330 |
Споряджена маса, кг | 142 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Стан | Новий |
- Ціна: 77 280 ₴