ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель NC300. Бензиновий, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC), чотириклапанний із роликовими підшипниками в приводі механізму керування клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33 кг. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 84 х 53.7 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | ≥43 |
Рама | Полегшена, з різним профільним перерізом, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T |
Ступінь стиснення | 11,1:1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси | 27 |
Об'єм, см3 | 298 |
Система живлення двигуна | Інжекторна система DELPHI |
Система електроживлення | АКБ 12V 5А/h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому — "стустусту", без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститьться) |
Система запалювання | Електронне DC-СDI.Головне джерело живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна маточка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12 В на 200-400 В, що досить для генерації кількох кВольтів у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свечи. |
Тип запуску двигуна | Електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 31,7 /8200 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 29,5 / 6100 |
КПП | 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод. Безсальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/ 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга — 120L. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка |
Підвіска задня | Задня амортизаторна стійка з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в складі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснене через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія). |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (неіржавка сталь) |
Максимальна швидкість, км/год | ≥94 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 52T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шин передні/задні | 80/100-21 — переднє колесо та 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин — CST. |
Об'єм паливного бака, л | 9 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,5 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2160 |
Ширина, мм | 880 |
Висота по сідлу, мм | 930 |
Висота, мм | 1285 |
Колісна база, мм | 1500 |
Споряджена маса, кг | 122,4 |
Моделью KOVI 300i Pro ми надалі розширюємо лінійку версій, які можуть і відбиватимуть переваги вже наявних власників (фото незабаром надамо бО більше асортименту).
Особливо багато за мотоциклом розписувати не будемо зупинятися тільки на ключових технічних відмінностях 300-кі від 250-кі. Конструктивне виготовлення підвісок рами та загальної навіски у KOVI 250 Pro KT і в KOVI 300i Pro KT — однакові. Основна відмінність в потенціалі силового агрегату. Тому більше інформації саме про нього.
В основі той самий мотор 177MM від Zongshen, який усім відомий.
Однак циліндропоршнева група повністю інша. Для кращого розуміння штовхових власників і для переконливості «не дуже вірних» ми публікуємо справжні дані, які дадуть змогу зрозуміти різницю:
KOVI 300 |
KOVI 250
|
Як система живлення після не дуже довгих пошуків ми зупинилися на варіанті від виробника DELPHI. Чому цей варіант? – пояснім. Можливість установлення системи від маловідомої, але непоганої китайської компанії ROJO Спочатку нас потішила. Однак коли почали перевіряти на «живому» примірнику узгодженість роботи виявили зависання у разі різкого скидання газу та деяку затичність через обіднє сполучення на під час розкручування мотора. Причому версії програмного забезпечення керівного блока в процесі перевірок використовували дві: стандартну та «як би підготовлену» під 300-й мотор. Але насправді рецидиви прояви описаних двох моментів були наявні в обох, просто в різних режимах. Зрозуміла річ — це не карбюратор, тому танці з бубном не допомогли б налаштувати все інакше... Танцювати не сталі, а далі шукали. Паралельно з цією системою ми шукали варіант від Bosh або Siemens. Але, на жаль, не змогли знайти блок керування впорскуванням, виготовлений під одноциліндрові мотодвіжки з такою кубатурою. Тому DELPHI з'явився, по суті, єдиною альтернативою, заточеною не під типовий 250-й варіант, а з софтом для NC300 (cам ECU выполнен на базе Delphi МТ05). Але водночас, крім відповідних вихідних параметрів модуля впорскування, ми змогли замовити для блока керування й найсучасніший діагностичний прилад XD-8000 для перевірки справності системи та пошуку Trouble Codes (помилок у роботі інжекторних систем і не тільки DELPHI). Штука дуже функціональна, 2020 року з оновленими даними за різними версіями програмного забезпечення під системи DELPHI для мотоциклів з об'ємом понад 250 кубів, так що без підтримки, у разі появи проблем з інжектором ні ми, ні деякі з наших Дилеров (Те, хто з гарним технічним потенціалом) Вас не залишать. Незабаром ми матимемо діагностичний модуль і встигнемо розповісти про функціонал докладніше.
Як бачите, на фото нижче конструктивні елементи системи відрізняються від карбюраторної версії вельми суттєво.
Паливний насос розташований у лівій донній половинці бака. Він кращий, ніж виносний агрегат з продуктивності та не боїться короткочасної роботи «суху», але, звичайно, до цього краще не доводити. Це небажана розкіш навіть в автомобілях.
Інші компоненти немає сенсу описувати, тому що знають і так розуміють, що і впускний колектор, і керують компоненти повністю відрізняють інжекторну систему живлення від карбюраторної.
Коротке зупиниться на ключових одових відмінностях карбюраторної 250-кі та інжекторної 300-кі:
Карбюраторний мотор 250-кі вирізняється тим, що під час правили він має вибуховий перехід на верху. Інжекторний 300-й варіант не зовсім коректно порівнювати з карбюраторним 250-тим. Але ми все ж дали змогу самим собі це зробити.
Підсумок за нашими відчуттями: 300 кубів + інжектор дають рівномірну тягу в усьому робочому діапазоні. Це факт. Спочатку здається, що мотоцикл за відчуттями ніби повільний, але насправді мотор тягне без провалу з низів і без вираженого підхоплення у верхньому регістрі. У русі на різноплановому рельєфі керувати тягою й дозуванням на 300-ку зручніше. Він більш прогнозований на верху — не боїться додати, щоб на неоднорідному покритті зірвати заднє колесо з траєкторії й водночас тяга є навіть із самого низу (хоча від частини це й результат збільшеної кубатури).
Тяговий потенціал двигуна очевидний більше, ніж у 250-кі й особливо на низьких і середніх обертах. Тяга рівна, достатня, по всьому діапазону.
А ще один цікавий факт — інжекторний варіант не змінює характеру роботи двигуна і рівномірності тяги, коли той уже ґрунтовно нагрівся після трійки-чотири прохватів у бойовому режимі. Уособлення певних програмних коригувань у пристрої керування, пов'язаних зі зміною температури (Для довідки: під час нагрівання одноциліндрового карбюраторного двигуна випаровуваність палива в карбюраторі та поєднаних елементах підвищується, кілька змінюючи якісний склад паливо-повітряної суміші, іноді це відчувається на роботі двигуна).
А ось паливну економність ми не перевіряли. Чесно кажучи, ми просто пропустили момент початку, коли потрібно було заміряти вихідний рівень. Це має зробити.
Однак це наша первинна думка і відчуття від їзди. На перше місце відводити не будемо. Звичайно ж відчуття, враження та думки всіх тих, хто вибере 300-ку ми із задоволенням готові послухати. Будемо раді лаконічним і діловим формам у групі або коментарям у відгуках.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
- Ціна: 177 045 ₴