Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
338 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Електротрайк вантажопасажирський FADA KUBi, 600 W

48 720 ₴

  • Немає в наявності
Електротрайк вантажопасажирський FADA KUBi, 600 W
Електротрайк вантажопасажирський FADA KUBi, 600 WНемає в наявності
48 720 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Ємність акумуляторної батареї Батарейний модуль складається з 5 тягових олив'яно-кислотних акумуляторів, виготовлених за AGM-технологією загальним номіналом 60V-20Ah (1200 Вт·год).
Запас ходу на електротягу, км. Від 30 до 40 км залежно від дорожніх умов, величини та загальної маси корисного навантаження
Максимальна потужність електромотора, Вт Номінальна потужність — 600 Ватів Максимальна потужність — 650 Ватів
Розрахункова кількість циклів заряджання батареї ≤550
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Тяговий електродвигун виносного типу з приводом через понижувальний редуктор шестеренного типу на напівосі нерівною довжиною. Безщітковий із приводним валом (сердечком) з термоупорошеної сталі. Двигун у власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим ребрами для зовнішнього тепловіддання. У конструкції двигуна застосовані алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).
Додаткове пасажирське місце Є можливість трансформації на два повноцінні посадкові місця або розкладання у велику вантажну платформу
Макс. швидкість під час руху на електротягу км/год ≤28
Охоронна сигналізація З дистанційним керуванням (два брелоки в комплекті)
Живлення для підзаряджання батареї Електрична мережа з напругою 220 Вольт ( заводський модуль для підзаряджання додається в комплекті)
Розширений стандартний пакет опцій Складаний заднє сидіння + багажний кошик спереду найпотужніший двигун 600 Ватів Повноцінний двомісний варіант + розкладання заднє сидіння Легкосплавні диски та безкамерні шини розмірності 3.00-10
Світлотехніка задня Задній габаритний ліхтар стоп-сигнал
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 Вольта та місткістю 20A. Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин
Тип приладової панелі ЖК панель приборов
Енергоспоживання й напруга зарядного модуля Автоматичний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів вхідною напругою 220 вольтів із силою струму 2.8 А
Тип привода Привод від електродвигуна двигуна організований через знижувальний редуктор шестернясткового типу з двома напіввосьми нерівної довжини, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка
Задній гальмівний механізм Барабанний із механічним ножним приводом
Передні гальмівні механізми Барабанний із механічним ручним приводом
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажність, кг 240
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00 -10
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2000
Ширина, мм 720
Висота, мм 1000
Споряджена маса, кг 121

 

Електротрайк FADA KUBi  

      Ця модель найбільша за розмірними параметрами, є зручним трансформером  для використання в господарській або комерційній  у разі діяльності перевезення двох осіб. Модель обладнана передньою  багажним кошиком для зручного розміщення малогабаритної поклажі та повнофункціональним простором ззаду.

Основною технічною особливістю всіх трайків FADA є електродвигун. Це не інтегрований варіант велосипедного мотор-колеса. Мотор на моделях Fada являє собою відокремлений тяговий модуль виносного типу. Він безщітковий із приводним валом (сердечником) з термоувареної сталі. Це двигун в власному герметичному корпусі з алюмінієвого сплаву з розвиненим оребренням для зовнішньої тепловіддання. У конструкції двигуна застосована одна з найновіших технологій, яка ґрунтується на використанні неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo. Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічною міцністю. Виливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.
Причому в статорній частині електродвигуна FADA KUBi кількість таких магнітів збільшена спеціально для поліпшення тягового потенціалу мотора.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивність
  • високий рівень залишкової індукції: 
    магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля
  • максимальна робоча температура до 450 °C
  • складається з порівняно дорогої сировини: нікелю та кобальту

Якщо висловитися більш зрозуміло — найважливішим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електромагнітна індукція зберігається впродовж декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність упродовж тривалого терміну експлуатації.

Привод від двигуна організований через знижувальний редуктор шестернястого типу з двома півосями нерівною довжиною, які передають момент на задню тягову вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і, звісно ж, виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношувався б. З урахуванням ваги самої моделі й навіть дозволеного навантаження 195 кг. шестереньковий редуктор + приводні півосьи  просте та дуже надійне рішення, яке не потребує частого регулювання, очищення й заміни деталей. Єдина увага час від часу потрібно приділяти заміні трансмісійної оливи в редукторі або  залити після придбання якісніший варіант із числа іменитих і в такий спосіб збільшити інтервал заміни.

 

      Електротрайк FADA насправді не призначений для того, щоб долати складні рельєфи. Звичайно, він може впоратися з проїздом ям і колдобін на наших дорогах на малому та середньому ходу, але це транспорт не для бездоріжжя, тому не було жодного сенсу ускладнювати конструкцію  підвісок, що здорожує її та робить більш вразливою. Однак у моделі KUBi використовуються шини збільшеного типорозміру: 3.00-10. З огляду на збільшення колісної бази важелі задньої підвіски й сам електромотор є вищим, ніж на стандартних короткобазних версіях. Це забезпечує моделі кращу прохідність і можливість передовання перешкод із кутом в'їзду 35 градусів і більше. Підвіска, як і на інших моделях, розв'язана в такий спосіб:   ззаду міст спочиває на двох поздовжніх важелях, які між собою додатково поєднані поперечним розпірним елементом  закритого  прямокутного перерізу. У передній частині вони кріпляться через сайлентблоки до рами, а в оскінці встановлений амортизатор із пружиною. Конструкція являє собою залежною підвіску з поперечною балкою заднього моста. Причому сама балка моста розташована над П-подібною  конструкцією важелів і поперечного елемента. Це зроблено для того, щоб зменшити вразливість деталей і збільшити дорожній просвіт ззаду. Передня ж підвіска являє собою класичну телескопічну вилку. Нічого зайвого та складного.

Триколісний FADA KUBI призначений насамперед для приватного комерційного використання. Подовжена колісна база та можливість склеювання заднього сидіння в чималу вантажну платформу, а також збільшена вантажність, дає змогу моделі пробиратися навіть в умовах поганих доріг і доставляти вантажі або пасажирів у місця, де звичним автомобілям складно проїхати

  

Максимальна швидкість заявлена виробником може досягати 30 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу може коливатися від  30 до 35 км. залежно від дорожніх умов, кількості пасажирів, ступеня заряду батареї на етапі початку поїздки. Добрі показники з огляду на середньостатистичні потреби  користувачів, невелику вартість самого електротрайка в парі з його практичністю під час використання в повсякденного життя.

 

Модель пропонується в єдиному колірному варіанті сірий металік — це варіант найбільш практичний у форматі вантажних перевезень

 До стандартної комплектації FADA KUBi входять:

 -  Передня багажна сітка  + задній багажний відсік. акумуляторний модель розміщений під сидінням водія та не заважає розміщенню вантажу на трансформованій у вантажну платформу просторі заднього сидіння.

- РК панель приладів із зображенням параметрів швидкості, ступеня заряду батареї й індикаторами увімкнених елементів світлотехніки;

- Фара головного світла, покажчики повороту, задні габаритні ліхтарі. Усі елементи світлотехніки виготовлені із застосуванням LED-технології (світлодіоди).

- дзеркала заднього огляду, які не змусять Вас обертатися в разі, якщо потрібно зробити маневр із вимушеним виїздом на проїжджу частину

-  Сигналізація. Основна її функція — це сповіщення власника про те, що хтось проявляє занадто близьку увагу до чужого транспортного засобу.

-  Сигналізація. Основна її функція — це сповіщення власника про те, що хтось проявляє занадто близьку увагу до чужого транспортного засобу.

Алюмінієвий легкосплавні диски з шинами збільшеної розмірності 3.00-10. Усі шини безкамерні.

Система гальм   передній барабанний / задний  барабанне + стоянкове гальмо, що активується звичним важелем праворуч від водія         

Батарейна батарея тягова  олив'яно-кислотна, тип батареї AGM з  загальним номіналом  60V-20Ah  (1200 Вт·год). У стандарті до батареї додається стандартний зарядний пристрій для живлення батарей від звичайної електромережі з напругою 220 вольтів.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникFADA
Країна виробникКитай
ТипСкутер
КласНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 48 720 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner