ПАРАМЕТРИ ДВІГАТЕЛЯ
Ємність акумулятора Батарейний модуль складається з олив'яних акумуляторів, виготовлених за технологією згущеного електроліту загальною номіналом 72V-58Ah (4176 Вт·год). Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин
Запас ходу на електротягу, км. До 70 км залежно від дорожніх умов, величини та загальної маси корисного навантаження.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт. Номінальна потужність — 1500 Ватів.
Розрахункова кількість циклів заряду батареї Ресурс АКБ-480 циклів за глибиною розряду — 60%
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год ≤45
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоукріпленої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребром для зовнішнього тепловіддання.
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля — Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів напругою 220 Вольтів, сила струму 6 А.
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням
Світлотехніка задня задня габаритний ліхтар стоп-сигнал, покажчик повороту
Світлотехніка передня лінзована LED-фара головного світла + додаткові фари
Тип батареї Необслуговувані тягові батареї сумарною напругою 72V-58A/h (4176 Вт·год). АКБ входить до стандартної комплектації. Робоча напруга — 12 вольтів; Ємність за 3-20 годин розряджання (С3-С20) — 52-58A/h; Вага (кг) — 15,5; Діапазон робочих температур — від -15 °C до +70 °C; Напруга заряду в буферному режимі — 13,7-13,9 Вольт; Напруга заряду в циклічному режимі — 14.75 – 14,85 Вольт;
Тип панелі приладів РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту й індикаторами увімкнених елементів зовнішнього освітлення
КПП Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимальне тягове зусилля на колесах і мінімальна швидкість із пролонгуванням ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху, динаміка та прискорення.
Тип привода Привод від електродвигуна двигуна організований через понижувальний редуктор шестерні типу з двома напіввосями рівної довжини, що передають момент на задню тягову вісь електротрициклу. Передбачено наявність задньої швидкості.
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом + стоянкове гальмо, активованим важелем
Підвіска задня зависима підвіска на напівеліптичних 7-х листових ресорах
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та додатковими пружинами на передніх стійках.
Передні гальмівні механізми Барабанний із механічним ножним приводом
Колісні диски Сталеві штамповані
Вантажність, кг 950-1100
Кліренс, мм 240
Розмір шин передні/задні передня шина 4.00-12, задні шини 4.50-12
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В), мм 1800*1300*550 Відкидні два бічні борти та задній борт кузова
Довжина, мм 3360
Ширина, мм 1380
Висота, мм 1410
Споряджена маса, кг 303
Ємність акумулятора Батарейний модуль складається з олив'яних акумуляторів, виготовлених за технологією згущеного електроліту загальною номіналом 72V-58Ah (4176 Вт·год). Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин
Запас ходу на електротягу, км. До 70 км залежно від дорожніх умов, величини та загальної маси корисного навантаження.
Максимальна потужність електродвигуна, Вт. Номінальна потужність — 1500 Ватів.
Розрахункова кількість циклів заряду батареї Ресурс АКБ-480 циклів за глибиною розряду — 60%
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Max швидкість під час руху на електротягу, км/год ≤45
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестерні типу на півосі нерівної довжини. Безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоукріпленої сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребром для зовнішнього тепловіддання.
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля — Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів напругою 220 Вольтів, сила струму 6 А.
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням
Світлотехніка задня задня габаритний ліхтар стоп-сигнал, покажчик повороту
Світлотехніка передня лінзована LED-фара головного світла + додаткові фари
Тип батареї Необслуговувані тягові батареї сумарною напругою 72V-58A/h (4176 Вт·год). АКБ входить до стандартної комплектації. Робоча напруга — 12 вольтів; Ємність за 3-20 годин розряджання (С3-С20) — 52-58A/h; Вага (кг) — 15,5; Діапазон робочих температур — від -15 °C до +70 °C; Напруга заряду в буферному режимі — 13,7-13,9 Вольт; Напруга заряду в циклічному режимі — 14.75 – 14,85 Вольт;
Тип панелі приладів РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту й індикаторами увімкнених елементів зовнішнього освітлення
КПП Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимальне тягове зусилля на колесах і мінімальна швидкість із пролонгуванням ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху, динаміка та прискорення.
Тип привода Привод від електродвигуна двигуна організований через понижувальний редуктор шестерні типу з двома напіввосями рівної довжини, що передають момент на задню тягову вісь електротрициклу. Передбачено наявність задньої швидкості.
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом + стоянкове гальмо, активованим важелем
Підвіска задня зависима підвіска на напівеліптичних 7-х листових ресорах
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами та додатковими пружинами на передніх стійках.
Передні гальмівні механізми Барабанний із механічним ножним приводом
Колісні диски Сталеві штамповані
Вантажність, кг 950-1100
Кліренс, мм 240
Розмір шин передні/задні передня шина 4.00-12, задні шини 4.50-12
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Розмір вантажного відсіку (Д/Ш/В), мм 1800*1300*550 Відкидні два бічні борти та задній борт кузова
Довжина, мм 3360
Ширина, мм 1380
Висота, мм 1410
Споряджена маса, кг 303
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | FADA |
Країна виробник | Китай |
Клас | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 88 150 ₴