Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

КВАДРОЦИКЛ ORIX 125 B/S (BALANCE SHAFT)

55 760 

  • Немає в наявності
КВАДРОЦИКЛ ORIX 125 B/S (BALANCE SHAFT)
КВАДРОЦИКЛ ORIX 125 B/S (BALANCE SHAFT)Немає в наявності
55 760 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

ORiX 125 B/S відрізняється від свого найближчогобрати новим двигуном, який, на відміну від усіх схожих, забезпечений балансувальним валом.
Якщо ви уважно подивіться на світлини, Ви знайдете деякі схожі елементи зі старшимир - моделлю SharX 200.
Багато різних варіантів квадроциклів на ринку України дуже масштабне і всі вони схожі один на одного. Є відверто застарілі моделі, є варіанти новіші та сучасніші. Але ORiX відрізняється від більшості.

 

Найвідповіднішим елементом є інша конструкція рами. Вона має кілька поперечних підсилювачів, а також зміщене вперед консольне розташування точок кріплення передніх важелів. Вона пофарбована за новою технологією з первинним ґрунтуванням. Це має як естетичний бік — гарний вигляд і поєднання кольорів плаcтика та рами, так і функціональну — довговічність покриття й відсутність передчасної іржі.
Задній маятник закріплений до рами в точках рами, які перенесені вище — це дало змогу подовжити хід підвіски та поліпшити характеристики керованості моделі. Це важливо, тому що багато інших модифікацій схильні до так званого "козіння" — вони на косогорах і за швидкості вище ніж 30 км/год  через великі вібрації й інші встановлювальні кути підвіски підстрибують і скачуть навіть на невеликих нерівностях, ускладнюючи кермо, втрачаючи зчеплення коліс із дорогою та породжуючи невпевненость.
Крім того, в Орікса прояв це нівелюється не тільки іншими характеристиками підвіски, а також довшою колісною базою й розширеною колією передніх коліс. Це чітко видно на фото. Ці елементи конструкції були особливо важливі для моделі з потужнішим мотором об'ємом 150 см3, яка надійде в продаж одночасно зі 125-кою. Такий квадрик, завдяки щораз більшим можливостям, дасть змогу отримати не тільки більше динаміки під час їзди, але й додасть емоцій навіть для дорослих людей (не тільки для підлітків), якщо вони захочуть спробувати його в справі. Докладніше про моделі OriX 150 тут.
Змінений геометричний розмір рами дав змогу вмістити місткіший бензобак, він тут об'ємом 4,2 літра.

 

Важливим за значущістю технічним нововведенням є комплектація моделі двигуном виробництва компанії Jianshe з балансувальним валом. Агрегат не просто аналог дельто-альфовських моторів дешевого цінового сегмента. Це зовсім інший варіант  з блискучим балансувальним валом, який істотно знижує вібраційний фон під час їзди. Зовнішні особливі візуальні відмінності на двигуні видно та дають змогу переконатися в тому, що агрегат відрізняється від більшості.
Зверніть увагу на приплив у верхній частині блока двигуна — це місце розміщення балансувального вала. А якщо Вам продавці інших квадроциклів будуть розповідати, що це неможливо або такого немає — просто подивіться на сусіднє фото. Думаємо, що це більш промовисто говорить про те, що вони пестять, просуваючи свій товар, або ж просто далеко від знань технічного порядку.

 

Додатковою особливістю є те, що двигун фактично розміщений на поздовжньому підрамнику, який так само кріпиться до рами через сайлентблоки. Така особливість зумовлює чимале зниження вібрацій і уявно уможливлює мимовільне відкручування кріпильних з'єднань насамперед двигуна та в другу всіх навісних елементах, які кріпляться на саму раму. Разом із балансвалом це дасть змогу керувати квадроцоиклом із великим комфортом під час їзди.

 

А ще доповненням за характеристиками стане глушник із напівпрямовідним вихлопом і збільшеним діаметром випускної системи. Деталь не дешева, з більш об'ємним випускним каналом, збільшеною продуктивністю та кращою на вигляд, ніж типові стокові на багатьох дугих моделях.

 

Зверніть також увагу на конструкцію задньої цапфи, яка фіксує провідну задню вісь. Її конструкція вирізняється тим, що кріпильна скоба гальмівного супорту розміщена не в торцевій частині, а має змінену форму та перенесена вгору. Саме кріплення цапфи додатково закріплене за допомогою трьох фіксувальних болтових з'єднань.
Із супортом усе просто — таке розташування  забезпечує не тільки його збереження (якщо він розташований ззаду в торці — він більш схильний до проблем механічних пошкоджень і забрудненості), до того ж його кріпильна скоба має іншу форму та товщину — вона надійніше фіксує сам суппорт.
Керування як передніми, так і задні дисковими гальмами звично покладено на два важелі, розміщені на кермі.

А ось як виглядає основний інструментрій водія.Трьохколірна панель із контрастним РК дисплеєм нової конфігурації. Всі необхідні параметри під рукою, корпус утоплений у нішу під кутом нахилу, зверненим до водієві для того, щоб інформацію можна було зчитувати легко. Над панеллю підноситься протисонячний козирок, щоб зберегти візуальну доступність відбивних параметрів навіть у яскравий сонячний день.

 

На квадроцикл Орікс  встановлене алюмінієве кермо змінного перерізу. Для маленьких квадроциклів це нетипова деталь, але вона полегшена і  міцна — що робить її очевидно краще тонкісними сталевими кермом, які можна іскрувати за невеликого зіткнення або падіння квадроцикла на бік. Грипси та блоки керування світлотехнікою стандартні, а курок керування газом забезпечений обмежувальним його переміщення гвинтом — батько може лімітувати можливість чада "гнати на всю", у такий спосіб забезпечивши собі певний спокій, коли дитина тільки починає кататися й ще не зіставляє можливості квадрика зі своїми навичками керування.

 

У підвісці ORiX використовуються поперечні важелі, забезпечені пресмажечками. У разі своєчасного обслуговування довговічність втулкового сайлентблока можна неабияк продовжити за допомогою регулярного шприцеювання.

  

Новий тип фар передбачає наявність двох лінз, які концентрують і спрямовують потік від спарених світлодіодних елементів оптики. Окремою смужкою позначені габарити, які у звичайному режимі їзди світять завжди, це працює функція "денне світло". Фари світять яскраво та найважливіше, вони втоплені всередину пластикового корпусу, а не випирають назовні, що зберігає їхню цілісність під час контакту з різними перешкодами.
Розташовані з боків додаткові пластикові припливи переднього крила зменшують розбризкування й потрапляння бруду, що летить із під передніх коліс, саме на фари. Це просто зручно в поїздці, коли не потрібно зупинятися кожен кілометр-другий і спеціально протирати їх.

 

Задня та передня багажні платформи в ATV ORiX 125  також є стандартними атрибутами. Виготовлені вони зі сталевого трубчастого каркаса та закриті пластиковим корпусом, як спереду, так і ззаду.
Задні ліхтарі повністю відрізняють модель від усіх інших у більшості лише один задній елемент, розташований у центрі. У ORiX  їх два, розміщені по краях. За формою вони схожі на світлові елементи, як у старшої моделі SharX 200. З ними модель помітніша в темну пору доби.

 

Кожен квадроцикл забезпечений штатною сигналізацією з функцією віддаленого блокування двигуна. Це додатково дасть змогу батькам контролювати безпеку на певному видаленні, якщо маленький пілот уже занадто захопився їздою й наближається до небезпечних меж

  

 

 

 

Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,40
Ширина, м. 0,79
Висота, м. 0,63
Об'єм, м3 0,71
Маса, кг 150
ПАРАМЕТРИ РУХУ
Тип запуску двигуна Електричний стартер
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, горизонтального розташування з балансувальним валом, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження
Об'єм, см3 124
Система охолодження Із системою примусового повітряного охолодження
Система електроживлення Акумуляторна батарея в штатній комплектації АКБ 12 V 5 A
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 8 / 7500
Тип привода Автоматична + ланцюговий привод ведучого колеса
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 220 мм
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 180 мм
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і ступеневим регулюванням переднатягу пружини
Підвіска передня Незалежна, подвійні A-подібні, поперечні важелі, гвинтові пружини, амортизатори
Колісні диски Сталеві з чотиришпильним кріпленням і захисними зовнішніми хабами
Максимальна швидкість, км/год 56
Витрата палива на л/100 км 3,0
Вантажність, кг 128
Розмір шин передні/задні 19*7-8 / 18*9.5-8
Об'єм паливного бака, л 4,2
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 0,8
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 1500
Ширина, мм 970
Висота, мм 950
Колісна база, мм 980
Характеристики
Основні
Країна виробникКитай
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Охолодження двигунаПовітряне
СтанНовий
ТипНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 55 760 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner