Зустрічайте Shineray XY250GY-6C 250 2020 року. У нинішньому виконанні ми пропонуємо дві модифікації моделі:
1. XY250GY-6C на крос-шинах
2. XY250GY-6C на гладкіші, дорожніх покришках
Відмінність між цими версіями полягає лише в типі шин. Дорожня версія обладнується більш універсальними шинами KENDA K761, тоді як варіант Cross укомплектований зубастим протектором KENDA з розмірами: задня110/90-18, передня 80/100-21. Це і є єдина відмінність. Все інше, зокрема й ціна — повністю однакове. Під час оформлення замовлень просимо конкретизувати Ваше побажання за типом шин.
В описі оновлень моделі XY250GY-6C ми вийдемо від надмірної деталізації. Робимо так, тому, мотоцикл вже багатьом із Вас добре відомий. У ньому було багато гарного, але були й вади. Багато власників інформували нас про них, деякі рекомендували цікаві та розумні варіанти рішень, інші просто core "хреново!". Упродовж 1,5 років ми ретельно збирали всі ці дані, відгуки, нарекання, слухаючи та чули про очікування змін і готували технічне завдання щодо змін для виробника.
І ось у моделі 2020 року ми можемо уявити результат. Ми позначимо його тільки цікавими пунктами, і відобразимо часткове фотографічне відображення зроблених технічних удосконалень.
1. Двигун. Тепер на моделі встановлений мотор серії VJP 172FMMзі збільшеною поршневою групою та потужністю 19,8 кінських сил. Його справжній об'єм збільшився до чесних 249 см3. Не 230, як було раніше, не 223 як у багатьох моделей конкурентів, які «випадково забувають це кокретизувати». Двигун у стандарті обзавелся оливним фільтром паперового типу. Ревізії зазнали й шестерні в КПП, також встановлені інші демпферні пружини кошика зчеплення. Те, що використовуються зараз, мінімізують опір під час перемикання та підвищують інфоромативність під час активації тієї чи іншої передачі;
2. У симбіозі з мотором працює й новий карбюратор DENI з вакуумним клапаном, який ефективніше забезпечує паливо-повітряною сумішшю двигун на вищих обертах;
3. Нам вдалося повністю змінити характеристики задньої пружинно-амортизаторної стійки. Виробником нового амортизатора тепер є компанія Yuan Shock Absorber Co., Ltd. Цей виробник забезпечує своєю продукцією дуже багатьох виробників мото, квадро та скутерів, які входять до першої десятки китайських брендів: CFMoto, Suzuki, Wuyang-Honda, Lifan, Loncin, Zongshen, Keeway, Kymco.
Ключові зміни:
— Знизилася кількість витків і змінилася навивання пружини. Сама пружина зі сталевого прокату з іншим розрахунковим коефіцієнтом пружної деформації (для довідки: пружна деформація — це деформація, що зникає після припинення дій на тіло зовнішніх сил. Водночас елемент приймає початкові розміри та форму).
- Колба амортизатора має більшу за об'ємом внутрішню порожнину. Збільшена кількість оливи та інший переріз перепускного клапана поліпшило характеристики демпфування;
- Збільшена за довжиною нарізка різі на корпусі надає можливість "розпускання" пружини або навпаки вихідного більш "жорсткого" підпора — тобто діапазон регулювання збільшився
Задня підвіска втратила ті вади, які були раніше та набагато приємніше відпрацьовує нерівності. Водночас вона позбавлена надмірної м'якості та "не відбиває мотоцикл на кістки" під час завантаження другого номера.
На фото обидва — здогадайтеся, який із них новий.
4. На всіх важелях прогресії та на поперечині рами, всередині якої проходить вісь маятника, додані пресо-оливки. Ця міра дасть змогу істотно спростити поповнення мастилом підшипників без повного розбирання частин підвіски.
5. Конструкція заднього гальмівного циліндра повністю інша. Ми відмовилися від приєднання виносного бачка. Тепер ця деталь поєднує в собі й механізм і резервуар для гальмівної рідини. Плюси очевидні: гігроскопічність гальмівної рідини (здатність накопичувати вологу з атмосфери) нікуди не робіться, але герметичність гальмівного циліндра дасть змогу продовжити її властивості на триваліший період (здалегідь об'єм рідини в пластиковому бачку активніший поглинав вологу), до того ж загальний об'єм системи зменшився вдвічі.
6. Задній гальмівний супорт і циліндр тепер з'єднує армована гальмівна магістраль. З колишнім гумовим шлангом бували випадки, коли він перетирався або розшарувався в місцях вигинів. Зараз цей момент унеможливлений як можлива проблема.
7. На задньому важелі в місці переходу ланцюга на зірку з'явився обмежувач або простий «вловник ланцюга». Корпус деталі виготовлений з алюмінію, внутрішня частина з поліефірного пластику. Думаємо, що більшість з Вас знає, чим корисний цей елемент, тому переходимо до наступного пункту.
8. Ми неодноразово чули думки про події, що пропадають, у сполуках, згорілих реле заряду через окиснення контактів, перегрівних ламп через поганий контакт із підводними дротами. Тому в моделі XY250GY-6C 2020 модельного року змінений головний шлейф у проведенні — він упакований у термостійкий діелектричний кембрик, а також усі основні контактні елементи з'єднуються новим типом герметичних електророз'ємів, іменованих PIN-TO-PIN. Ці елементи покликані забезпечити належну надійність усіх ключових з'єднань. Кожен із них із герметизувальною прокладкою та щільною контактною фіксацією. Якщо власник надалі використовуватиме спеціальний спрей для контактів (він не стоїть космічних грошей), він взагалі усуне появу навіть найнезначніших проблем в електроз'єднаннях.
9. У самій фарі відтепер "поселилася" LED-лампа. Настроювання світла та підбір лампи вироблялися фахівцями Shineray з урахуванням форми розсіювача всередині фари для формування правильної спрямованості світлової пучки. У такий спосіб ефект від яскравості буде набагато кращим від колишньої звичайної лампи з ниткою накала за меншого споживання.
10. Вказівники повороту також замінені якіснішим виробом. Яскравість світіння нового елемента набагато вища, ніж у тих, які були раніше. Значимим плюсом є еластичніша кріпильна вісь — новий поворотник може витримати білизні кути вигину без шкоди для власної цілісності.
11. Не обійшлося увагою ми й два дуже важні елементи. Колісні диски (ободи) тепер виготовлені з алюмінієвого сплаву. Вони легші та не менш міцні. А шини на версії Shineray 6С Крос повністю інші. Виробник нової моделі покришок — KENDA. Розміри: задня110/90-18, передня 80/100-21. Протектор має розвинені бічні частини для кращого зчеплення з пухкими поверхнями, а посилена боковина забезпечена захисними буртиком, який виступає за крайку обода для часткового запобігання від можливих подряпин або ударів по дотичній.
12. Рама мотоцикла не зазнала змін, проте тепер перед фарбуванням вона проходить катафорезне оброблення у спеціальній ванні. Як зовнішнє покриття тепер застосовується емаль із додаванням пластифікатора. Покриття такою фарбою стійкіше до дрібних відколів і подряпин. Подивімося як проявить себе в експлуатації. А візуально ця фарба вирізняється вираженим глянсовим відблиском.
13. Ще однією корисною зміною стало використання всіх гвинтів і болтів вищої якості та підвищеної міцності. Абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування 8.8 (предроб міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним із яких є кріплення двигуна має болти На версіях 2019 року теж були такі болти, проте їхня кількість була набагато меншою. А зараз навіть найменші, які кріплять пластикові елементи тільки такі.
13. Грипси на кермі також змінилися. Те, що зараз м'якше та позбавлене многіслотих кутових ламелей (як на модифікаціях раніше) у які з плином часу забивався бруд і пил і губився зовнішній вигляд. А ще нові вони виготовлені з полівінілового ефіру, а не з гумопластику. Цей матеріал характеризується високою стійкістю до ультрафіолетового випромінювання, «нечуттям» до води й агресивним середовищем.
У торцевих основах керма вже передбачений отвір із різзю для монтажу різних варіантів захисту рук
14. А ще як вихідна батарея ми стали використовувати акумулятор фірми LEOCH. D минулого року ми випробували ці батареї на іншій моделі мотоцикла Shineray. Згодом переконалися в тому, що це гарний виріб, тому тепер він у первинній комплектації Shineray XY250GY-6C
У стандартній комплектації, як і раніше, є USB-роз'єм, який розташований на кермі. Ось тільки ми неабияк змінили цей аксесуар. Багато пристроїв в аналогічному форм-факторі на багатьох моделях мотоциклів видають на гору аж цілих 0,6-0,8 Ампера. Прежні наші варіанти нави, були такими самими. Цеантажувало, що функціональність цього зарядного пристрою насправді була жодною. Телефони й інші ґаджети не заряджалися, а розряджалися від імпульсного слабкострумового підживлення. Зовнішній прилад має конденсатор для генерації збільшеної сили струму величчої на 1,8-2 Ампери. Сподіваємося, що цю функцію оцінять ті, хто вже стикався з проблемою раніше.
Звичайно ж, залишилася й металева платформа багажника
Ми залишаємо інформацію фактичну відмінності між, здавалося б, схожими моделями Shineray XY250GY-6C і XY250GY-6B. Сподіваємося, що ця інформація допоможе Вам краще визначитися з вибором, того мотоцикла, який задовольнить Ваші очікування:
- Двигун у моделі XY250GY-6C 2020 року випуску 172FMM, а модель XY250GY-6B обладнується двигуном 169FMM.
- Вирізняється конструкція заднього маятника — він полегшений, спеціально для зменшення непідрессорованої маси та зменшення загальної ваги мотоцикла. Маятник кріпиться до рами через голчасті підшипники (як і на моделі XY250GY-6B).
- Кут встановлення передньої вилки вирізняється — це зроблено спеціально для зміни характеристик керованості та плавності ходу
- Сама вилка вирізняється за конструкцією кріплень осі переднього колеса, і вона м'якша завдяки застосуванню інших внутрішніх пружин, також у моделі XY250GY-6C 2020 року випуску встановлена модифікована задня амортизатор і пружина.
- Конструкція бака на 6С стандартна з одним виходом і краником із положенням «резерв» (на XY250GY-6B застосована роздільна схема з двома виведеннями паливних трубок від кожної з половинок бака, які сходяться в паливний кран. Останній не має положення «резерв», можна лише перемкнутися між половинками бака.)
- Колісна база XY250GY-6C на 50 мм. більше, ніж у XY250GY-6B
- Висота сідлу та профіль виготовлення сідла різні — XY250GY-6C зручніші для невисоких водіїв.
- Ергономічні моменти різні (ці показники суто індивідуальні, комусь може бути винятково зручно, а комусь більше сподобається на 6B)
- кут вигину ручок керма в горизонтальній площині менше (ширина від кінця колодки до ручки становить 83,5 см (на XY250GY-6B — 82 см)
- висота встановлення керма також відрізняється - В ходу XY250GY-6C м'якший за XY250GY-6B завдяки іншому задньому маятнику, який за довжиною більший, а за вагою легший.
- Вага XY250GY-6C приблизно на 9 кг менше, ніж XY250GY-6B Ендуро
- Комплектація і пишність опціями моделі XY250GY-6C вище, ніж у версії XY250GY-6B
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м. | 1,78 |
Ширина, м. | 0,47 |
Висота, м. | 0,88 |
Маса, кг | 155 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподіляча (OHC) з ланцюговим приводом і балансувальним валом (тип двигуна 172FMM) |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 71.8 х 62 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX Formula 4T 15W50 |
Ступінь стиснення | 9,0:1 |
Об'єм, см3 | 249 |
Система електроживлення | АКБ 12V 7А (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронне |
Тип запуску двигуна | Електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 19,8 /7500 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 20,2 / 5500 |
КПП | 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод. Маркування ланцюга 520H |
Задні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 6 мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням переднатягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогрес |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 165 мм. Діаметр пера 42 мм. |
Колісні диски | Обід диска з алюмінієвого сплаву, спицьовані з пофарбованим ободом у чорний матовий колір |
Максимальна швидкість, км/год | 115 |
Витрата палива на л/100 км | ≥3,8 |
Вантажність, кг | 157 |
Кліренс, мм | 370 (мінімальний) |
Розмір шин передні/задні | Кросс-шина KENDA, розмірності 80/100-21 — передня та 110/90-18 — задня Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора |
Об'єм паливного бака, л | 13 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,1 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2050 |
Ширина, мм | 860 |
Висота по сідлу, мм | 860 |
Висота, мм | 1170 |
Колісна база, мм | 1415 |
Споряджена маса, кг | 134 |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Стан | Новий |
- Ціна: 77 865 ₴