Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
268 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

СПОРТИВНИЙ МОТОЦИКЛ TARO GP1 400

163 959 

  • Немає в наявності
СПОРТИВНИЙ МОТОЦИКЛ TARO GP1 400
СПОРТИВНИЙ МОТОЦИКЛ TARO GP1 400Немає в наявності
163 959 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 2,08
Ширина, м. 0,57
Висота, м. 1,18
Маса, кг 190
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Діаметр циліндра та хід поршня 66 / 55.2
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Двоциліндровий (рядне розташування), чотиритактний, 4 клапанний із балансувальним валом, рідинним охолодженням та інжекторною системою живлення. Привод клапанного механізму пластинчастим ланцюгом. Чотириклапанний ГРМ на кожен циліндр з одним розподільним валом у верхній частині головки циліндрів (SOHC)
Об'єм оливної системи, л. 1,7
Ступінь стиснення 10.5:1
Об'єм, см3 378
Система живлення двигуна Інжекторна система DELPHI, паливний насос і форсунки з керуванням від ECU. Паливний насос заглибного типу — розташований у баку.
Система електроживлення АКБ 12V 10А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне безконтактне
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 41 / 9000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 35 / 6500
КПП 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні.
Тип привода Ланцюговий привод. Посилений ланцюг-сальниковий ланцюг, маркування 530H,
Задні гальмівні механізми Дисковий, гідравлічний, діаметр 240 мм, однопоршневий супорт, антиблокувальна система (ABS). Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 — жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму.
Передні гальмівні механізми Два гальмівні диски, що плавають, діаметром 300 мм із радіальними супортами. Матеріал виготовлення гальмівного диска 2Cr13 — жароміцна, стійка до корозії сталь. Товщина диска 4 мм. Точки кріплення супорта розташовані на однаковій відстані від осі, яка є центром гальмівного диска та колеса. У такий спосіб гальмівне зусилля повністю додається до пера вилки, знімаючи граничні навантаження з колісної осі, запобігаючи деформації та вібрації під час активації. Суппорт кріпиться не перпендикулярно, а паралельно руху диска, що також позитивно впливає на жорсткість конструкції. Антиблокувальна система (ABS) у приводі гальмівного механізму.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням стиснення
Підвіска передня Телескопічна вилка інверторного типу з регулюванням швидкості відбою та гідравлічні амортизатори
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні ободи з подвійним хампом. Кільцевий виступ "хамп" (Hump — піднесення, бугор) уздовж закраїн колісного диска слугує для додаткової фіксації бортів безкамерної шини. Основне призначення хампів — надійна фіксація борту покришки в поворотах, щоб не допустити розгерметизації колеса.
Максимальна швидкість, км/год 163
Витрата палива на л/100 км ≥3,48
Вантажність, кг 187
Розмір шин передні/задні 120/70-ZR17 58W/ 160/60-ZR17 69W;
Об'єм паливного бака, л 13,5
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Кліренс, мм 163
Довжина, мм 2050
Ширина, мм 735
Висота по сідлу, мм
Висота, мм 1155
Колісна база, мм 1425
Споряджена маса (без урахування палива), кг 159

 

 

 

TARO GP1 400 то спортбайк, який уже завоював чималу кількість прихильників у самому Китаї, а також Італії й Іспанії, у липня 2021 року буде доступний і в Україні.

На наше питання покпуачам про те, які найголовніші критерії в спортзалі середньої кубатури, майже все зазначили такі пріоритети: двигун, зовнішній вигляд, керованість.

Тому в описі цієї моделі ми залишимо від великих текстових вапняних. Зовнішній вигляд Ви можете оцінити самі за справжніми фотографіями, керованість на словах описати складно — це ми робимо пізніше, поїздивши в наших умовах. А ось про серце мотоцикла, а саме: новому двоциліндровому двигуні від Zongshen, потужністю 41 кінська сила має сенс не тільки розповісти, а й показати докладніше. Тому що це саме про те, що робить GP1 дуже цікавим для споживачів.

TC380 — це двоциліндровий агрегат, розроблений компанією Zongshen і спеціально адаптований для спортивних шосейних моделей. Участь у розробці двигуна впродовж усього процесу приймали італійські інженери. Фактична вага двигуна становить 47 кг, а конструктивне виконання проєктувалося в розрахунку на компактні величини верхніх компонувальних елементів, для того щоб вписати двигун у невеликі за розмірами просторові рами спортбайків. Цьому також сприяє особливе триточкове осьове кріплення двигуна. Нижче все показано масштабніше та чіткіше.

Характеристики
Основні атрибути
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 163 959 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner