Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Квадроцикл Shineray ROVER 250 Пустинний камуфляж

85 280 

  • Немає в наявності
Квадроцикл Shineray ROVER 250 Пустинний камуфляж
Квадроцикл Shineray ROVER 250 Пустинний камуфляжНемає в наявності
85 280 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Продовжуючи епопею обертів, що набирає шестію квадроциклів у маси на українському ринку, ми вирішили трохи розширити можливості для  шанувальників екстриму й  різноманітності відпочинку на природі, а також для тих  бізнесменів, які активно розширюють і наповнюють свої прокатні парки. Суть пропонування — новий SHINERAY ROVER 250 (Шинерей Ровер 250) — нестандартний квадроцикл у утилітарному виготовленні з потрійним мотоциклетним двигуном (а не скутованим) і механічною коробкою передач виробництва компанії Shineray— китайського виробника вищого ешелону.

 

Основна ідея полягала в тому, що випробуваний нами та покупцями варіант "близкогодногооргана" Shineray HARDY, який ми запропонували минулого року, мав потенціал шасі, який у парі з мотором об'ємом 150 см3 і варіатором не розкрив весь азарт. Тому ми зупинили свою увагу на потужніші версії. І виявилося, що насправді за зовнішньої схожості вона істотно відрізняється

По-перше, є істотні відмінності в конструкції рами. Вона  у Shineray Rover 250 інша (на фотографії зліва). Поздовжні підсилювачі формують двоступеневий каркас, тоді як на HARDY 200 (фотографія справа) встановлені монорелінги. Просто навантажувальні активні режими у "250-кі на механікі" можуть бути вищими, тому й конструктивне виконання передбачає поліпшену кутову жорсткість самої рами.

 

 

Кріплення до рами  і конструкція заднього маятникового важеля повністю відрізняється  — він довший і вже аналога на версії HARDY. Водночас кутова жорсткість вища завдяки масивнішим поздовжнім елементам, а амортизатор має вищий хід. Тобто амплітуда ходу самого важеля дає змогу долати серйозніші перешкоди.

 

Вирізняються й підвіскові моменти. У ROVERа передні амортизатори перевернутого типу, з довшою пружиною й забезпечені вони компенсаційною камерою. Інші точки кріплення й кут встановлення не тільки збільшили висоту рами над землею, але й надав цю модель довшими ходами передньої підвіски. Різниця у висоті показана на фото та конструктивних відмінністьх передньої підвіски показана на фото нижче:

 

Плавно переходимо до гальм. Певна річ, гальмівна система у Shineray Rover 250  комплектується дисковими гальмами (і передніми, і задніми) з армованими магістралями, які краще захищені від механічного впливу. Але в гальмівній системі РОВЕРа є своя "фішка". Всі гальмівні контури "зав'язані" на один загальний гідравлічний циліндр, від якого магістралі розходяться діагонально на всі чотири колеса. А керує всім цим ножна педаль гальма (на фото справа). Тобто гальмувати тут потрібно не так, як на багатьох інших квадрочках — ручка біля керма виконує лише функцію активації стоянкового гальма, а ось педаль під правою ногою виконує основну роль. Такий варіант вимагає звикання і некотрой вправності спочатку, але зате коли звикнете — гальмівне зусилля можна дозувати максимально коректно та водночас квадроцикл буде приємніше зупинятися без зміни траєкторії й без різко обважнювального зусилля на Кермо (як буває в разі з активнішою роботою передніх гальмівних механізмів)

 

  

Як і в молодшого брата, колеса Rover сталеві 10-дюймові колісні диски пофарбовані в чорний колір і пройшли катафорезне оброблення, тобто захищені від корозії. Сталеві диски обрані також через мотиви міцності та для унеможливлення забивання брудом із внутрішньої сторони та подальший дисбаланс (як це часто відбувається з відкритими легкосплавними колесами) Квадроцикл комплектується ґрунтовими шинами Wanda розмірності АТ21×7-10 (передні) й АТ20×11-10 (задні). У ходовій частині встановлені кульові опори з пресо-оливками для надійності та  зручності обслуговування, прес-оливинка інтегрована й у задній опорний фланець приводного вала, для можливості закачування самиці у внутрішній простір, щоб уникнути корозії в випадках покатушок по водяних просторах "на малій глибині".

У стандартному обладнанні Шинерей Ровер 250  встановлені опорні каркасні металеві майданчики для фіксації вантажу спереду та ззаду. Передбачений і знімний кронштейн із закріпленим на ньому букстрівною кулею — це також стандартний елемент квадроциклу.

Коомплекти пластикових розширювачів колісних арок і фартух для захисту водія передбачені спочатку, оскільки це елемент, який залишить коліна та ноги в чистому вигляді, а також гарантує певну їхню безпеку під час контакту з гілками або чагарником.
Для цієї ж мети слугують і захисні кожухи ручок керма, які кріпляться на жорсткому обпровому металевому кронштейні:

 

Як силовий агрегат був обраний двигун серії 167FMM. Агрегат без особливих вишукань, але з добрими характеристиками крутного моменту на низьких обертах, це і нейдрено, оскільки вага квадроцикла становить 184 кг. - тобто щоб " тягнути" себе та пасажирів, запас тяги має бути пристойним. Під стати цьому і настроювання КПП — вона не наділяє квадрик надшвидкісними можливостями, але зате "не обплесує" в ситаціях на важких сипких ґрунтах, коли тяга на колесах вирішує результат битви на користь власника. У конструкції квадроцикла передбачений і вентилятор примусового охолодження двигуна, який активується клавішею на кермі — у цьому разі пріоритет вибору "нужно або не потрібно" призначений власнику.

 

Всі облицювальні панелі квадроцикла, як і в моделі HARDY, 200 виготовлені з поліпропілену — це найкращий матеріал для такого типу техніки, оскільки він поєднує в собі та міцність, і еластичність під час контактних торкань із перешкодами (на відміну від АБС-пластику, який часто використовують для безіменних моделей квадриків).

Панель приладів цього квадроцикла забезпечена індикаторами "нейтралі", "реверсу" та покажчиків повороту. Великі цифри на дисплеї  на відбивають швидкість, а дрібні — добовий (обнульний) пробіг і одометр. Всі ці елементи дають змогу Shineray Rover бути повноцінним учасником дорожнього руху — і тому на нього надається повний пакет реєстраційних документів, включно із сертифікатом оповіщення й транзитним номером, на підставі яких квадроцикл може бути зареєстрований в органах Поліції з наданням права пересуватися на ньому дорогами загального користування.

   

 

Квадроцикли Shineray ROVER 250 зроблені в цій особливій комплектації спеціально для MOT-O.COM, відповідно, враховують усі особливості експлуатації ATV в Україні.

 

Ця модель  буде представлена в популярному ринчі та практичному колірному виготовленні «Пустунний камуфляж».

Дані ATV вже на складі в Одесі і готові вирушити в будь-який куточок України.

До речі, як і на всі квадроцикли Shineray, на нього діє гарантія— 6 місяців або 5 тис. км. пробігу.

Ознайомлення ПАКОВОГО РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,52
Ширина, м. 0,83
Висота, м. 0,88
Маса, кг 210
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, примусового повітряного охолодження ( інтегрований вентилятор із примусовою активацією)
Діаметр циліндра та хід поршня 67 x 65
Ступінь стиснення 9.0:1
Об'єм, см3 229
Система живлення двигуна Карбюратор
Система змащення Примусова з оливним насосом підвищеної продуктивності, встановленим у нижній частині картера для виключення оливного голодування в режимі їзди поздовжніх і поперечених нахилів до 42 градусів
Система електроживлення АКБ 12V7А
Система запалювання Електронне (CDI) з електростартером
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 17 / 7000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 16 / 5500
КПП Механічна, чотириступенева із заднім передаванням
Тип привода Ланцюговий привод провідної осі (маркування ланцюга 428H), виробник ланцюга CHOHO
Задній гальмівний механізм Монодисковий із гідравлічним приводом і поєднаний із передніми гальмівними механізмами загальною магістраллю
Передні гальмівні механізми Дискові з гідравлічним приводом і армованими гальмівними магістралями
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором зі збільшеним ходом, гвинтові пружини
Підвіска передня Незалежна, подвійні A-подібні поперечні важелі, амортизатори зі збільшеним ходом і компенсаційною камерою, гвинтові пружини
Колісні диски Сталеві ( захищені від корозії катафорезним обробленням)
Максимальна швидкість, км/год 78
Витрата палива на л/100 км 3,6
Вантажність, кг 170
Розмір шин передні/задні АТ21×7-10 — передні та АТ20×11-10 — задні
Об'єм паливного бака, л 5,5
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Кліренс, мм 223
Довжина, мм 1790
Ширина, мм 1 080
Висота, мм 1 130
Колісна база, мм 1150
Споряджена маса, кг 184
Характеристики
Основні
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
Система запускуЕлектростартер
Інформація для замовлення
  • Ціна: 85 280 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner