Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
338 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

МОТОЦИКЛ SHINERAY XY200GY-11B LIGHT CROSS

60 683 ₴

  • Немає в наявності
МОТОЦИКЛ SHINERAY XY200GY-11B LIGHT CROSS
МОТОЦИКЛ SHINERAY XY200GY-11B LIGHT CROSSНемає в наявності
60 683 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Новинка 2020 року  модель XY200-11B  Lite CROSS.  Ця модель  є  продовженням  модифікації моделі XY150-11B.  Комплектація й розмірні характеристики  збережені  відповідно до попередньої моделі генерації  також  укомплектована  передньою вилкою перевернутого типу та посліпленою задньою підвіскою. Доповненням моделі є  нові типорозміри дисків і шин. Цей мотоцикл   укомплектований передніми дисками розміром 19 дюймів та універсальними шинами розмірністю 90/90-19" (нагадаємо, що раніше були шини з розвиненим ґрунтовим малюнком протектора) і задніми дисками збільшеними до 17 дюймів із шинами 110-90/17.  

Це вдосконалення проведено з урахуванням побажань покупців і насамперед спрямоване на розширення функціональності мотоцикла та географії використання. Тепер можна без шкоди для безпеки їздити й дорогами із твердим покриттям на пристойній швидкості. Шини більшого розміру зовсім ненанного обважнювача мотоцикла, але водночас збільшили кліренс на 4 см. Також мотоцикл став трохи активнішим набирати швидкість, оскільки фактичний діаметр провідного колеса змінився у велику сторону. Ну і зрозуміло збільшені шини виробляють куди більш сприятливе візуальне сприйняття моделі. Тепер мотоцикл не здається вихованцем-переростким, а має вигляд повнорозмірного варіанту. У цьому описі ми публікуємо перші живі фото моделі. Пізніше надасть більше нових фото та відео з тістом моделі.  

 

У цій версії творці не відводяли на перше місце лише кросовий потенціал моделі, а прагнули привнести вагому товщинку таких характеристик як зручність посадки для більшості водіїв зі зростом від 165 до 180 см, енергоємну та водночас не таку ж ж жорстку підвіску — не все ж їздять тільки ґрунтовими дорогами, гарний баланс між керованістю й маневровістю — для комфортного переміщення в міський товчевий, дискові гальмівні механізми на передніх і задніх колесах — для ефективного гальмування, розмір шин, який зберіг можливість «застрибування на перешкоди» без шкоди для нижніх елементів мотоцикла. В основі прообразу цієї моделі виступили кілька бюджетних моделей від різних японських виробників. Саме тому низка елементів і технічних параметрів цієї моделі перегукується з версією XR-150 від HONDA. Однак інженери Shineray вдосконалили низку моментів і реалізували їх у своїй моделі. Вони не стали економити на задньому дисковому гальмі, складаному шифтері КПП, а потужність встановленого двигуна з верхнім розташуванням розподбала та ланцюговим приводом (CB-engine) за зазначеними навіть несуттєво перевершує технічні Характеристики двигуна, встановленого на HONDA XR-150.

Причому це не всі вдосконалення з тих, про які варто згадати, далі за порядком

Алюмінієва бочка глушника. Однозначний плюс, з урахуванням того, що його розташування й відкритість «всім вітрам і водам» досить швидко призвела б до втрати зовнішнього вигляду. Shineray розв'язав питання кардинально — корпус глушника зроблений з алюмінієвого прокату. Долой усі хром-накладки на корпусі та псевдоукрашенія.

Удосконалена схема задньої підвіски. Попри умовну бюджетність моделі XY200GY-11B,  конструктори використовували найбільш прогресивну на сьогодні схему кріплення амортизатора. Навіть з урахуванням приставки "LIGHT" це все ж кросовий мотоцикл, нехай і початкового рівня, тому прогресивний хід (амплітуда коливань) задньої маятникової вилки — це функціональна потреба, що помітно поліпшує вихідні характеристики мотоцикла. Саме це й забезпечило прийняття рішення про таке технічне виконання задньої підвіски. Сказано — зроблено. На фото Ви можете бачити, який саме вигляд має схема розташування й кріплення заднього амортизатора до вилки маятникового важеля. Така система підресорування широко поширена на іменитих спортивних мотоциклах, які беруть участь у тріалі та ендуро, а також на звичайних подорожниках і є однією з оптимальних на сьогодні.

Заднє дискове гальмо. Відповідь в самій формуванні — ефективність гальмування і, як наслідок, безпека, особливо під час їзди в місті та інтенсивного зсідання з вищих швидкостей

Складаний шифтер перемикання передач КПП. Логічне рішення для такого типу мотоциклів і, погодьтеся, дуже зручне з погляду збереження цього самого важеля

Регульоване положення педалі активації заднього гальма. Це абсолютно нетривіальне, але дійсно гарне, з погляду ергономіки, рішення, яке дасть змогу з максимальною зручністю налаштувати положення педалі заднього гальма під «себ коханого», а не пристосовуватися під початковий, не для всіх однаково оптимальні, заводські параметри. Ексцентриковий радіусний механізм дає змогу змінювати положення (підіймати або опускати) педалі гальма за допомогою простої операції, залежно від зросту або довжини ніг власника

Двигун. На моделі встановлений мотор серії «CиБі» (CB-engine) з верхнім розташуванням розподільного вала й ланцюговим приводом, у нього краще тягові характеристики та немає провалів під час розкручування до вищих обертів, які характерні для двигунів зі штанговими штовхачами. 

Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,74
Ширина, м. 0,46
Висота, м. 0,86
Маса, кг 134
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження, верхнє розташування розподіляча (OHC) з ланцюговим приводом (CB-engine)
Ступінь стиснення 9 :1
Об'єм, см3 193,2
Система електроживлення АКБ 12V 5А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 14,5 / 8500
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 14 / 6500
КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод, маркування ланцюга 428H, марка ланцюга СHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 6 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 6 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і регулюванням переднатягу пружини. Вісь амортизатора з кріпленням до маятника через прогрес
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з гідравлічними амортизаторами (діаметр пера 37 мм.)
Колісні диски Сталеві спицьовані з пофарбованим ободом у чорний матовий колір
Максимальна швидкість, км/год 105
Витрата палива на л/100 км ≥2,9
Вантажність, кг 150
Кліренс, мм 280
Розмір шин передні/задні 90/90-19 / 110/90-17
Об'єм паливного бака, л 6,6
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,1
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2000
Ширина, мм 825
Висота по сідлу, мм 840
Висота, мм 1140
Колісна база, мм 1350
Споряджена маса (без урахування палива), кг 120
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 60 683 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner