ХАРАКТЕРИСТИКИ |
Двигун, тип |
1 циліндровий, 4-тактний, маркування двигуна W125. Бензиновий, повітряного охолодження, з електростартером і механічною 4-ступеневою КПП. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм |
52,4 x 57.5 |
Максимальний кут повороту керма, градуси |
≥38 |
Рама |
Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хромо-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо |
Бензин з октановим числом не менш ніж 92 |
Рекомендований клас в'язкості оливи |
JASO MA 2; API не ниже SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності Рекомендовані продукти: Motorex Formula 4T; FUCHS Silkolene COMP 4; BARDAHL XTM SYNT. |
Ступінь стиснення |
9,3:1 |
Об'єм, см3 |
125 |
Система живлення двигуна |
Карбюратор Nibbi Racing 19 |
Система електроживлення |
12N5Ah- (AGM-батарея, олив'яно-кислотний тип) |
Система запалювання |
Електронне СDI. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмивання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна. Замок запалювання + 2 ключі. Активація фари переднього ходу та заднього габаритного ліхтаря здійснюється ключем запалювання — необхідно вибрати третю фіксовану позицію замка запалювання. |
Тип запуску двигуна |
Електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. |
8,8 / 8000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. |
8,6 / 5000 |
КПП |
4-ступеневе з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода |
Ланцюговий привод. Посилена ланцюг 428H. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/3 (сталь). |
Задні гальмівні механізми |
Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 190 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду |
Передні гальмівні механізми |
Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 210 мм. Товщина диска 3,8 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду |
Підвіска задня |
Задня амортизаторна стійка зі збільшеним діаметром штока та пружиною й фіксованими настрйоками. Виробник ККЕ. Загальна довжина — 315 мм. |
Підвіска передня |
Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм |
Колісні диски |
Передній колісний диск алюмінієвий J1.6 х 17" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід — алюмінієвий, маточина сталева. Зі встановленим буксатором. Передній колісний диск алюмінієвий J1.85 х 14" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід — алюмінієвий, маточина сталева. Зі встановленим буксатором. Сталеві спиці обода діаметром 3,5 мм. на передньому ободі та 3,5 мм на задньому |
Максимальна швидкість, км/год |
≥96 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 14T і задньою зіркою 43T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм |
305 |
Розмір шин передні/задні |
Передня шина: 70/100-17, KENDA K783 53M TT зі збільшеною кількістю шипів у протекторі Задня шина: 90/100-14, KENDA K783 49M TT середній тип жорсткості шини, збільшена довжина шипа та розвинена ґрунтозачепи |
Об'єм паливного бака, л |
5,5 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. |
0,9 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
Довжина, мм |
1780 |
Ширина, мм |
770 |
Висота по сідлу, мм |
860 мм — для варіанта на шинах 17" і 14" |
Висота, мм |
1010 |
Колісна база, мм |
1205 |
Споряджена маса, кг |
Суха маса 78,2 кг. Споряджена маса (з бензином і олією) — 84,5 кг |
СТАНДАРТНІ ОПЦІЇ |
Kovi PiT 125 |
Kovi PiT 150 |
Алюмінієвий великосекційний виносний оливний радіатор охолодження двигуна |
-- |
✓ |
Наявність електричного стартера (крім кікстартера) |
✓ |
✓ |
Передній колісний диск алюмінієвий J1.6 х 17" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід — алюмінієвий, маточина сталева. Зі встановленим буксатором. |
✓ |
✓ |
Передній колісний диск алюмінієвий J1.85 х 14" DOT зі збільшеною жорсткістю і 36 спицями на кожному ободі. Обід — алюмінієвий, маточина сталева. Зі встановленим буксатором. |
✓ |
✓ |
Передня шина 70/100-17 шини KENDA K783 51M TT зі збільшеною довжиною шипа та розвиненими ґрунтозачіпами |
✓ |
✓ |
Задня шина 90/100-14 шини KENDA K783 49M TT зі збільшеною довжиною шипа та розвиненими ґрунтозачіпами |
✓ |
✓ |
Сталеві спиці обода діаметром 3,5 мм. на передньому ободі та 3,5 мм на задньому |
✓ |
✓ |
Посилений ланцюг CHOHO 428H |
✓ |
✓ |
Передня вилка перевернутого типу. Виробник KKE. Загальна довжина стійки 735 мм. Діаметр пера 36 мм |
✓ |
✓ |
Задня амортизаторна стійка зі збільшеним діаметром штока та пружиною й фіксованими параметрами. Виробник ККЕ. Загальна довжина — 315 мм. |
✓ |
✓ |
Гальмівні магістралі з поліаміду: передня та задня. Гальмівний циліндр задній збільшений за обсягом і забезпечений оглядовим віконцем. |
✓ |
✓ |
Брудозахисний пластиковий кожух переднього гальмівного диска |
✓ |
✓ |
Кермо IGP алюмінієве, перетином 22 мм і завтовшки внутрішньої стінки 3,5 мм зі встановленим поперечним розпіркою з полістрольною буферною вставкою |
✓ |
✓ |
Окремо винесена кнопка активації стартера з лівого боку + окрема винесена кнопка "стоп двигун" з правого боку |
✓ |
✓ |
Траверса полегшена алюмінієва (з збільшеною товщиною та висотою передньої й нижньої обойми) |
✓ |
✓ |
Сталева інтегрована "лижа" захисту двигуна |
✓ |
✓ |
Шифтер перемикання передач укорочений, зі складаним наконечником. Матеріал виготовлення — сталь. |
✓ |
✓ |
Кришка паливного бака з ітегрованим клапаном випуску парів палива |
✓ |
✓ |
Сидіння повноформатне зі збільшеною товщиною наповнювача й обтягнуте суцільним, безшовним непромокальним матеріалом. |
✓ |
✓ |
Алюмінієві важелі зчеплення й гальма. Важіль переднього гальма з регулюванням положення. |
✓ |
✓ |
З'єднувальний трос, що захищає трос між важелем заднього тормоа та захистом двигуна ("кущоріз") |
✓ |
✓ |
Лічильник мотогодин із функцією введення даних для зворотного відліку тимчасового інтервалу для проведення техобслуговування. |
✓ |
✓ |
Коротка ручка керування дросельною заслінкою |
✓ |
✓ |
Замок запалювання + 2 ключі. Активація фари переднього ходу та заднього габаритного ліхтаря здійснюється ключем запалювання — необхідно вибрати третю фіксовану позицію замка запалювання. |
✓ |
✓ |
Уловлювач ланцюга, закріплений на задньому маятниковому важелі |
✓ |
✓ |
Задній маятниковий важіль сталевий штампований |
✓ |
✓ |
Прямоточний вихлоп із двошаровим сітчастим резонатором. Приймальна труба неіржавкої сталі з інтегрованим розширювальним циліндром компенсації хвильових коливань (powerbomb) |
✓ |
✓ |
Передня фара зі світлодіодною лампою (LED), задній ліхтар/стоп-сигнал |
✓ |
✓ |
Легкознімний кронштейн зі встановленим заднім ліхтарем (можна демонтувати за потреби) |
✓ |
✓ |
Система вихлопу з неіржавкої сталі з інтегрованими кріпильним хомутом для можливості розстикування приймальної труби та резонатора. У конструкції є компенсатор хвильових коливань. |
✓ |
✓ |
Дзеркала заднього огляду |
✓ |
✓ |
Посилені підніжки водія з неіржавкої сталі |
✓ |
✓ |
Фарбування рами зміцненою пластичною шагреневою емаллю |
✓ |
✓ |
Декоративна накладка під карбон на центральну діагональну частину рами |
-- |
✓ |
Поліпропіленові пластикові облицювальні частини. |
✓ |
✓ |