Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Дорожній мотоцикл Musstang Fosti 150

40 959 

  • Немає в наявності
Дорожній мотоцикл Musstang Fosti 150
Дорожній мотоцикл Musstang Fosti 150Немає в наявності
40 959 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,65
Ширина, м. 0,55
Висота, м. 0,80
Маса, кг 133
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний вертикально розташований, маркування 162FMJ
Крутний момент, Нм/об.хв. 11,8 / 6000
Рекомендований клас в'язкості оливи 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності)
Об'єм, см3 149
Система охолодження Повітряне охолодження
Система електроживлення АКБ 12V 7A тип 12N7-4A
Система запалювання Електронне (CDI) і Кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 12 / 8000
КПП 5-ступенева механічна трансмісія в олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод, маркування ланцюга (428), кількість зубців приводних шестерень: Передня 16/задня 41
Задні гальмівні механізми Барабанний, механічний із приводом через механічний тяговий важіль
Передні гальмівні механізми Дисковий, з гідравлічним приводом і двопоршневим супортом
Підвіска задня Маятникова з гідравлічними амортизаторами та подвійними пружинами картриджного типу
Підвіска передня Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні, складники п'ятиспици, пофарбовані матовою порошковою емаллю чорного кольору
Максимальна швидкість, км/год 101
Витрата палива на л/100 км ≥2,9
Вантажність, кг 148
Розмір шин передні/задні 2.75-18 / 3.00-18
Об'єм паливного бака, л 12 (включно з 0,5 літра резерву)
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1
Доступні кольори Графітовий матовий
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2090
Ширина, мм 720
Висота по сідлу, мм 770
Висота, мм 1135
Колісна база, мм 1255
Споряджена маса (без урахування палива), кг 130

Musstang Fosti навряд чи може претендувати на звання новинки. З схожим зовнішнім виглядом або майже таким самим в Україні пропонуються такі моделі. Однак ми вирішили вивести на ринок цю модель після ретельного вивчення вад тих мотоциклів конкурентів, які на вигляд "добрі", але "бідні" всередині.К тому ж постаралися врахувати й побажання потенційних покупців, які нам озвучили інформацію про найбажаніші удосконалення моделі або заміну якихось елементів, які показують себе не належним способом у процесі експлуатації

Далі ми розкладаємо по поличках технічні й опціональні елементи моделі:

Двигун об'ємом 149 смрозвиває 12 л.с. Це не суперпотужний агрегат, але його конструкція проста та надійна, а ключовим складником є  використання якісних деталей циліндро-поршневої групи та всіх елементів КПП. Звісно, є кікстартер для польових умов запуску

 

Важливим елементом є і приймальна труба глушника, і сам глушник. Діаметр приймальної труби збільшений на 5 мм, порівнюючи з типовими дешевими варіантами. До того ж сама приймальна труба складається із зовнішньої та внутрішньої частини (труба в трубі) — вона складена. Така конструкція слугуватиме довше, тому що краще чинить опір температурним деформаціям. Сам глушник виготовлений як збільшений за об'ємом циліндр. Така конструкція і звук зменшують і меншими мірою створюють опір на випуску, а це важливо для двигуна  — він же не дуже великої потужності та важливо мінімізувати втрати, наскільки це можливо. До того ж естетично кожух глушника Musstang Fosti має привабливий вигляд і не псує вигляду моделі. Можете самі порівняти на фото з тим варіантом, який пропонується під іншою торговою маркою.

Шини — вибір на користь ґрунтових шин був очевидний, тому що цей мотоцикл нечасто бачить асфальт. Тому й передні та задні покришки тут із розвиненими шашечками спеціально для їзди умовним бездоріжжям
До речі, від бризковика на передньому крилі ми навмисно відмовилися — ця штука виготовлена в більшості із досить жорсткого пластику. Вона занижує крайку крила ще на додаткові 12 см. Якщо під бризкотик нього потрапить камінь або гілка він виступить як важіль, який забезпечить надлом кромки крила або тріщину. І в нашої моделі Fosti та в інших крило виготовлене з АБС-пластику. Це не найбільш ударостійкий матеріал. Однак саме переднє крило ми "всадили" якнайдалі від покришки, для того, щоб збільшену відстаньycили налипання каменю або чогось твердого на протектор і за  обертання колеса забезпечило небажану "ударну зустріч з крилом"
А ось ззаду бризковик є. По-перше, він виготовлений із поліпропілену — тобто м'який матеріал і не буде ламатися під час торкання середньої жорсткості (якщо лупити здуру, то, звичайно, можна вивернути). По-друге — крайка заднього крила розташована високо та зменшення брудомісткості під час їзди однозначно необхідно.

 

Амортизатори. Навряд чи не найважливіший елемент конструкції. Ми вибрали варіант довгохідний зі збільшеним об'ємом оливи в колбі. Такий тип конструкції краще гасить і великі, і маленькі коливання під час їзди на нерівній дорозі. Пружина сама собою коротша та жорсткіша. Тому навіть під час їзди удвох або одному, але з вантажем таке поєднання амортизатора та пружини забезпечить пружну роботу (без просадки та удару) на великих нерівностях і плавне відпрацьовування на дрібних.

  

Зверніть увагу на конструкцію заднього маятникового важеля  — він виповниться у формі вигнутого подвійного елемента із силовим попереченим у місці максимального вигинального навантаження.  Така конструкція набагато міцніша, ніж одиничний профіль прямокутного перерізу та забезпечить довговічність елемента навіть під час їзди на дуже завантаженому мотоциклі по абсолютно розбитих дорогах

Переднє гальмо дискове. Цим уже нікого не здивуєш. Однак сам гальмівний диск Musstang Fosti забезпечений збільшеними за довжиною та кількістю технологічними прорізами. Їзда брудними мокрими дорогами часто сприяє забрудненню диска та погіршенню торомозних властивостей механізму. Такий варіант набагато краще пристосований до самоочищення під час гальмування.

 

Наступний елемент конструкції — це колісні диски. Подивіться уважно на фото. Диски  виготовлені з набору 5 спиць, кожна з яких має Z-подібний рівномірний профіль (на фото вона зображена — це дуже міцний варіант у металопрокатній індустрії. Стійкою до ударних навантажень такої спиці вище, ніж у звичайних спиць колісних дисків (швелерний тип профілю), якими обладнуються конкурентні моделі. Такий варіант максимально розподіляє навантаження на всій довжині металевого елемента (колісної спиці).  Ну а практична користь для власника від реалізації такого рішення покаже час

  .

Над вибором передньої фари ми досить довго замислювалися. Оскільки цей мотоцикл найімовірніше буде робочим транспортним засобом для майже будь-яких умов, краще, щоб фара була ефективною в умовах, коли навколо повна тема. Тому на Musstang Фності фара незвичайна. Вона має двосекційний розділений рефлектор, а джерелом світла в кожному з них слугує окрема галогенова лампа. Отже, ближнє світло формується повністю окремо та захоплює ширшу зону перед мотоциклом, проте без засліплення зустрічних. А від далекого світла потрібно освітлювати максіїмально велику ділянку спереду без жодних обмежень. Обидві ці цілі досягнуто.

 

А ще Fosti передбачена незвичайна, але дуже корисна функція. Замок запалювання має положення паркувальні вогні "P". Коли Ви переводите ключ у це положення, Ви можете витягти його із замку та забрати із собою, водночас габаритні вогні й далі світитимуться, позначаючи наявність мотоцикла. Впевнені, що оцінять ті, хто змушений часто залишати мотоцикл у неосвітлених місцях і недалеко від автомобілів, що проїжджають повз.

 

Вказівники повороту також світлодіодні у великому за величиною корпусному виготовленні та широко рознесені для кращої помітності

 

Задній ліхтар зі стоп-сигналом теж не обійдений увагою. Він, звісно ж, світлодіодний. Великий за шириною та кронштейн його кріплення захищений глибше під багажник ближче до торцевої частини сидіння — це дасть змогу уникнути торкань або пошкоджень. А яскравість його світіння така, що він буде помітний для їжі ззаду на вантажівці під великим кутом зору, навіть якщо на багажнику встановити кофр. Для безпеки — саме воно!

 

Панель приладів на фото. Головний тахометр — і це, звісно ж, дуже потрібний елемент. Жодної економії на шкоду потреби. Віконце обраного передавання  є, рівень палива показаний низкою секцій, що світяться.

А ще ми хотіли б звернути увагу на якість забарвлення пластикових деталей, сталевого бака та інших елементів двигуна та рами. Також додаємо фото матеріалу сидіння й сполучних швів.  Оцінюйте самостійно.
Звичайно Musstang Fosti є недорогим мотоциклом, але, проте, завод-виробник моделі — це підприємство, яке піклується про постійне поліпшення якості та репутації. Вони вже досягли певного технологічного рівня, який є стандартним для всіх моделей і втілюють його в життя навіть на базових модифікаціях. Цей мотоцикл не з зачастотної "сбірної солянки", яку якийсь китайський делегець замовляли в різних місцях, а збирав у пакувальну купу десь у передмісті великого міста.
Насправді це дуже важливий момент, причому набагато більшою мірою для майбутнього Власника. Ми не дарма зробили такий докладний опис і показали багато конструктивних особливостей.
Тим, хто прочитає до кінця, можливо буде простіше  робити усвідомлений вибір і не купувати дешевший або дорожчий варіант, (так теж буває з несприятливими продавцями), , але менш якісний.  Після чогокомплектуватися в продукті та в думках заганяти всіх китайських виробників "під одну гребінку хренової продукції".

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникMusstang
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 40 959 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner