Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
271 відгук
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Lifan KP MiNi (LF150-5U)

61 705 ₴

  • Немає в наявності
Lifan KP MiNi (LF150-5U)
Lifan KP MiNi (LF150-5U)Немає в наявності
61 705 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
ПАРАМЕТРИ ДВИГУНА
Об'єм, см3 149
Двигун, тип Бензиновий, 4-х тактний, одноциліндровий, повітряного охолодження, двухклапанний з верхнім розташуванням розподільного вала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом (серія NBF)
Система запалювання Електронне (CDI) + електростартер
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Максимальний кут повороту керма, градуси 41
Об'єм масляної системи, л 1,1
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менше 95
Рекомендований клас в'язкості олії 10W-40 / 15W-50
Ступінь стиснення 9.1:1
Система електроживлення АКБ YTX7A-BS
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. 12,8 / 8000
Максимальний крутний момент, Нм при об/хв. 11,8 / 6000
КПП 5-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні
Тип приводу Ланцюговий привід, посилена ланцюг CHOHO з маркуванням 428H
Задній гальмівний механізм Дисковий з однопоршневим супортом і гідравлічним приводом
Передні гальмівні механізми Гальмівний диск з двухпоршневим супортом і гідравлічним приводом
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і кріпленням до маятника через прогресію
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з прогресивними характеристиками (діаметр пера 32 мм) і гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні
Максимальна швидкість, км / год 118
Витрата палива на л/100км ≥ 2,0
Вантажопідйомність, кг 120
Розмір шин передні /задні 120/70-12 / 130/70-12
Обсяг паливного бака, л 5,5
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Кліренс, мм 150
Довжина, мм 1780
Ширина, мм 780
Висота до сідла, мм 680
Висота, мм 960
Колісна база, мм 1220
Споряджена маса (без урахування палива), кг 110

 

У 2020 році модель Mini буде запропонована в інших, більш яскравих і виразних виконаннях - LIME GREEN RED HOT.
Ці два кольори відображені на перших трьох заголовних фото. По суті можна сказати, що виразність кольорів відображає суть концепції самого мотоцикла - він нетривіальний і своєрідний і цим відрізняється від багатьох. Ну детальніше про нього можна прочитати нижче в описі.
Lifan KP MINI - це один з яскравих представників мотоциклів дуже вузького сегмента Минибайков або в оригінальному англомовному варіанті Pocket Bike. Хоча його з натяжкою можна віднести і до деякої різновиди «Скарверов» (scarver -дослівний переклад – «зрізає повороти») -мотоцикл, який в основному призначений для їзди по дорогах, але може добре себе показати і на позашляхової місцевості). Володіє низькою висотою посадки (750 мм. - дозволяє їздити на мотоциклі навіть невисоким людям), хорошою керованістю, спритним, тяговитим і при цьому дуже економичнним двигуном.

Маючи невелику вагу і низький центр ваги, дана модель Lifan досить швидко розганяється і непогано управляється. Однак на відміну від багатьох подібних собі, одним з головних козирів KP MINI є його стійкість. Звичайно, його ідеальний варіант експлуатації це звивисті доріжки з твердим покриттям (наприклад картодром), проте інженери Lifan цілком резонно вирішили, що і пересування по звичайних міських маршрутах не повинно напружувати водія. Тому в штатному виконанні у цій моделі є всі атрибути старших побратимів: перевернута вилка спереду, задня підвіска з кріпленням через прогресію для збільшення ходу, дискові гальма «по колу» і широченні шини 12-го радіусу: 120/70 передні і 130/70 задні.

Ідея полягає в тому, що будь-чистокровний минибайк це не зовсім мотоцикл - минибайки зовні нагадують гоночний мотоцикл, але мають значно менші розміри. При власній невеликій спорядженій масі, вони здатні розганятися до 120 км/год і витримувати навантаження до 100 кг. Як правило, комплектуються минибайки двигунами від 40 до 100 сс і варіюються по потужності від 5 до 20 л. с. Шасі зроблені на жорсткій основі, подібно картингу.

Дороги загального користування для їзди на минибайках не дуже придатні, зате на території спеціальної (картодромі, мототреку тощо) можна відмінно поганяти.

У випадку з KP MiNi головною ідеєю билоло наділити маленький мотоцикл «дорослим» потенціалом. На нього встановили двигун нової серії NBF повітряного охолодження з верхнераспредвальной конфігурацією і ланцюговим приводом. Мотор хороший тим, що він відмінно тягне легкий мотоцикл і на низах, і дуже бадьоро крутиться до верхнього регістру - те, що потрібно для динамічних стартів. Система охолодження навмисно залишена повітряної, тому що тяговий потенціал мотора з надлишком перекриває різні навантажувальні режими, навіть якщо водій буде мати не маленька вага. «Водянка» б істотно утяжелила мотоцикл, але не надала особливого виграшу – мотоцикл-то не для туристичних круїзів. До слова: подивіться на двигуни питбайков – це найчастіше форсовані старі «кабовские» (CUB-engine) двигуни повітряного охолодження з діапазоном обсягів від 120 до 140 кубиків і ніхто особливо не скаржиться на перегрів, хоча такого плану двигуни менш потужні, ніж справжній мотоциклетний двигун, який встановлюється на KP MiNi.

У абсолютної більшості минибайков найскладнішим для пілота є завдання по утриманню рівноваги. Для її вирішення на KP MiNi і були встановлені широченні шини 120/70 передні і 130/70 задні. У поєднанні з малим радіусом в 12 дюймів вони наділяють мотоцикл дуже хорошою стійкістю. При цьому ширина також добре допомагає класти мотоцикл на великі кути на поворотах, без боязні втрати зчеплення шин з дорогою. На такий динамічний трековий заїзд розрахована і підвіска. Незважаючи на малі габарити техніки, розробники на ній не економили: амортизатор задній кріпиться до маятниковому важелю через прогресію, спеціально щоб збільшити довжину штока і забезпечити пристойний хід задньої підвіски з одночасною установкою многовитковой пружини. Передня підвіска вражає не менше: вилка перевернутого типу з діаметром пера 30мм налаштована на щільну ходову їзду в поворотах. Вона в міру м'яка, але не надмірно, причому її встановили ще й з метою зменшення непідресореної маси, оскільки колесо саме по собі не така легка.

На керованість працює також і низький центр ваги. Це конструктивно зумовлено зміщеним вниз і назад, до центру маси, двигуном. Подивіться на фото – центральна і найважча частина двигуна майже симетрично розташована між передньою і задньою віссю. Це розрахункові параметри, які інженери брали до уваги для того, щоб наділити мотоцикл нейтральною поворачиваемостью. При активному заході в поворот, така технічна реалізація дозволить точно і без напруги змінювати траєкторію, не боячись втратити контроль над мотоциклом. Все зроблено правильно і з прицілом на те, що серед пілотів найчастіше будуть або початківці спортсмени або дівчини. Так, так! Не варто дивуватися. KP MiNi буде дуже хорошим початковим варіантом і для дівчат в тому числі. Він дуже зручний, невеликий, наділений хорошою керованістю і на ньому можна відточувати навички навіть швидкої їзди.

Ергономіка мотоцикла також ретельно продумана для максимальної зручності пілотів невеликого зростання. Кермо трохи розгорнута у бік водія, для того, щоб зменшити зусилля на рукоятях, а маленький простір, яке відведено баку, дозволило зменшити відстань від передньої кромки сідла до керма – таке розташування особливо оцінять ті, кому незручно було б тягнутися до керма, нахиляючись вперед з-за боязні втратити рівновагу – знову ж початківці мотоциклісти.

Висота до сідла у Lifan MiNi становить усього 720 див. тобто він буде виключно зручний навіть для тих, хто має зріст менше 160 див.

Панель приладів оформлена у вигляді максимально інформативного дисплея з відображенням великої індикації швидкості і обраній передачі, а також світлодіодних секцій тахометра. Причому у тахометра є одна цікава фішка – при розкручуванні двигуна до якоїсь довільної позначці з оборотами і подальшому узвозі до холостих, на тахометрі якийсь час одна поділка продовжує показувати максимальну величину досягнутих обертів – як би інформуючи пілота про те, до якого значення він розкрутив двигун в останній раз. Зручно, якщо фіксувати і відпрацьовувати навички моментної їзди в поворотах для максимально ефективного проходження ділянки – ця інформація візуально допомагає виробити алгоритм перемикань і розкручування двигуна, пов'язуючи його під конкретний варіант траси.

Про двигуні ми вже згадували, залишається тільки доповнити інформацію тим, що сам по собі він досить легкий – 26 кілограм і має сучасну технологічну конструкцію.

Цікавою комбінацією є поєднання двигуна і передавальних чисел в коробці передач. Вона п'ятиступінчаста і механізм перемикання спочатку має дуже високу вибірковість. Тобто перемикання між останніми відбувається за дуже зрозумілому ступінчастому алгоритмом, чіткість включення кожної передачі і нейтралі дійсно вразила – майже неможливо перескочити, або помилитися в пошуку «нейтрального положення». При цьому співвідношення приводних зірок розраховано таким чином, що при рушанні з місця, якщо зовсім трохи покрутити ручку акселератора, заглушити двигун досить складно. Тяговитість двигуна в поєднанні з малою вагою мотоцикла і тут зіграли позитивну роль.

Гальма на цій моделі знову ж зроблені з прицілом на можливі заїзди на невеликих трекових ділянках. Гідравлічні дискові передні і задні осаджують мотоцикл дуже інтенсивно з будь-якій швидкості. Передні гальма наділений більшою чутливістю на ручці, ніж задній. Це правильна комбінація, яка дозволить інтенсивно витормаживаться без догляду заднього колеса в юз.

Заслуговує також уваги та естетичне оформлення. Пластик дуже якісний з рівномірними проміжками. Боковини сидіння істотно опущені по вертикальних сторонах, щоб внутрішня частина стегна стикалася з сідлом а не пластиком. Цікаво вирішене питання з прикрасою підніжок для пасажира. Вони передбачені в комплектації і мотоцикл, як Ви вже зрозуміли, може дозволити переміщатися двом, не дуже габаритним персонам. Сталеві кронштейни підніжок закриті декоративними пластиковими накладками. Так, їх можна подряпати або пошкодити, якщо впустити мотоцикл, але при цьому замінити їх зовсім не складно чи взагалі можна залишити сам кронштейн, який залишиться без слідів зовнішнього пошкодження.

Що в підсумку? Lifan KP Mini чи не єдиний в Україні мотоцикл в класі «міні», який, володіючи багатьма атрибутами дорослих моделей, дійсно гарний і для зовсім юних, початківців і для тих, хто володіючи невисоким зростом дуже хоче їздити на зручному, невеликому і швидкому мотоциклі і при цьому хоче купити його не «з чужого плеча», а для себе і новим. При цьому він володіє не тільки власною індивідуальністю, а й відмінними конструктивними перевагами.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 61 705 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner