Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
271 відгук
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

FADA JOG N 125

39 770 ₴

  • Немає в наявності
FADA JOG N 125
FADA JOG N 125Немає в наявності
39 770 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м 1,70
Ширина, м. 0,55
Висота, м 0,86
Об'єм, м3 0,79
Маса,кг 95
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Одноциліндровий бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, двухклапанний, повітряного охолодження, горизонтального розташування. Тип 152QMI
Об'єм, см3 124,6
Система охолодження Примусове повітряне
Система електроживлення АКБ 12V 5A
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер та кікстартер
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. 8 / 7500
КПП Безступінчатий варіатор з приводним ременем GATES
Задні гальмівні механізми Барабанний, механічний з тросовим приводом
Передні гальмівні механізми Дискові гідравлічні з двухпоршневим супортом
Підвіска задня Маятникова зі здвоєними пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з пружинно-гідравлічними амортизаторами
Колісні диски 10-ти дюймові з розміром обода 2.15 восьмиспицевие легкосплавні диски
Максимальна швидкість, км / год 94
Витрата палива на л/100км 2,3
Вантажопідйомність, кг 146
Розмір шин передні /задні Передня шина 90/90-10, задня шина 90/90-10
Обсяг паливного бака, л 4,3
Заправний обсяг масла в двигуні, л. 0,94
Доступні кольори Чорний перламутр / Червоний перламутр/ Коричневий перламутр/ Зелений хамелеон
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1770
Ширина, мм 670
Висота, мм 1040
Колісна база, мм 1200
Споряджена маса, кг 87

 

 

Новинка !!! Модель 2021 року FADA JOG N з двигуном 125 см3.

Модель доступна в чотирьох колірних рішеннях: коричневий перламутр, червоний перламутр, чорний перламутр і темно-синій.

Особливістю оновленого JOGа є повністю новий зовнішній вигляд з світлодіодними фарами, розташованими в передній частині моделі. На попередній версії одна фара перебувала "на чолі". У новинці реалізовано все інакше. LED фара виглядає цікавіше і світить яскравіше колишньою, а ширина охоплення світлового потоку збільшилася.

 

Зовсім інші форми передньої оптики повністю змінили вигляд моделі. Вона більш сувора і надає зовнішній лиск. При цьому значно покращилася і освітленість, завдяки світлодіодам, які розташовані в самій площині рефлектора. Це вже данина технологічності моделі. Тобто в конструкції фари немає звичайної цокольної діодної лампи. Світло формується інтегрованими в форму фари діодами від виробника CREE. Розбіжні промені габаритів використовують технологію тубусного светопотока, один яскравий діод формує світловий промінь по всій площині відображається матового корпусу відбивача. По багатому)))). У той же час бічні покажчики повороту винесені в окремі елементи з боків для більшої помітності для інших учасників дорожнього руху.

  

А ще подивіться на панель приладів. Вона зовсім інша. Варіантів внутрішнього підсвічування передбачено 7, і вони всі різні. Тут нема чого сказати - все видно і так. Навряд чи будь-яка інша модель скутера зможемо похвалитися таким класним приладовим оформленням. Смужка тахометра оббігає робочий по внутрішньому радіусу дисплея (кола) .На цих фото вона зараз не відображена, але в момент роботи виглядає дуже наочно і зрозуміло.

 

А ось який панель приладів була раніше на дорестайлінгової версії:

  
Ключів запалювання в комплекті два і вони обидва з хвильової насічкою і магнітної відповідною частиною, яка дозволяє відкрити шторку замкової щілини, передбаченої в конструкції.

  

З лівого боку зберігся підсклянник розміщення пляшки об'ємом 0,5 літра і праворуч під замком невеликий відкритий відсік для дрібної поклажі

 

Передня вилка телескопічного типу з незмінними характеристиками. Вона має достатню енергоємністю при середній масі пілота 80-90 кг. Додатково для захисту робочої поверхні пір'я встановлені захисні гофри.Вони закривають відкриту робочу зону повністю, мінімізуючи потрапляння бруду, води і освіта абразивного матеріалу, що сприяє зношування ущільнювальних елементів на корпусної частини амортизаторів.

Гальмівна система скутера складається з гідравлічного дискового механізму з двухпоршневим супортом на передньому колесі і заднього барабанного гальма. Тут все звично. Ефективності вистачає з лишком, навіть при напруженій міській їзді.

Ззаду встановлені два амортизатора, оскільки на ранніх версіях скутерів встановлювалися «поодинокі амортизатори», які не належним чином справлялися зі своїми обов'язками. Конструктори подбали, щоб кут був оптимальним до опорних майданчиків кріплень на новому двигуні в інші конструктивні місця.

Корпус повітряного фільтра був доопрацьований з метою забору повітря у верхній частині, зміщеної від зовнішнього борту. Це зроблено для того, щоб звести до мінімуму швидку загрязняемость фільтра потоком повітря і пилу порушуваних переднім колесом і проходять уздовж корпусу. В якості фільтруючого елемента використовується фільтр картриджного типу багатосекційний, паперовий.
Сам двигун серії 152QMI в особливій поданні не потребує. Винятком з правил буде тільки свічка NGK - яка встановлюється у стандарті на цю та інші моделі FADA для кращого іскроутворення і приводний ремінь вариантора добре відомої фірми GATES - це якісний елемент, який при правильній їзді прослужить довше ніж інші більш дешеві варіанти.

Зверніть увагу також на грязьовий бризговики, який знаходиться над заднім колесом. Його загальна довжина спеціально збільшена для того, що відсікати потік бруду від обертового колеса, щоб він не потрапляв в зону розрідження над двигуном і не забруднював його.

Звичайно ж в стандартному оснащенні дві підніжки бічна і центральна стоянкова. Незважаючи на невеликі габарити на нетвердих покриттях центральна підніжка буде однозначно надійніше фіксувати скутер в статичному положенні.

Пультів управління як таких немає. Їх місце зайняли кнопкові перемикачі. Вони інтегровані в панель, краще захищені від попадання вологи і замінювані індивідуально. Тобто при виході з ладу або пошкодження кнопки її можна буде заменяить окремо - це практичніше і дешевше, якщо говорити про ціну запасної частини. Торцеві частини рукоятей забезпечені алюмінієвими наконечниками як і раніше. Це виправдане рішення для збереження цілісності.

Важелі керування гальмовою системою з незабарвленого алюмінію. Вони не втратять виду через подряпини, як це сталося б з пофарбованими сталевими.

 

Платформа багажника збереглася і в станлартной комплектації новинки. Це вже занадто необхідна річ, щоб жертвувати нею заради зовнішнього вигляду, тим більше на невеликому скутері.
   

Збереглася і добре зарекомендувала себе оббивка сидіння. Верхня частина шагреневого типу перешкоджає ковзанню, а бічні частини виконані з більш щільного матеріалу (більше по товщині), який краще чинить опір розтяганню при довготривалій експлуатації.

Ну і закінчення додамо пару фотографій які хоч і не дають повного уявлення про зовнішньому вигляді, але все ж показують, що скроєний Fada JOG N гаразд і зшитий добре.

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникFADA
Країна виробникКитай
ТипСкутер
КласНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 39 770 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner