Мотоцикл Shineray Elcrosso 400

- Немає в наявності
110 000 ₴
- +380 (50) 821-17-21Ольга
Опис
Модель Shineray Elcrosso 400 (Шинерей Елькроссо) з жовтня 2019 року в стандартній комплектації обладнуватиметься трьома доповненнями:
- платформа багажника (здалегідь були лише ручки для хвата пассжеїра);
- дві бічні багажні кофра;
- задній об'ємний бокс.
(Еті елементи відбиті на світлинах, що додається)
Відразу позначимо, що Elcrosso нічого спільного з мексиканським або латиноамериканським виготовленням моделі немає. Це лише власне найменування мотоцикла.
Для того, щоб не створювати якісь «вибуткові очікування» в потенційних цікавляться ми відразу поясним чому ця новинка взагалі з'явилася в модельній лінійці бренда та позначимо ключові моменти того, який мотоцикл послугував вихідником для створення Elcrosso.
Основною ідеєю в кермом розробки моделі була реалізація можливості запропонувати до продажу мотоцикл із потужним двигуном об'ємом
400 см3, але за ціною, яка має бути менш ніж у всіх схожих за кубатурою мотоциклів від інших виробників. Якщо брати до уваги велику вартість самого агрегату з таким обсягом, більш чималі платежі у разі виконання митного очищення, то єдиним раціональним рішенням було зменшення вартості моделі завдяки використанню вже наявних технологічних напрацюваннях (конструкція рами та підвісок) і простішій комплектації. Не поганої, не бідної, а саме простої. Раніше ми рекомендували тільки варіанти цивільного крос-ендуро тільки у виконанні з двигунами до 250 кубиків включно. А чотирисотка Elcrosso має зовсім інший потенціал, вона дійсно проти 250-кі їде зовсім інакше. Саме такий мотоцикл, з одного боку потужний і динамічний, а з іншого боку пропонується за більш змінювані за сучасними мірками гроші (порівнюючи з конкурентами) з'явилися в особі Shineray Elcrosso 400. Наскільки він добрий — покаже час і відгуки майбутніх власників. Ну а ми зі свого боку будемо намагатися враховувати побажання і, можливо, щось змінювати, покращувати в конструктивному і/або комплектаційному виконання з плином часу. А поки що розклади по поличках деталізацію елементів. Це дасть змогу краще зрозуміти, що являє собою модель у вже створеному варіанті
В основу моделі Elcrosso була покладена версія Shineray XY400 (на фото).
Ця модель досить відома в Україні та продається під назвою Geon Grandtour 400. Однотипність полягає в повністю однаковій рамі та двигуні. Водночас у конструктиві двигунка є відмінності. Він також одноциліндровий, однорозпопередній, чотириклапанний із системою повітряно-охолодження й шестиступеневою трансмісією. Але в системі живлення застосований карбюратор. Це рішення продиктоване меншою вартістю, порівнюючи з інжекторною системою живлення, простішою конструкцією, а отже, - спрощеній і доступній ремонтопридатністю. Водночас потужність двигуна карбюраторної версії становить 28 кінських сил, з потужним значенням величини крутного моменту 30 Н/м, які «видаються движком» вже за 5500 об/хв-1. А ще це добре поєднується з "дзвінками та басовітими прошарками" вихлопу під час відкручування ручки акселератора. (Булеві докладні параметри розміщені на сусідній закладці в розділі ХАРАКТЕРИСТИКИ).
У системі живлення застосований плоскосрібний карбюратор за типом KEIHIN серії PWK. У ньому не так уже й багато регулювань, але якщо ті, хто знає, захочуть зачаровувати з жиклерами — може непогано вийде.
Система охолодження двигуна комбінована, повітряно-оливна. Тільки розв'язана в незвичайному конструктивному ключі. У передній частині рами розміщений оливний резервуар, через який циркулює оливу ДВС. Тобто звичного алюмінієвого оливного радіатора виносного типу в мотоциклі немає. Немає тому, що можливість розміщення радіатора пристойного розміру обмежується елементами рами, бака та пластиковими деталями. А маленька площа та маленька пропускна здатність радіатора (як на багатьох 250-ках) не дала змогу належним чином охолоджувати той об'єм, який потрібен для чотирисотки. Тобто такий варіант мав би умовну корисність. Звісно, хтось скаже, що в рамі олія зовсім погано охолоджується, але буде неправильно. Неправий тому, зі шкільного курсу фізики найефективніший спосіб передавання температури — це контактний теплообмін. Якщо простіше — олива в рамному резервуар контактує безпосередньо з металом рами, а далі температура в місці контакту поширюється за більшою площиною самої рами, тобто "розходить по металу". Приклад: Візьміть у руку шматок звичайної металевої арматури та нагрівайте один його кінець на газовій конфорці — відразу стане зрозуміло про що ми говоримо (бажано не чекати максимального ефекту)))). Такий варіант конструкції додаткового охолодження оливи цілком ефективний і має менше компонентів, схильних до можливого пошкодження внаслідок падіння або удару — на фото видно, що попереду порожнеча.
Розповідаємо, як це все влаштовано. У передній частині під рамою розташований штуцер, від якого відходить забірний патрубок оливи з рами. З оливного резервуара масло через фільтр оливонасоса надходить у двигун, а потім через поворотний патрубок (на фото нижче) вона повертається у верхню частину рами. У місцях найбільших вигинів металеві трубки замінені на гнучкі оливобензостійкі шланги із завальцуванням у місцях сполучення — зроблено спеціально, щоб забезпечити їм певну рухливість і зручність під час демонтажу двигуна або ремонту.
Загальний об'єм системи мастила становить 2,2±0,5 літра — така кількість залита під час складання мотора. Але система здатна вміщувати до 2,5 літра, що допускається в разі експлуатаційних замін оливи.
Олійний щуп розташований вгорі рами перед обрамлювальним пластиком бака, а зливний корок розміщений збоку на лівій кришці двигуна
У передній частині розміщений поліпропіленовий захист двигуна. Зрозуміло, вона не призначена для ударного контакту зі стінами, але від бруду та каміння середньої величини врятує точно. Вона досить жорстка на кручення й кріпиться в чотирьох місцях.
А ще важлива штука. На перших тестових моделях ми зафіксували пристойні вібрації й це неквапливо. Однак це дійсно було типовим для передсерійних зразків. У товарних варіантах, звичайно, є відчуття їхньої наявності і рівень підростає зі зростанням обертів, але він зовсім не порівнянний із пробним варіантом. Їх стало менше завдяки зміненим точкам кріплення двигуна. А ще додався цікавий момент: опорні основи керма кріпляться до траверса через якусь подобину сайлентблоків угорі та внизу. Таке просте рішення дуже істотно зменшило той самий свербіж, який часто подразнює у тривалих поїздках. На фото вони показані стрілками.
А ще наші сервісникираділи кількості вільного простору між баком і клапанною кришкою. За наявності пристойного набору ключів, навичок і щупа взагалі можна не паритися зі зняттям бака під час регулювання клапанного механізму — кумедно, тому що ми якось відразу та не звернули увагу на це. Ось уже дійсно кожен оцінює переваги та вади по-своєму...
Із шасі та підвіскою ситуація наступна. Передня вилка звичайна телескопічна з діаметром пера 41 мм, з приличеною величиною ходу стиснення, але без додаткових регулювань. Їхня наявність впливає, але не кардинально, на можливості зміни характеристик керованості, це ж не спорт-кросач, де потрібно підлаштовувати параметри підвіски під характеристики спецуажу траси, тому ми вирішили відмовитися від встановлення дорогої вилки «Fastace». Це повною мірою стосується і заднього амортизатора. Одне можемо сказати безумовно — він м'якший, ніж на Grandtour. Задній маятник не алюмінієвий, а сталевий. Він не так блищить як алюмінієвий))) і на цілих 3 кілограми важче. Кутова жорсткість на кручення нами не вимірювалася, а виробник на цей рахунок нам не повідомляє про чималу відмінність — можливо, що цей параметр теж відрізняється, але це швидше питання для спору «перфекціонатів і звичайних юзерів». Наші відчуття від роботи підвіски такі: передок приємно пом'якшений і великий хід стиснення дає змогу краще контролювати траєкторію руху. Задня пара пружина-амортизатор працює жорсткіше. Однак це за умови наявності пілота з вагою до 81 кг. - у нас більшість колег укладається в таку вагову категорію. Сподобався те, що з двома сідками підвіска не пасує на припливних нерівностях немає замикання до максимуму та немає розкачування. Деталізовані судження залишать до реальної оцінки в процесі експлуатації від обличчя майбутніх власників.
Задня підвіска, який має симбіоз подорожника та ендуро-версії. Нижня частина амортизатора закріплена на важелі у формі напівеліпсу. Причому вісь кріплення амортизатора розташована нижче за осі фіксації цього кронштейна на самому маятниковому важелі. Така схема розташування дає змогу демпфувати незначні коливання без великого переміщення штока амортизатора. Але у разі проїжджання великих нерівностей і кут нахилу заднього маятника може бути більш чималим, ніж у варіанті, коли нижнє кріплення амортизатора кріпиться безпосередньо до маятника (без важелів прогресії). Під час використовуваної конструкції за великих переміщень важеля підвіски та ударне навантаження розподілятиметься всім сполученням елементів, а не тільки в пару пружина-амортизатор.
А диски та шини на Elcrosso мають розміри 19 дюймів передні та 17 дюймів задні. Розмір передньої шини 100/90-19, задній 130/80-17. Обидва колеса камерні. Відстрашилися від варіантів 21 і 18 тому, що з такими типорозмірами висота по сідлу становила 890 мм, а зараз 855 мм. Диски виготовлені зі сталі.
З урахуванням широкої подушки сидіння, наш колега зростом 178 мм торкався опорної поверхні лише шкарпетками взуття, але це не комільфо. Мотоцикл досить важкий і для впевненішого контролю в момент зупинки йому доводилося ледве по сидінню для зміщення правого або лівої половини п'ятої точки» в одну з відповідних сторін, щоб опорна ступня правої або лівої ноги повністю лягла на землю. Ви вже просимо за такий опис, але воно максимально точно передає особливість посадки. Після встановлення дисків меншого діаметра висота сідла зменшилася на 4,5 см. І такий варіант сподобався набагато більше. Він дійсно зручніший для людей в діапазоні росту від 165-170 см. (їм усе ж потрібно буде звикнути і пристосуватися) до 175-185 см. (таки буде однозначно зручно).
Як Ви бачите на прикладених фото, зовнішність мотоцикла відрізняється від прообразу (Shineray XY400) істотніше. В Elcrosso в стандарті встановлене інше вітрове скло — воно ширше та має поперечний опорний металевий кронштейн, щоб мінімізувати тремтіння під час їзди. До того ж його можна легко зняти, якщо в цьому буде потреба.
До речі, дизайн фари, обтікача та вітрового скла запозичені з моделі мотоцикла Superdual X 650 бренда SWM (вважається Ес Даблю Ем). Це насправді італійський бренд, частина корпоративних прав, на який належать компанії Shineray з 2016 року.
Інформаційна довідка:
SWM (Speedy Working Motors) була дуже відомим європейським мотовиробником із середини 80-х, але після світових ринкових трансформацій зникла з поля зору на довгих тридцять років. До того, як 1984 року вона розорилася, випускні компанією кросові байки, брали участь у великій кількості світових змагань і в багатьох виходили переможцями. Вона конкурувала з багатьма відомими виробниками та мала безліч фанатів своєї продукції в усьому світі.
2016 року компанія Shineray отримала права на виготовлення двигунів Husqvarna. Після цього китайці зробили пропозицію італійської компанії SWM і створили альтернативу під назвою Superdual. Чудовий двигун покликаний був зайняти гідне місце серед своїх побратимів і довго та практично слугувати власникам нової моделі Так з'явилася модель Superdual, яка комплектується двигуном потужністю 50 конячок і має рідинне охолодження. Фірмова вилка Marzochi та амортизатори по 210 і 270 мм відповідно роблять їзду на мотоциклі комфортною і зручною. Колеса отримали 17 і 19 дюймів, паливний бак розрахований на 19 літрів, а вага апарата становить усього 159 кілограмів. Тандем SWM і Shineray зробили те, чого чекали від відомої KTM, а саме прекрасний ендуро в середній ваговій категорії. На ринок мотоцикл вийшов під італійським брендом SWM, з акцентом на італійську якість і впевненістю на ширші продажі. На 2019 рік лінійка SWM вже розширилася до 12 моделей. Тож позитивний розвиток корпоративних ідей Shineray-SWM дійсно має місце.
Модель обладнується галогеновою лампою стандарту H4. Як світить частково можна судити за фотографіями. Звісно, цілісної картини це не дає, але ми знімали не в анфас, а в варіанті 3/4 спереду (фото розташовані в порядку зліва направо: габарит-ближнє світло-дальнє світло). Яскравість навіть у цьому разі з поправкою на зовнішнє освітлення, як бачите — прилична. А ще ми оцінили відстань від внутрішнього рефлектора, який формує світлопотік до полікарбонатного зовнішнього скла. Відстань досить чимала, що може розмістити LED-лампу з аналогічним або трохи більш довгим цоколем, без побоювання оплавлення рефлектора. З цією можливою опцією ми поекспериментуємо пізніше або ж будемо раді почути від власників про можливі варіанти (тільки просимо не мерехти город із лампами з "aliexpress за чотири міні від no-name продавців" — 100% сенсу буде мало. Ми вже самі пробували використовувати щось подібне на інші моделі. Здебільшого зустрічку сліплять класно — а дорогу освітлюють дуже погано.
Панель приладів Elcrosso без дизайнерського вишуканості. Але водночас вона електронна та забезпечена всіма потрібними індикаторами: тахометр, спідометр, піктограма-індикатор "Нейтралі", лічильник добового пробігу, датчик рівня палива та годиннику. Шкала тахометра «нарізана великими прямокутничками» і досить добре читається під час їзди. Індикатор швидкості взагалі величезний , порівнюючи з іншими символами, і також не викликає нарекань. Для зчитування інших значень потрібно буде концентруватися в більшому ступені, , але з цим доведеться підкоритися. Як і з тим, що немає відбиття ввімкненого передавання. Згідно з, мінусом! Постараємося виправити це в перспективі по узгодженню з виробником. Щоправда, є і бонус — USB-роз'єм із правого торцевого боку на панелі приладів. Він на фото показаний у відкритому вигляді. Стандартно його закриває малопомітний гумовий ковпачок. Панель має два варіанти підсвічування під час активації зовнішнього освітлення: бурштинову та синю — можна вибирати.
Пластикові елементи оперення скомбіновані з двох типів матеріалу. Переднє крило, брудозахисний фартух двигуна й бічні центральні вставки з поліпропілену, а всі інші деталі з ABS-пластику, запозичені в однієї з уже відомих моделей. Найуразливіші деталі податливіші на вигин, інші можна пошкодити швидше. Але на зараз буде так. Ви ж пам'ятаєте основну ідею, правда?!
Однак для більшої показності ключі запалювання мають набагато кращий вигляд — вони схоплювальні та зручні в користуванні.
Кілька слів про зірки. Спереду на 15 зубів, ззаду на 40. Ланцюг встановлена защільникова 520SX, від виробника CHOHO. На внутрішній частині рами над ланцюгом встановлений проміжний ролик заспокійливика, що обмежує переміщення ланцюга.
У гальмах найцікавіша деталь — це гальмівні магістралі з поліаміду. Поліамідні трубки мають дуже гарну стійкість до впливу солей, лугів, озону, олій, палива, УФ променів. Мають гарні механічні властивості: стійкість до стирання, чудова ударна в'язкість особливо за негативних температур. Діапазон робочих температур від -50 до +120. Максимальний робочий тиск для трубки 8 МПа. Найголовніша справа — не згинати їх на короткому відрізку на великий кут, тоді слугуватимуть довго.
Вони надійніші та довговічніші, ніж звичайні гумові шланги, але поступаються в гнучкості армованим магістралям.
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м. | 1,89 |
Ширина, м. | 0,58 |
Висота, м. | 1,14 |
Маса, кг | 190 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC), чотириклапанний із системою повітряно-оливного охолодження й балансувальним валом |
Діаметр циліндра х хід поршня, мм | 85 х 70 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | ≥41 |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менш ніж 95 |
Рекомендований клас в'язкості оливи | SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SG, SH Рекомендований продукт: MOTOREX TOP SPEED 4T |
Ступінь стиснення | 8,8:1 |
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси | 27 |
Об'єм, см3 | 397 |
Система живлення двигуна | Плоскодросельний карбюратор постійного розрядження. Тип PWK32J (ліцензійна копія KEIHIN). Перевага такого типу карбюраторів від звичайних у тому, що в циліндр завжди подається чітко дозована суміш повітря-паливо — саме в тій кількості, яку необхідно, якраз на розмір відкриття повітряної і, відповідно, дросельної заслінки. |
Система електроживлення | АКБ 12V 12А/h (AGM-батарея) |
Система запалювання | Електронне D-CDI.Головне джерело живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна котушка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12 В на 200-400 В, що досить для генерації кількох кіловольтів у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свечи. |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, л.с./об.мін. | 28 / 6500 |
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. | 30 / 5500 |
КПП | 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні |
Тип привода | Ланцюговий привод. Салниковий ланцюг 520SX. Марка ланцюга CHOHO. Кількість ланок ланцюга 110. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 15/40 |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм. |
Передні гальмівні механізми | Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором із точкою кріплення через еліпсний важіль із поздовжньою тягою |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами, діаметр пера 41 мм |
Колісні диски | Сталеві, спицьовані |
Максимальна швидкість, км/год | ≥137 |
Витрата палива на л/100 км | 4,8 |
Кліренс, мм | 250 |
Розмір шин передні/задні | 100/90-19/130/80-17 Посадковий розмір обода переднього колеса 2,50х19; заднього колеса 4,00х17 |
Об'єм паливного бака, л | 16 |
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. | 2,3 |
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Довжина, мм | 2100 |
Ширина, мм | 890 |
Висота по сідлу, мм | 845 |
Висота, мм | 1350 |
Колісна база, мм | 1460 |
Споряджена маса, кг | 163 |
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Shineray |
Країна виробник | Китай |
Стан | Новий |
Тип | Мотоцикл |
Колір | Синій |
Інформація для замовлення
- Ціна: 110 000 ₴