Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Скутер FADA YB150T-35 BWS

47 150 

  • Немає в наявності
Скутер FADA YB150T-35 BWS
Скутер FADA YB150T-35 BWSНемає в наявності
47 150 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,70
Ширина, м. 0,51
Висота, м 0,85
Об'єм, м3 0,74
Маса,кг 120
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Об'єм, см3 150
Система охолодження Повітряна
Система електроживлення АКБ 12V 7A
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер та кікстартер
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. 9 / 7500
КПП Безступінчатий варіатор
Тип приводу Ремінний привід
Задні гальмівні механізми Барабанний, механічний з тросовим приводом
Передні гальмівні механізми Дисковий з двухпоршневим супортом, гідравлічний
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Колісні диски алюмінієві легкосплавні розмірності 3.50-10
Максимальна швидкість, км / год 100
Витрата палива на л/100км 2,8
Вантажопідйомність, кг 150
Розмір шин передні /задні 130/90-10 / 130/90-10
Обсяг паливного бака, л 6
Заправний обсяг масла в двигуні, л. 0,800
Доступні кольори Чорно-червоний, Біло-червоний, Червоно-чорний
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1840
Ширина, мм 710
Висота, мм 1080
Колісна база, мм 1350

 

 

 

Модель скутера FADA BWS відрізняє молодіжний, трохи агресивний дизайн: здвоєна фара і компктние розміри. По суті це позакласовий зразок. Він схожий на всіх побратимів, але при цьому чудово отличется від них своєю "дорожньої всеїдністю". Якщо б це був автомобіль, його можна було б зарахувати до класу паркетників або кросоверів, але в скутерах такої класифікації немає, а ось ФАДА FD150T-35 (BWS) є.
Розповімо трохи в чому ж саме він індивідуальний і чим гарний.
Основне, що кидається в очі - особливий зовнішній вигляд. Простіше сказати що в ньому інше, ніж знайти схожість з іншими моделями скутерів.
Передня оптика у вигляді здвоєних буханців фар може і не всім подобається, але здОрово освітлює дорогу або бездоріжжя за яким Ви на ньому рухаєтеся. До речі скла фар у моделі випоонени з полікарбонату (вони не скляні). Цей матеріал стійкий до ударів і не жовтіє з часом, що важливо.
У версіях 2021 року випуску фари обзавелися додатковими захисними решітками, які тепер зведуть до мінімуму навіть подряпини.

 

Другою відмітною особливістю є шини. Саме шини, а не колісні диски. Тому що диски у цій моделі спеціально виконані в стандартному 10-ти дюймовому форматі. А от шини устаноdлени товстелезні і широченні, розмірності 130/90. Дякую такої комбінації диски практично невоможно пробити до обода, навіть якщо їздити дуже поганих дорогах. Більше того, ми намагалися перетинати залізничні рейки на скутері. Разом зі значним дорожнім просвітом ця операція проходить абсолютно безболісно.

А якщо Ви звернете увагу на рисунок потектора, то зрозумієте що навіть по бруду або по пісочним покриттям на ньому можна буде їхати з набагато більшою сміливістю і впевненістю, ніж на звичайному моторолері або дорожній мотоциклі.
  

Конструкція рами - це ще одна істотна відмінність моделі скутера FADA BWS від інших варіантів. Зверніть увагу що вона каркасного типу та не прихована під фальшпанелями, а виконана у вигляді поясного каркаса з труби немаленького перерізу. Це зроблено з прицілом на те, що "пересеченка" може бути основною стихією експлуатації мопеда, а вібрації й ударні навантаження рама повинна тримати так, щоб схоронність була якщо не абсолютної, то максимально наближеною. Ну і ще один плюс - мало пластику по периметру - мінімум сколів, тріщин і поломок щитків, обтічників і т. п. Також в оновленій версії 2020 року вже додався задній багажник, на котрому можна закріпити кофр.

Тепер про розміри. За зовнішніми параметрами він потрапить в реднеразмерную категорію, однак у нього і тут "не все як у людей". Осі коліс максимально рознесені по краях - це зроблено з прицілом на те, що навіть в умовах їзди косогорам він буде легко перкативаться без торкання днищем через пагорби (завдяки короткій колісній базі) і з легостью штурмувати ухили вгору без побоювання залишити переднє крило на землі при штурмі гірки або пагорба - кут вертикального в'їзду завдяки шинам і колісній базі, яку він може здолати, досить немаленький
    

Також звернемо увагу і на нестандартне розміщення паливного бака - такого немає ні в кого. Заливна горловина знаходиться в передній торцевій частині подушки сидіння - абсолютно легкий доступ і без необхідності піднімати сидіння. При цьому ємність бака збільшена до 6 літрів, а його розташування благотворно позначається на розподілу ваги між осями і, як наслідок, сприяє кращої керованості.
  

Стилістика і виконання панелі приладів - без витівок. Зате вона компактна, герметична і залишає більше вільного простору для розміщення на кермі власників під телефон, виносних розеток на 12 вольт або інших атрибутів.

Рукоятки керма - ось чи не єдиний елемент, який майже як у всіх. Хоча погодьтеся, складно придумати щось інше, та й навіщо???))))))

 

Щодо двигуна можемо сказати, що він без новомодних прибамбасів. Звичайний скутерне 157QMJ з потужністю 8 конячек. З урахуванням зменшеної маси скутера він відмінно справляється з обертанням чималих ковзанок і здатний досягти майже 100 кілометрового швидкісного межі. При цьому розгін у нього досить спритно відбувається завдяки більшому діаметру коліс, ніж у звичайних скутерів на 13-ти дюймових колесах

  

Задня оптика BWSа повторює стилистку передка і здорово оживляє вигляд, а лампові покажчики повороту зроблені на гнучких гумових ніжках, які дозволяють їм без шкоди для самих себе відхиляться на досить великі кути із збереженням цілісності
  

Звичайно ми описали не всі фішечки БВСа, але точно одні з найбільш ключових, оскільки саме вони більшою мірою визначають його відмінну від інших функиональность і можливість використання поза доріг. Краще для цих умов тільки кросовий мотоцикл, але FD150T-35 ідеологічно зовсім інший тип транспорту простий зрозумілий і з автоматичною КПП. У цьому сенсі він підійде набагато большемц кількість користувачів, якщо вони звичайно не завзяті эндуристи. А інший альтернтиви серед скутерів йому просто немає - не вірите??!! Спробуйте пошукати і порівняти.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникFADA
Країна виробникАвстралія
ТипСкутер
КласНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 47 150 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner