Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
338 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Електротрайк FADA OLDi, 500W

40 238 ₴

  • Немає в наявності
Електротрайк FADA OLDi, 500W
Електротрайк FADA OLDi, 500WНемає в наявності
40 238 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт·год).
Запас ходу на електротягу, км. Від 40 до 50 км залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки
Максимальна потужність електромотора, Вт 500
Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤550
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із привабливим валом (сердечком) з термоуварної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на три посадкові місця
Макс. швидкість під час руху на електротягу км/год ≤32
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Зсувне основне сидіння + відсік для багажу ззаду + багажний кошик спереду 500-Ваттний електродвигун Повноцінний двомісний варіант + розкладне третє сидіння для дитини
Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 вольтів і місткістю 20A. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин
Тип приладової панелі ЖК панель приборов
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2 А
КПП Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома напіввосьми нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом
Передні гальмівні механізми Барабанний із механічним ручним приводом
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски Сталеві штамповані диски
Вантажність, кг 195
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-8, задні шини 3.00-8
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1580
Ширина, мм 680
Висота, мм 1100
Колісна база, мм уточнюється
Споряджена маса, кг 108

 

Електротрайк  FADA OLDi  як і інші триколісні засоби для пересування в модельному ряді FADA по суті є триколісним велосипедом. Однак у його конструкції є чимало відмінностей від звичних оку велосипедів у прямому сенсі цього слова. .

Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоутрушеної сталі. Це двигун в власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим оребренням для зовнішньої тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічною міцністю. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна робоча температура до 450 °C
  • складається з порівняно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися більш зрозуміло — найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.

 

Привод від двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома півосями нерівною довжиною, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і, звісно ж, виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувався б. З урахуванням ваги самої моделі й навіть дозволеного навантаження 195 кг. шестереньковий редуктор + приводні напівосьи  просте та дуже надійне рішення, яке не потребує частого регулювання, очищення й заміни деталей. Єдина увага час від часу потрібно приділяти заміні трансмісійної оливи в редукторі або  залити після придбання якісніший варіант із числа іменитих і в такий спосіб збільшити інтервал заміни.

Електротрайк FADA насправді не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звичайно, він може впоратися з проїздом ям і колдобін на наших дорогах на малому та середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було жодного сенсу ускладнювати конструкцію  підвісок, що здорожує її та робить більш вразливою. Підвіска на всіх електротрайках здійснена за принципом простоти та надійності.  Ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково поєднані поперечним розпірним елементом  закритого  прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в оскінці встановлений амортизатор із пружиною. Конструкція являє собою залежною підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка моста розташована над П-подібною  конструкцією важелів і поперечного елемента. Це зроблено для того, щоб зменшити вразливість деталей і збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска являє собою класичну телескопічну вилку. Нічого зайвого та складного.

  

Електротрицикл  призначений для використання  двома пасажирами + водій.
У ньому передбачена  можливість трансформації сидіння  для забезпечення окремих місць.   Модель обладнана передньою  багажним кошиком для практичного використання в домашній  господарської діяльності, пов'язаної з потребою перевезення малогабаритної поклажі.

  Функціональною особливістю моделі є повноцінне для дорослої людини сидіння. Якщо на трайці переміщається одна людина, він може вибрати для себе зручне положення завдяки величезному діапазону регулювання. Вона передбачена для ситуацій, коли транспорт використовується людьми з обмеженими можливостями або травмами ніг, коли дружнє зручне положення це напівпогнута нога, а отже, для неї має бути досить вільного простору. Саме сидіння має бічні підлокітники та спинку з м'якою вставкою для зручнішої посадки.

За потреби поїздки удвох, основне сидіння зсувається назад за допомогою зручного ножного важеля. Простір під ним містить розкладне сидіння, які за допомогою розвороту на 180 градусів є платформою з м'яким набиттям. Не можна сказати, що воно винятково зручне. Але доросла людина не дуже чималої комплекції може на ній розміститься й доїхати до місця призначення.

 

Сидіння для третього молодшого пасажира орієнтоване виключно на дітей. Відкидна подушечка спереду невелика за розміром, однак спеціально для зручності та безпеки на передній частині під кермом знайшли місце зручні поручні, для того, щоб дитина могла триматися й мати точку опори.

Триколісний електровелосипед FADA OLDi насамперед орієнтований на можливість переміщення людей з обмеженими можливостями, або ж для забезпечення мобільності дорослого та дитини. Він у будь-якому разі стійкіший, ніж двоколісний велосипед, і не вимагає особливих навичок у керуванні. Не потрібно очікувати від нього динамічних надможливостей, тому що він спочатку призначений для зовсім іншого: зручного переміщення на не дуже великі відстані кількох людей або однієї людини в спокійному та безпечному темпі.
Двигун потужністю 500 Ватів більшою мірою орієнтований на економію заряду (понад динамічним родичем є модель FADA BULLi) у разі неспішного пересування.

Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 30 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від  40 до 50 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки. Гарні показники з огляду на середньостатистичні потреби  користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичністю під час використання в повсякденного життя.

Пропонується модель в  трьох колірних варіантах: синій перламутр, оранжевий металік, жовто-салатовий перламутр  і сірий металік.   

Пропонується в  трьох колірних варіантах: чорний, червоний  і сірий металік.                                                  

    

Модель обладнується  передньої та задньої багажним кошиком  для практичного використання в домашній  господарської діяльності пов'язаний із потребою перевезення малогабаритної поклажі/ вантажів. 

Максимальна швидкість заявлена виробником  може досягати 35 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу до 55-60 км.  Гарні показники з огляду на середньостатистичні потреби  користувачів,  невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичністю під час використання в повсякденне життя або господарство.

 До стандартної комплектації FADA OLDi входять:

 - передня багажна сітка  + задній багажний відсік. Причому задній багажник розміщений під зсувним сидінням і те, що там є визуально приховано від непотрібних поглядів.

Трирежимний модульатор швидкості руху + окремий режим заднього ходу

Режим "1" — максимально економна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу);

Режим "2" — стандартний режим руху в будь-яких дорожніх умовах;

Режим "3" — потужний режим руху — максимальна тяга, динаміка та прискорення

 

- РК панель приладів із зображенням параметрів швидкості, ступеня заряду батареї й індикаторами увімкнених елементів світлотехніки;

— фара головного світла, покажчики повороту, задні габаритні ліхтарі. Усі елементи світлотехніки виготовлені із застосуванням LED-технології (світлодіоди).

 

- дзеркала заднього огляду, які не змусять Вас обертатися в разі, якщо потрібно зробити маневр із вимушеним виїздом на проїжджу частину

-  Сигналізація. Основна її функція — це сповіщення власника про те, що хтось проявляє занадто близьку увагу до чужого транспортного засобу.

Батарейна батарея тягова  олив'яно-кислотна, тип батареї AGM з  загальним номіналом  60V-20Ah  (1200 Вт·год). У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій для живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 вольтів.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникFADA
Країна виробникКитай
ТипСкутер
КласНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 40 238 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner