ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель NC450 (ZS194 MQ-P) Бензиновий, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC), чотири клапани на циліндр Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 37 кг. У приводі клапанного механізму застосована безшумна пластинчаста ланцюг Морзе; ланцюг складається з набору ланок, шарнірно з'єднаних між собою за допомогою штифтів (кулісне з'єднання). Коротке клапана з голчастим підшипником покращує умови тертя між розподільним валом і коромислом, знижує втрати потужності та збільшує термін експлуатації В двигуні використовуються два оливні насоси для незалежного подавання оливи в двигун і окремо в трансмісію Передбачено наявність окремого олійного каналу для розпилення оливи під тиском на дно поршня (з зворотного боку площини) для відведення температури. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 94,5 х 64 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | ≥43 |
Рама | Полегшена, з різним профільним перерізом, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 92 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T |
Ступінь стиснення | 10,7:1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси | 27 |
Об'єм, см3 | 449 |
Система живлення двигуна | Інжекторна система DELPHI EP |
Система електроживлення | АКБ 12V 5А/h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання імпульсу для запуску двигуна |
Система запалювання | Електронне DC-СDI.Головне джерело живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна маточка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12 В на 200-400 В, що досить для генерації кількох кВольтів у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свечи. |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 41 /8000 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 36 / 7600 |
КПП | 6-ступенева з багатодисковим зчепленням і окремим оливним насосом, що обслуговується тільки трансмісією Схема перемикання: 1-N-2-3-4-5-6 |
Тип привода | Ланцюговий привод. Посилена сальникова ланцюг AFAM 520XHR-G (X-Ring Race) Кількість зубців передньої й задньої зірок: 13 (сталь)/ 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга — 106L. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в складі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснене через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці діаметром 4 мм. (неіржавка сталь) |
Максимальна швидкість, км/год | ≥99 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 52T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шин передні/задні | 80/100-21 — переднє колесо та 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин — CST. На ободах обох коліс встановлені буксатори |
Об'єм паливного бака, л | 9 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,7 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2160 |
Ширина, мм | 880 |
Висота по сідлу, мм | 930 |
Висота, мм | 1285 |
Колісна база, мм | 1500 |
Споряджена маса, кг | Суха вага 119 (127,5 кг. Включно з паливом в баку) |
Найзначніша частина технічної інформації представлена на сусідній закладці "характеризики". Фото справжні.
Зі змінних опцій (крім двигуна) для цієї моделі ми передбачили дві зміни:
1. Посилена сальникова ланцюг AFAM (для такого потужного мотора це виправдана потреба)
2. Оригінальне кермо TWINWALL від виробника IGP. Бадьоримо, як себе проявить в експлуатації (але це точно не той пластиліновий, на якиймальовці GNX-ов).
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Об'єм двигуна | 450 куб. см |
Інформація для замовлення
- Ціна: 187 050 ₴