Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
271 відгук
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Kovi 250 ADVANCE

82 410 ₴

  • Немає в наявності
Kovi 250 ADVANCE
Kovi 250 ADVANCEНемає в наявності
82 410 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, із системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм із роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 72 х 61,4
Максимальний кут повороту керма, градуси ≥41
Рама Полегшена, трубчастого перерізу, сталева з додаванням хромо-марганцевого сплаву
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95
Рекомендований клас в'язкості оливи JASO MA 2; API не ниже SG, SH SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності Рекомендовані продукти: MOTOREX TOP SPEED 4T 15w50; Bardahl XTC C60 Off Road 10w-50 4T (API SM/ JASO MA-MA2); Silkolene PRO 4 SX 15w50
Ступінь стиснення 9,25:1
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси 31
Об'єм, см3 249
Система живлення двигуна Карбюратор Nibbi Racing PE28
Система електроживлення 12N7AL- (AGM-батарея, олив'яно-кислотний тип)
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмивання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому — без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститься)
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 21 / 8500
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 18 / 6500
КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод. Посилений ланцюг AFAM A520МС2. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь) / 43 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 110
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 265 мм. Товщина диска 4 мм. Гальмівна магістраль із поліаміду
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення і відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля. Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву
Підвіска передня Передня вилка з набором регулювань стиснення і відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ.
Колісні диски Варіант No1: Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина полегшена та посилена. Зі встановленим буксатором. Задний колесний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Зі встановленим буксатором. ВаріантNo2 Передній колісний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обод — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. Спиці обода діаметром 3,8 мм. з неіржавкої сталі. Колісні осі термоукорочені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП
Максимальна швидкість, км/год ≥109 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 43T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 315 — для варіанта на шинах 21" і 18" 295 — для варіанта на шинах 19" і 16"
Розмір шин передні/задні НА ВИБІР ПРИЯВЛЯЮЄТЬСЯ варіанти у двох комбінаціях: 21"/18" і 19"/16''. ПЕРЕДВИ ШИНИ: 80/100-21 або 80/100-19 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)обода ЗІДНІХ ШИНИ: 110/90-18 або 120/90-16 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)
Об'єм паливного бака, л 7,5
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,5
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2045
Ширина, мм 820
Висота по сідлу, мм 910 мм — для варіанта на шинах 21" і 18" 890 мм — для варіанта на шинах 19" і 16"
Висота, мм 1190/1230
Колісна база, мм 1405
Споряджена маса, кг Суха маса 110 кг. Споряджена маса (з бензином і олією) — 117 кг

 

 

 

СТАНДАРТНІ ОПЦІЇ

KOVI START 250

KOVI ADVANCE 250

Передний колесний диск, UNISON J1.85 х 21" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена зі встановленим буксатором. ✓* ✓*
Задний колесний диск, UNISON J2.15 х18" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена зі встановленим буксатором. ✓* ✓*
Передний колесний диск, UNISON J1.85 х 19" DOT. Обід — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена. ✓* ✓*
Задній колісний диск, UNISON J2.15 х 16" DOT Обод — алюмінієвий, маточина алюмінієва полегшена ✓* ✓*
Спиці обода діаметром 3,6 мм. на передньому ободі та 4 мм на задньому з неіржавкої сталі
Колісні осі з конструкційної сталі
Колісні осі термоукорочені з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП --
Звичайний ланцюг 520H --
Посилений ланцюг AFAM A520МС2 --
Передня вилка з регулюванням швидкості відбою. Загальний хід 230 мм. Довжина стійки 880 мм. Діаметр пера 41 мм --
Передня вилка з набором регулювань стиснення і відбою Загальний хід 250 мм. Довжина стійки 900 мм. Діаметр пера 41 мм. Виробник ККЕ. --
Задня амортизаторна стійка з регулюванням жорсткості відбою. Довжина 455 мм. Хід 100 мм. --
Задня амортизаторна стійка з регулюванням стиснення і відбою та виносним компенсаційним циліндром. Довжина 465 мм. Хід 110 мм. --
Полегшені, повністю алюмінієві кронштейни всіх сполучених елементів прогресії в кріпленні заднього маятникового важеля
Гальмівні колодки безасбестові зі збільшеним вмістом латунного стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.
Гальмівні магістралі з поліаміду: передня та задня
Брудозахисний пластиковий кожух переднього гальмівного диска --
Кермо алюмінієве перехідного перерізу 28/22 мм з полістрольною буферною вставкою --
Кермо алюмінієве перехідного перерізу 28/22 мм зі встановленим поперечним розпіркою та полістрольною буферною вставкою --
Окремо винесена кнопка активації стартера + окремий лівий блок керування світлотехнікою, клаксоном і покажчиками поворотів
Траверсу стандартна сталева --
Траверса полегшена алюмінієва (з збільшеною товщиною та висотою передньої й нижньої обойми), виробник ККЕ --
Алюмінієвий захист двигуна --
Шифтер перемикання передач полегшений алюмінієвий із рухомим складаним елементом
Кришка паливного бака з ітегрованим клапаном випуску парів палива
Алюмінієві важелі зчеплення й гальма з контролером у місці можливого зламу під час падіння мотоцикла. Важіль переднього гальма з регулюванням положення. --
Укорочені, алюмінієві, складані важелі зчеплення й гальма з регулюванням положення --
Панель приладів з індикацією швидкості, обертів двигуна, ступеня заряду АКБ.
Коротка ручка керування дросельною заслінкою
Замок запалювання + 2 ключі
Заспокійник ланцюга з полімерного полімерного матеріалу (блок-сополімеру бутадієну та стиролу)** ✓** --
Заспокійник ланцюга посилений в алюмінієвому корпусі з внутрішнім елементом із полімерного матеріалу (блок-сполімеру бутадієну та стиролу)** -- ✓**
Задній маятниковий важіль сталевий штампований --
Задній маятниковий важіль полегшений, литий з алюмінієвого сплаву --
Корпус повітряного фільтра з еластополімеру, стійкий до деформацій
Передня фара зі світлодіодною лампою (LED), покажчики повороту LED, задній ліхтар, клаксон.
Система вихлопу з неіржавкої сталі з інтегрованими кріпильним хомутом для можливості розстикування приймальної труби та резонатора. У конструкції єгасник хвильових коливань (powerbomb)
Дзеркала заднього огляду
Посилені підніжки водія з неіржавкої сталі
Складані підніжки для заднього пасажира (з можливістю демонтажу за потреби)
Фарбування рами зміцненою пластичною шагреневою емаллю ✓ (тільки для версій із чорним кольором рами) ✓ (тільки для версій із чорним кольором рами)
Модель для доріг загального користування пропонується до продажу з комплектом документів для держрегистрації

*НА ВИБІР ПОПЕРЕДЮЄТЬСЯ варіант комплектації: 80/100-21 і 110/90-18 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)
 НА ВИБІР ПРИЯВЛЯЮЄТЬСЯ варіант комплектації:  80/100-19 і 120/90-16 (ґрунтові шини з розвиненим протектором)

 

 

Ознайомлення з новинками 2021 року моделями KOVI START і KOVI ADVANCE ми вирішили почати з максимальної конкретизації опціону. У таблиці, що додається, на сусідній вкладці Ви зможете наочно побачити обладнаність і зрозуміти відмінності в комплектації цих двох моделей. Нижче в перекладі ми розклади по поличках основні конструктивні особливості мотоцикла

1. ДВІГАЛЬНИЙ

Агрегат від Zongshen CB250-3A. Модифікація мотора точно така сама, як на старшій версії Kovi 250 Lite. Чому цей мотор, можливо,жете Ви?
Відповідаємо по суті:

 Повнооб'ємний, зі справжніми 249 см3. ZS172FMM має:

  • Діаметр циліндра 72 мм
  • Хід поршня 61.4 мм

Формула розрахунку робочого об'єму: V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*36*36*61,4/1000=249,86 см3
Де

  • r — радіус поршня, тобто 72/2=36 мм
  • h — хід поршня, 61.4 мм

Порівнюючи з псевдо 250-ками з об'ємом 223 см3, 230 см3, 232 см3 з поршневою 65 мм, 66 мм, 67 мм тощо. ZS172FMM є перевірені реальністю та часом переваги і в потужності, і в тязі, і в ресурсі, і в надійності, і в доступності запчастин.

 Цей двигун «низовий», з максимумом крутного моменту в нижньому та середньому регістрі. Його не потрібно крутити до упору, щоб отримати відбій. До того ж він працює в парі з карбюратором Nibbi Racing PE28. Симбіоз — це пари вже підтвердили свою життєздатність, простоту в параметрах і якісну віддачу на прикладі моделі Kovi Lite. Тобто цей варіант дійсно гарний для полегшених мотоциклів.

 З урахуванням кількох менших розмірів і спорядженої маси новинок, яка становить 115 кг. (Kovi Advance) и 117,5 кг. (Kovi Start) з цим двигуном енергозброєність на одиницю ваги буде трохи кращою, ніж у Kovi Lite. А отже, цього буде більш ніж достатньо для більшості райдерів-початківців, які тільки набувають ендуро-драйв або просто хочуть час від часу їздити на природі у вільному ритмі на мотоциклі, який дасть завідомо більше можливостей, ніж звичайні цивільні версії.

 На будь-якому з варіантів START і ADVANCE цей двигун розташований так, щоб важіль кікстартера в крайньому положенні в разі спроби запуску не впирається в опорну підніжку. Тобто, його можна використовувати за прямим призначенням у всьому діапазоні переміщення під час запуску — несподівана перешкода (підніжка) не заважає. Сама платформа підніжки складається й залишається в складеному положенні доти, поки Ви самі її не повернете у вихідне. Багатьом це може здатися несуттєвою деталлю, але ті, хто з цим стикався на інших моделях,  розуміє значущість і розуміє, чому ми позначаємо це як функціональну перевагу.

 

2. РАМА

 Моделі Start і ADVANCE за розмірними та ваговими параметрами менші, ніж старші модифікації KOVI Lite та Pro. Але водночас вони більші, як-от такі моделі, як Geon Terrax 250, BSE J3D і S2, KAYO T2 250 і T1 250.

 Форма, геометрія та величина рами зумовлює і збільшення довжини колісної бази новинок Kovi, порівнюючи з цими ж конкурентами.

Висота за сідлом однакова для START і для ADVANCE. Але, зрозуміло, вона різна для модифікацій на типорозмірах шин, що відрізняються. Обидві версії пропонуватимуться в різношинному виконанні 21"/18" і 19"/16", причому відмінністю в ціні НЕ БУДЕ.

Підсумкові величини: 910 мм — висота за сідлом для варіанта на шинах 21"/18"; 890 мм — для варіанта на шинах 19"/16''. Другий варіант ми передбачили для тих, у кого зріст менш ніж 170 см. — для них він дійсно буде набагато зручнішим і комфортнішим щодо посадки, контролю мотоцикла та зрозумілішим у керованості. Менше невпевненості та побоювань — більше драйву.

 Рама сталева, але це норма, а не виняток. Чого-небудь наднового або супертехнологічного в ній немає. Просто вона з нормальної сировини та з дотриманням технологій зварювання, геометрії та фінального забарвлення.

До речі, на одному з колірних рішень ми вирішили випробувати варіант застосування шагреневої емалі з високим ступенем вмісту пластифікатора. Зовнішній вигляд забарвлення в такої рами на перший погляд не дуже привабливий, проте стійкість до подряпин і відколів набагато вища, ніж у звичних глянсових покриттів. Оцінемо корисність із плином часу.

3. ШАСИ І ПІДВІСКА

 У варіанті ADVANCE підвіска «заряджена», ніж у STARTі. Передня вилка KKE має більше регулювань і відрізняється за характеристиками від базової версії в кращий бік. Аналогічно виготовлений і задній амортизатор. Інша пружина, інша жорсткість, більше регулювальних можливостей. Баланс параметрів у парі з вилкою дасть змогу вибрати більше варіантів під їзду на декількох типах покриттів. Однак на обох новинках підвіска відрізняється від SZC, які ми використовуємо на старших KOVI. Але так і має бути, оскільки START і ADVANCE це KOVI, які виступають у доступнішому ціновому сегменті.

 Траверса на ADVANCE встановлена полегшена, алюмінієва (з збільшеною товщиною та висотою передньої й нижньої обойми), виробник ККЕ. До речі, це зумовило і деякі відмінності в розташуваннях замку запалювання. На ADVANCE він у звичному місці між траверсою та панеллю приладів. А ось у версії START на  кришці траверси немає формованого припливу для встановлення замка, тому він перекочував у незвичайне, але повністю захищене місце — у верхню частину рами біля бака. А ключ у замок вставляється з правого боку (якщо цікаво — придивіться на фото моделі в описі моделі KOVI START).

 

 Задній маятниковий важіль у версії ADVANCE виготовлений з алюмінію. Він легший від сталевого на версії START. А ось важільний механізм і пов'язані елементи прогресії всі виготовлені з алюмінію і на моделі ADVANCE і на виконанні START.

 Конструкція уловлювача ланцюга в ADVANCE вирізняється наявністю алюмінієвої основи, всередині якої міститься сама робоча вставка з полімерного матеріалу.

 Передавання тяги на заднє колесо здійснюється за допомогою покращеного кола AFAM A520MC2. Зірка задня кріпиться до стопи з через 6-точкове з'єднання за допомогою внутрішніх болтів типу TORX. Розміри стандартних зірок 13 зубів передня та 43 задня. Таке поєднання зумовить вищий поріг максимальної швидкості, причому без втрати тяги під час їзди вгору. Адже тягового потенціалу в цього мотора вистачає і для важчого мотоцикла KOVI LITE, на якому встановлена 46 задня зірка.

4. ШИНИ І ОБОДИ

 На обох версіях встановлені алюмінієві ободи зі сталевими спицями. Назва торгової марки виробника — UNISON. Ці варіанти дійсно якісні вироби та не викличуть нарекань на стійкість до жорстких умов. Сталеві спиці з діаметром 3,6 мм спереду та 4 мм ззаду з'єднують обід із легкосплавною маточиною ККЕ. Причому колір маточинок різниться й залежить від кольору моделі — про це ми подбали в пригоду естетиці. Просто гарне поєднання, яке прикрашає мотоцикл.

 Не забули й про буксатори, які теж є стандартним обладнанням.

 На модифікації ADVANCE встановлені інші колісні осі — термоударовані з конструкційної вуглецевої сталі марки 10KП. Якщо з часом такий варіант проявить себе з найкращого боку, ми використовуватимемо такі деталі й на інших моделях.

 Розмірні параметри шин докладно відбиті в таблиці. Зупинимося тільки на тому моменті, що покришка задня у варіанті 16'' має розмір 120/90-16. Тобто за шириною вона навіть більша за 18'' дюймовий екземпляр. Причина неможливості встановлення аналогічного (120-мм) за шириною на 18-дюймове колесо пояснюється його розміром і неминучим дотиком бочонка глушника за максимального під час стиснення. А ось із на 16 дюймах не буде проблеми й тому вдалося встановити ширший екземпляр.

 

5. ОРГАНИ КЕРУВАННЯ І СВІТОТЕХНИКА

 

І на START і на ADVANCE встановлене кермо IGP перехідного діаметра 22/28. Тільки на ADVANCE конструкція доповнена поперечним розпірком для посилення жорсткості.
Однак обидві модифікації мотоциклів у стандарті укомплектовані запобіжною від травм буферною вставкою разом кріплення керма.

 В угоду практичності та з оглядом на досвід райдерів, блок перемикачів із керування світлом і поворотами розміщений тільки з лівого боку та на ньому зосереджені основні кнопки. А з правого боку Ви знайдете тільки окремо винесену кнопку стартера. Мінімізуємо виступні елементи, схильні до зламання в разі падіння.

 Ручка акселератора з коротким ходом. На сьогодні це оптимальний варіант для такого типу мотоциклів. А ось сам виконавчий механізм ми вибрали один із найкращих за зручністю регулювання й надійності.

 До ще двох покращених елементів на версії ADVANCE можна віднести важелі керування зчепленням і переднім гальмом. Вони укорочені за довжиною, що складаються та забезпечені регулюванням відстані від грипси на довжину долоні. На важелі зчеплення є зручний регулювальний баранчик для компенсування або розпускання натягу троса.

 Панель приладів є в комплектації обох версій. Вона така сама, як і на інших моделях KOVI. Вона не зручна в швидкому зчитуванні інформації, але головне її призначення в тому, щоб можна було бачити оберти двигуна, швидкість і оцінювати заряд батареї. Для такого типу мотоциклів — це принцип необхідної достатньості.

 Передня фара забезпечена LED-лампою, тому що в умовах постійної тряски та вібрацій лампи з нитками накала довго не живуть. загальну ефективність переоцінити не будемо — у цьому нам більше допоможуть відгуки майбутніх власників моделей.

 Вказівники повороту як на Lifan KPT — дуже компактні та вузькі, герметичні, з рухомими кріпленнями, 8 лінійними світлодіодами (кожний) з дуже гарною яскравістю. Вони зарекомендували себе як найбільш практичні з різних варіантів, тому вони й входять до стандартної комплектації і START і ADVANCE.

 

6. ТОРМОЗА

На обох версіях встановлені однакові гальмівні системи.
Попереду двопоршневий супорт із діаметром гальмівного диска 265 мм і товщиною диска 4 мм.
Ззаду однопоршневий супорт і диск діаметром 220 мм і завтовшки диска 4 мм.

 Гальмівні магістралі виготовлені з поліаміду. Вони мають високу термостабільність — діапазон робочих температур від -50 °C до +100 °C. Практично повна відсутність внутрішнього розширення і "байдужість" до впливу зовнішніх агресивних речовин забезпечать довготривалість експлуатації. Мають дуже гарну стійкість до впливу до солей, лугів, олив, паливних фрацій, УФ-променів, мають чудові механічні властивості до стирання, чудову ударну в'язкість, особливо за негативних температур. У зимову пору усередині трубок не утворюється водяного конденсату.

 Гальмівні колодки безасбестові зі збільшеним вмістом латунного стружки для підвищеного тертя у фрикційній парі диск-накладка.

 ADVANCE в стандарті укомплектований брудозахисним кожухом переднього гальмівного диска

7. ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТУВАННЯ І ОСОБЛИВОСТІ

 У комплектації ADVANCE є алюмінієвий перфорований захист двигуна

Загальна місткість бака в обох модифікацій становить 7,5 літра. Бак із поліефірного пластику, стійкого до агресивних середовищ. З оглядом на те, що заправляти під корок не варто, 7,1 літра — це реальний корисний об'єм, який зможе прийняти на борт мотоцикла. Пробка виготовлена з пластику та забезпечена клапаном для видалення надлишкових парів.

 Підніжки пілота виготовлені з неіржавкої сталі. Також у комплектації передбачена наявність підніжк і для заднього пасажира, тобто їх не потрібно докуповувати та встановлювати.

 Шифтер КПП з алюмінію зі складаною опорною частиною.

Випускна система обох моделей виготовлена з неіржавкої сталі. Вона максимально скорочена за довжиною та не містить додаткових вигинів, а компенсацію протидалення (у разі різкого скидання або навпаки відкриття дроселя) і часткового заспокоїчаток вихлопних газів виконує додатковий зовнішній компенсаційний резервуар. Також біля основи з бочком глушником передбачена наявність рознімного з'єднання, яке дасть змогу розстискатися сам бочечка з трубою за потреби.

 Всі пластикові елементи бічних панелей, переднє крило, хвіст і кожухи (захист вилки, бічні вставки) на мотоциклі виготовлені з поліпропілену. Жодного тендітного ABS-пластику.

 Корпус повітряного фільтра виготовлений з еластополімеру, матеріалу, стійкого до деформацій. Сам повітряний фільтр являє собою картридж циліндричної форми з круговою багаторядною укладкою фільтрувального паперу, як на багатьох авто. Його пропускна здатність, звичайно, менш ніж у фільтрів типу Twin Air (але там і місця немає для такого типу), а ось фільтрувальна здатність і збереження мотора від потрапляння дрібнофракційних частинок однозначно дуже добра.

 І модель START і модель ADVANCE пропонуються до продажу з повним пакетом реєстраційних документів для отримання техпаспорту та реєстраційного номерного знака. Тобто ті, хто ще не обзайнявся причепом/лафетом для перевезення, зможуть добиратися до місця призначення на самому мотоциклі дорогами.

 Модель укомплектована великим 7-мперним акумулятором. Більш містка батарея дасть змогу куди рідше звертатися до кікстартера. Ну, а якщо є бажання полегшити мотоцикл, шахта може прийняти й аналогічний і менший  за габаритами літій-іонний варіант.

Ті, хто бажає, можуть використовуватися, оформляти передзакази й ADVANCувати.  Тоді вони зможуть STARTувати на обраній моделі ще до початку весни. До прибуття новинок залишилося зовсім небагато часу.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 82 410 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner