Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Квадроцикл SharX 200

100 860 

  • Немає в наявності
Квадроцикл SharX 200
Квадроцикл SharX 200Немає в наявності
100 860 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,70
Ширина, м. 1,10
Висота, м. 0,80
Маса, кг 221
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, примусового повітряно-охолодження з окремим винесеним оливним радіатором. У конструкції двигуна інтегрований балансувальний вал для зниження вібрацій
Діаметр циліндра та хід поршня 63 x 57,4
Ступінь стиснення 10:1
Об'єм, см3 177
Система живлення двигуна Карбюратор постійного розрядження (вакуумний мембранного типу), серія PF24
Система змащення Примусова з оливним насосом підвищеної продуктивності, встановленим у нижній частині картера для виключення оливного голодування в режимі їзди поздовжніх і поперечних нахилів до 38 градусів
Система електроживлення АКБ 12V9А
Система запалювання Електронне (CDI) з електростартером і ручним стартером для запуску двигуна
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 10 / 7000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 11 / 6000
КПП Автоматична трансмісія, безступеневий варіатор із положеннями Передній хід/Нейтраль/Задній хід
Тип привода Комбінований варіант: ремінне передавання від двигуна до трансмісії + ланцюговий привод тягової осі (маркування ланцюга 530H)
Задній гальмівний механізм Монодисковий із гідравлічним приводом та однопоршневим супортом
Передні гальмівні механізми Дискові з гідравлічним приводом і армованими гальмівними магістралями
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступеневим регулюванням переднатягу
Підвіска передня Незалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом, гвинтові пружини зі ступеневим регулюванням переднатягу. На торцевій частині кульових опор передбачені пресо-оливки для обслуговування
Колісні диски Легкосплавні, пофарбовані захищені від корозії катафорезною обробкою Передній і задній диски 10-дюймові
Максимальна швидкість, км/год 68
Витрата палива на л/100 км 3,9
Вантажність, кг 155
Розмір шин передні/задні АТ23×7-10 — передні та АТ22×10-10 — задні
Об'єм паливного бака, л 5
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Кліренс, мм 283
Довжина, мм 1870 (загальна довжина з платформами багажників)
Ширина, мм 1 120
Висота, мм 1 140
Колісна база, мм 1240
Споряджена маса, кг 184

 

 

 

Новий ATV SharX з єдиним для такого типу квадроциклів ультрасучасним мотором об'ємом 177 смз балансувальним валом. ВЖЕ в продажу.

  

Двигун має об'єм 177 см3 з повітряно-охолодженням (радіатор винесений вперед  для кращого обдування) і вбудований балансувальний вал. Для тих, хто сумнівається, ми демонструємо наявність цього елемента на світлинах нижчою. Основна перевага — суттєва зниження вібрації в різному діапазоні обертів, як наслідок суттєвого зменшення напружувального "зубу" по всьому квадроциклу. Додатковою особливістю конструкції двигуна  є ще одна точка фіксації осі приводного вала через опору з підшипником, який встановлений на внутрішній стороні металевої кришки варіатора. Така конструкція сприяє розподілу навантаження на дві точки кріплення й на користь збільшення терміну експлуатації  приводного ременя. Коли вал на одній опорі (як зазвичай у конструкції таких скутерних двигунів),  щіки варіатора в будь-якому разі мають більшу рухливість вібраційну й активнішу «підгризають» ремінь.

  

Внутрішні ролики механізму варіатора мають нестандартну вагу не менш ніж 18 грамів — це скоротило часовий інтервал відгуку робочого механізму передавання крутного моменту на різке подавання газу. Така конструкція забезпечує швидшу, але не менш плавну зміну передавального числа і, як наслідок, більш активний набір швидкості.

 

Оптимізований повітряний канал подавання повітря в простір, де розташований механізм варіатора для мінімізації опору перебігу потоку  повітря. На фото зліва вхідний патрубок, на фото праворуч вихідний патрубок ззаду за двигуном. Приводний ремінь PowerGrip від відомого виробника Gates.

 

Панель приладів скаже за себе сама.

 

 Оптика LED по колу. А ще в конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які освітлюють дорогу під час переміщення важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві — дуже корисна функція. Передбачено та наявність кнопки, яка активує аварійну пригоду.
Прожектор, встановлений спереду, складається з 42 світлодіодів і світить не гірше від дальнього світла, як у багатьох авто. Він у квадрику SharX є стандартним обладнанням

  

 

У конструкції задніх ліхтарів передбачені два світлодіоди, які освітлюють простір ззаду  під час переміщення важеля КПП у положення Reverse (задня передача). У темряві — дуже корисна функція.

  
USB-порт із двома розетками з різним ампражом для різних джерел споживання. Акумулятор, реле стартера, комутатор і основні живильні дроти заховані під сидінням — спеціально підвищені та якнайдалі від можливого контакту з водою.

Гідравлічні машинки механізмів керування переднього та заднього гальм обидва винесені на кермо. Керувальні дії здійснюються лівим і правим важелем на кермі. На деяких інших квадроциклах заднє гальмо активується через ножну педаль. Але насправді це сумнівне рішення на такому типі техніки:
По-перше, незручно правій ступні — у всіх розмірах ноги різні та розташування педалі не буде зручним для всіх. Комусь точно не підійде.
По-друге, під час їзди по нерівній поверхні права нога не матиме точки опори надійний, адже вона має бути на важелі гальмівному, але впиратися або натискати на нього потрібно тільки в певний момент, а не використовувати як точку для опори ноги.
По-третє — якщо ззаду пасажир, отже, його ступні теж перебувають там же де і ноги водія, і він своїми ногами може заважати фіксованому розміщенню ноги водія, який через вплив може випадково активувати заднє гальмо. На підніжці є два майданчики, які розташовані вище від основної частини, але вони швидше для більшої зручності посадки другого пасажира, оскільки на їх малій площі можна розмістити лише п'яту.
У SharXe опорні підніжки на всій площі вільні.

 

Кермо змінного перерізу має в основі діаметр 28 мм а по краях 22 мм. Він має більшу міцність на кручення — що для квадроцикла досить важливо.

 

 

Сигналізація з функцією дистанційного запуску також є стандартним обладнанням моделі ATV SharX 200

  

 

 
Всі елементи рухомих частин і втулки, які використовуються для кріплення важелів, забезпечені прес-оливками для оновлення консистентного мастила. Якщо шприцювати ці елементи регулярно — підвіска проживають довше.

На фото видно, що під самим квадроциклом немає витичних елементів. Конструкція рами добре продумана та виготовлена

 

 

 

Характеристики
Основні
Країна виробникКитай
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
ТипНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 100 860 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner