Модель KOVI, яку Ви бачите, — це наша новинка. Це теж версія LITE, проте вона виготовлена в варіанті дуже близької зовнішньої подібності з оригіналами від марки KTM. У цьому полягає візуальна відмінність двох версій.
Однак є й деякі інші елементи, які ми вирішили втілити в життя на цьому мотоциклі
Ми опустимо технічне попереднє мовлення (до слова, воно докладно викладено на сусідній сторінці опису моделі Lite зовнішнім подолом Husqvarna), а зупиниться на відмітних елементах цієї модифікації.
Рама KOVI LITE з позначенням у назві «KT» пофарбована в яскраво-жовтогарячий колір. Кронштейни кріплення двигунів до рами мають профільовану форму та збільшений за довжиною з'єднувальної шов у зіткнення з рамою — спеціально, щоб повністю усунути можливу появу тріщин або обривання кріплення за жорстких умов їзди або падіннях.
Задній підрамник у цій версії виготовлений з алюмінієвих кронштейнів і розтяжок. Він важчий за трохи, ніж варіант на зібранні, виготовлений із матеріалу ПОЛІПРОПІЛЕН 1500J*, але забезпечує спрощений доступ до проведення без потреби демонтажу бічних частин.
Пластикові деталі всього обвісу на цій версії виготовлені теж із поліпропілену 90, проте вони виготовлені відразу в жовтогарячому кольорі. А зверху покриті спеціальним поліефірним лаком. Взагалі це не нова технологія, але на мотоциклах вона поки що рідкість, а на китайській мототехніці зовсім у дивинку — «дороговастівенько» бо. Основна перевага покриття в тому, що його застосовують на поверхнях, які піддаються максимальному зношуванню. Поліефірні лаки мають високу стійкість до ультрафіолетового випромінювання, вологи, а також механічних впливів. Крім цього, саме цей лак утворює дзеркально глянсову поверхню, яку не може утворити інший тип лакового покриття. Навіть попри те, що деякі елементи мотоцикла можуть неабияк згинатися в різних площинах — цілісній поверхні, покритій таким лаком, не тріскається, а зберігає всі властивості. Подивіться на фото — радіус вигину крила ніяк не вплинув на деформацію покриття
Склад лаку багатокомпонентний і затвердіє він завдяки хімічній реакції між даними компонентами, а не внаслідок вивітрювання розчинника, як у випадках застосування інших типів лаку.
Ми вирішили використовувати такий варіант, щоб зберегти яскравість і ефектність сприйняття кольору навіть через час — сподіваємося, що вийшло.
На цій версії також будуть використані вдосконалений тип основних кріплень пластикових частин до рами. Потреба цього удосконалення полягає в такому:
У тих, хто юзає мотоцикли, активно досить часто виникає потреба в демонтажі бічних панелей. Хтось для мийки, хтось для профілактичного огляду, хтось «для підкручування та підтягування» — загалом є таке. Деякі після цього для «пої впевненості» затягнули болти фіксації від душі та цим зусиллям за кілька-трійка раз просто могли вичавити опорну площину пластику. Потім, звичайно, доводилося колгозити із шайбами набагато більшого діаметра або іншими способами.
Зараз усе по-іншому. На фото фіксувальна алюмінієва втулка з обмежувальними та посадковими шайбами. Ці елементи всаджуються в один отвір у пластикі та забезпечують і збереження разом із довговічністю його та щільністю посадки з'єднання з рамою.
Бак. Ось цебель нашого тексту потішить багатьох, хоча за кількістю слів найменший. У стандарті на KOVI LITE 250 KT бак збільшеного до 11 літрів об'єму й білого кольору — щоб наочно бачити ступінь заповненості. Описувати навіщо і для чого таке вдосконалення — чи є сенс? Порівнюйте з конкурентами;-).
Передня фара. Цікава та сучасна. П'ять діодів, корпус з алюмінію і всієї площиною працює як радіатор. Полікарбонатне скло дуже міцне. Вага та компактність — майже як в оригіналу. Світловіддача чудова, тільки потрібно встановлювати його під певним кутом і на певній висоті — щоб не зліпити зустрічних. А ось в умовах, коли Ви один їдете в темряві в лісі або в горах — точно порадує яскравістю і світлопотоком/
Попрацювали ми та над глушником. Тепер усі сполучення мають виняткову міцність. У місці з'єднання труби з бочком глушником глушника, а також на його протилежному боці, де розташований стикувальний фланець із приймальною трубою тепер два паралельні обв'язувальні зварювальні шви. Причому другий зварювальний шов виготовлений неплавними електродами в середовищі інертного газу (TIG). Це сучасний метод, який найкращий під час зварювання тонких металевих аркушів.
До речі, на обох версіях Kovi Lite внутрішній рестриктор (трубка-обмежувач потоку газів) на межі глушника, як і раніше, можна буде витягти, викрутивши фіксувальний гвинт збоку (на фото вже без нього). Звичайно, це додасть навантаження на вуха — але тут уже як кому миле...
Доречний опціона: і ця версія "Лайтухи" (так охрестили модель у народі) тепер буде і із захистом полімерного нового зразка та зі складаним алюмінієвим шифтером КПП, який має правильну геометрію — зручну для їзди в мотоботах.
Також ми взяли до уваги побажання власників споріднених моделей щодо встановлення захисту рук. Вибираючи ми з декількох варіантів і за підсумком вирішили не заощаджувати, а встановити один із найкращих за якістю та функціональністю варіантів. Тепер це стандартне обладнання моделі.
Все інше буде озвучувати пізніше в відеообзорі, а також і самі будемо із задоволенням дивитися і Ваші відео, головне, щоб вони були цікавими та цікавими. До прибуття моделей залишилося небагато.
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, із системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм із роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг. |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 72 х 61,4 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | ≥43 |
Рама | Полегшена прямокутного перерізу, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів. |
Ступінь стиснення | 9,25:1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси | 27 |
Об'єм, см3 | 249 |
Система живлення двигуна | Карбюратор MIKUNI |
Система електроживлення | АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея). |
Система запалювання | Електронне СDI. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому — втуплену без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститьться) |
Тип запуску двигуна | Електростартер і кікстартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 21 / 8500 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 18 / 6500 |
КПП | 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод. Безсальниковий ланцюг A520. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь) / 46 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 116L. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль |
Підвіска передня | Телескопічна вилка перевернутого типу з набором регулювань відбою та стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 265 мм. |
Колісні диски | Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин — YUANXING. |
Максимальна швидкість, км/год | ≥97 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 46T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал) |
Кліренс, мм | 310 |
Розмір шин передні/задні | 80/100-21 — переднє колесо та 110/100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора |
Об'єм паливного бака, л | 11 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 1,5 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2170 |
Ширина, мм | 830 |
Висота по сідлу, мм | 930 |
Висота, мм | 1285 |
Колісна база, мм | 1465 |
Споряджена маса, кг | 127 (включно з 11 літрами палива в баку) |
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Kovi |
Країна виробник | Китай |
Тип | Мотоцикл |
Клас | Новий |
Стан | Новий |
- Ціна: 113 100 ₴