Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
343 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Дорожній мотоцикл Lifan KP350

178 350 ₴

  • Немає в наявності
Дорожній мотоцикл Lifan KP350
Дорожній мотоцикл Lifan KP350Немає в наявності
178 350 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Сама очікувана новинка від LIFAN модель KP350 скоро в Україні. 

Lifan KP350 – нова для України модель, яка надійде у вільний продаж вже в березні 2020 року.

Тут ми викладемо загальні, специфічні, технічні та особливі нюанси і деталі в цій новинці. Жодних суджень щодо вражень від динаміки, максималки, керованості надавати не будемо, надто вже це суб'єктивно. Не в останню чергу цей наш підхід обумовлений тим, що дорожник з таким об'ємом двигуна і з таким насиченим опціоном для нас теж в деякому роді новинка. Звичайно, можна порівнювати його з іншими нашими моделями, але це не просто не професійно, а навіть смішно. Такі «забави» залишимо конкурентам. Як ми спостерігаємо, деякі з них «пропихають» порівняння власних моделей з популярними мотоциклами Lifan, які «злегка» не в тому класі, але головне ж розповісти, що у них краще зовсім і у всьому, а це завжди зручно робити видають уявне за дійсне.

Другий важливий момент полягає в тому, що у разі з KP350 перші їздові цикли при знайомстві були організовані за участю тестових моделей в технічній специфікації та базової комплектації для внутрішнього китайського ринку. Це відбувалося ще в травні 2109 року, на етапі тривалих за часом доводочних робіт. Саме ці передсерійні зразки накочували сотні і тисячі кілометрів в різних умовах: міська експлуатація, швидкісні треки і дальняки. Тестові зразки для міста і швидкісних треків «катали» і аналізували тест-пілоти Lifan.

А один мотоцикл використовував у якості джерела для переробки підвіски і подальшої участі в приватних змагальних дисциплінах відомий в Китаї інженер-експериментатор і стант-райдер Вень Сянь (Wenxian). Причому сам спортсмен сказав, що в основі доробок лежали лише зміни гальм, підвіски, шин і профілю бака, а двигун залишився у своєму початковому стані – потенціал мотора виявився для його райдерской специфіки зовсім достатнім.

...

...

...

 

 

А ось тривалі круїзні перевірки здійснювали залучені особи, які володіють досвідом, а також беруть активну участь і відомі в китайській мотоциклетної клубній тусовці .
Найскладніший маршрут був прокладений в Тибет. Загальна його протяжність склала понад 3500 км. При цьому перепад висот по дорозі склав від 20 до 4 500 метрів над рівнем моря.

 

 

Після аналізу результатів всіх циклів і варіантів їздових випробувань було внесено ряд конструктивних доповнень. Додано подвесочная опція з регульованою жорсткістю передньої вилки і регулюванням опору на ході відбою задній амортизаторной стійки, а також деякі зміни по частині ергономіки – змінений кут нахилу країв керма, тонований ветровики замінив вихідне прозоре скло, була збільшена товщина м'якої вставки сидіння, джгути проводів були перепроложени по іншому, перемістилися в інші місця деякі електронні модулі і блок ABS і т. д.

ДВИГУН KP350 - нової серії DRF350. Позначення мотора «263MP». Це нова генерація мотора з деякими цікавими особливостями. В основі конструктиву цього двигуна багато типових технологічних рішень японської школи двигунобудування. Наднового Lifan не додавав.

 

Робота над змінами велася в напрямках:

  • зменшення вібраційних навантажень;
  • налаштування системи упорскування;
  • поліпшення продуктивності системи змащення;
  • цілком інший підбір передавальних чисел КПП з урахуванням особливостей моделі;
  • оптимізація системи охолодження для збільшення продуктивності з одночасним зменшенням довжини магістралей і більш компактних розмірів радіатора;
  • застосування нових алюмінієвих сплавів для зменшення тертя у вузлових зв'язках з максимальною різницею температурних режимів, а також сплавів для полегшення частини зовнішніх деталей.

Діаметр циліндра становить 63.5 мм хід поршня 55.2 мм. Ступінь стиснення 11.1. Кількість клапанів - по два на кожен циліндр. Привід клапанів пластинчастої ланцюгом, розташованої в середній частині між циліндрами.

 

 

Самі головні критерії при конструюванні (перекладено дослівно):

  1. Експлуатаційна надійність і підвищений моторесурс.
  2. Максимальний тяговий потенціал в низькому і середньому регістрі робочих обертів двигуна.
  3. Константна стабільність характеристик при експлуатації в різко континентальному кліматі зі значною амплітудою коливань температур і атмосферного тиску.
  4. Мінімізація вібронавантаженості у всіх робочих режимах.
  5. Можливість експлуатації на бензин з октановим числом більше 92.

З цікавого:

  1. Двигун «колеться» навпіл по горизонталі, тобто звичайних для одностволок лівої і правої половин картера у нього немає, тільки верхня і нижня частини. Переваги: дуже висока жорсткість конструкції, значно менша кількість порожнин під різьбові з'єднання, картер виконаний у вигляді окремої деталі. Зниження центру ваги самого двигуна (він «виріс» в ширину і в довжину, а не у висоту) і близьке до 50/50 розподіл ваги по сторонам від осі центру (зберігаються однакові характеристики керованості і стійкості в лівих і правих поворотах при кренах).
  2. Корінні шийки колінчастого валу спочивають на опорних точках з підшипниками ковзання, інакше кажучи «теперича на вкладишах».
  3. Привід клапанів через звичайні рокери з механічним регулюванням зазору клапанного механізму – дуже просто, дуже доступно, дуже надійно.
  4. Маслоприемник знаходиться в окремому глибокому колодязі і забезпечує постійну наявність масла в системі, навіть якщо кут мотоцикла по відношенню до горизонталі змінюється більш ніж на 38 градусів.
  5. Балансувальний вал на вкладишах з трьома опорними точками і механічних демпфером крутильних коливань на торцевій частині.
  6. Свічкові колодязі розташовані на бічних торцях головки – дуже зручно для банальної перевірки стану іскрового зазору, тому, що доступ відкрито, нічого не потрібно знімати, спецінструмент не потрібен.
  7. Виробник компонентів системи вприскування палива – Воѕсһ, налаштування керуючого модуля ECU – плід спільних зусиль Lifan і Воѕсһ.

  

ПІДВІСКА І РАМА. У варіанті для України мотоцикл буде оснащуватися опціонної для всіх інших передньою підвіскою з можливістю регулювання деяких параметрів передньої вилки і регульованою задній амортизаторной стійкою. Діапазон можливостей регулювання буде більше, ніж банальний преднатяг пружини, більш докладно про це ми розповімо в тестовому відеоогляді.

Найголовніше при виготовленні рами – висока кутова жорсткість центрального опорного елемента. Матеріал цієї частини виконаний з листової холоднокатаної сталі профільного перетину. У місцях найбільших згинаючих завантажень фронтальні і тилові силові каркаси трубчастого перетину знаходяться один напроти одного з мінімальним розходженням по установчому куті до основного елементу – це своєрідна імітація маятникових осі дозволила дуже точно збалансувати розподіл динамічних навантажень. У стані спокою більший відсоток маси розподілений вперед, але, коли пілот в сідлі, співвідношення змінюється. А ще дуже важливим елементами є кронштейни кріплення двигуна, які розташовані під строго певним кутом до винесеного тому важелю кріплення прогресії – таке поєднання обумовлює компенсацію моменту інерції маси двигуна при гальмуванні або розгоні, коли робота підвіски обумовлює переміщення «двигуна вниз -вгору».

КПП шестиступінчаста. Первинний і вторинний вали виготовлені з конструкційної вуглецевої сталі марки 40X, яка повергнута цементації і гартування з низьким відпуском. Вали обертаються на дворядних кулькових підшипниках, які встановлені на стороні з найбільшим навантажувальних коефіцієнтом. У протилежній стороні на вал встановлені голчасті компактні підшипники. Шестерні виготовлені з конструкційної легованої сталі марки 20ХНР. Цікаво, що даний тип обробки сталі, нормативи якості та вимоги до основних властивостей запозичені китайської промисловістю зі старих радянських ГОСТ 1050-88 і ГОСТ 4543-71 – історія якісної технології не старіє. Як «все це справа крутиться» і яку динаміку повідомляє мотоцикла – покажемо на прикладі, але пізніше.

ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ Світлотехніка із застосуванням LED-технології по колу. Панель приладів являє собою TFT-дисплей - це рідкокристалічний тип екрану з активною IPS-матрицею. Саме такий варіант буде стандартним оснащенням на українських версіях. А для китайського ринку це теж опція як і регульована підвіска. У звичайному варіанті монохромний дисплей з меншою кількістю відображуваних параметрів (він показаний на другому фото)

Основні технологічні плюси – дуже висока швидкодія (тахометр і спідометр), висока контрастність, відмінна передача кольору і майже бездоганну якість зображення. Дисплей передбачає наявність двох варіантів яскравості світіння: денний і нічний (спрацьовує по датчику світла).

Параметри, які він відображає: рівень палива, температура охолоджуючої рідини + додатковий індикатор перегріву, поточний час, одометр + добовий лічильник пробігу пробіг, швидкість в км/год, заряд акумулятора в вольтах. А є ще одна фіча - в момент активації вентилятора охолодження на панелі загоряється зелений символ пропелера - дуже наочно.

 

ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА складається з двох передніх плаваючих гальмівних дисків діаметром 320 мм кожен. Активність процесу здійснюється двома двухпоршневими супортами стандартного типу. Городити город із застосуванням особливих конструкції супортів не було особливого сенсу, оскільки дводисковий механізм на «відмінно» справляється з покладеним на нього завданням, а гальмівні колодки будуть доступними і недорогими. Задній диск має діаметр 240 мм. і однодисковий супорт. Антиблокувальна система буде входити в стандартний опціон української версії моделі (ми вирішили, що економія на ABS на шкоду якості і відчуттів від їзди).

ШИНИ мають наступні розміри та маркування: передня 120/70-ZR17, задня 160/60-ZE17. Забігаючи вперед скажемо, що шини орієнтовані на тверді асфальтові покриття і проявляють себе краще після того, як трохи «підберуть температуру».

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД. А ось тут «no comments» - ми постаралися показати його з усіх сторін на відео (у сусідній вкладці). Тут вже Ви самі вирішуйте.

Про всі інші фішечки, опції, непомітні елементи і функції ми докладно розповімо на прикладі живого мотоцикла – так буде краще і зрозуміліше

РЕЗЮМЕ: Найкраще цей мотоцикл підійде тим, хто не тільки «рисачит» в умовах міста, а має можливість і бажання в активному темпі переміщатися по пристойним заміських дорогах у нетривалі за довжиною подорожі (зручніше без другого номера) і точно не підійде тим, хто хоче гарцювати по лісах і полях, а не дорогами.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникLifan
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна350 куб. см
Об'єм паливного бака15 л
Витрата палива3.7
КолірЗелений
Система запускуЕлектростартер
Система вприскування паливаІнжектор
Кількість циліндрів2
Максимальна швидкість156 км/год
Вага182.5 кг
Охолодження двигунаРідинне
Рік випуску2020
Потужність двигуна33.5 к. с.
Розташування циліндрівПослідовне
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
МаркаLifan
Сумісність з маркоюLifan
Габаритні розміри
Довжина2055 мм
Ширина765 мм
Висота1190 мм
Інформація для замовлення
  • Ціна: 178 350 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner