Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
271 відгук
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Мотоцикл Shineray X-Trail 200

59 040 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Shineray X-Trail 200
Мотоцикл Shineray X-Trail 200Немає в наявності
59 040 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

З моменту дебюту X-Trail 200 пройшло вже майже 3 роки. За цей час ми почули різні думки про модель. Деякі її лаяли та надалі роблять це і зараз — ну, на здоров'я. Багато хто вважав її нефарбованою копією "Гуся" — це загалом дарма, тому що з погляду техніки та ціни Гусак "деде-то в небі", а X-Trail набагато більш приземлений і в прямому і в переносному сенсах. Однак найбільше було тих, хто голосував за цей мотоцикл своїми покрівельними. Їм-то ми й вдячні і за купівлю, і за думку, і за критику. Вона була корисною для розуміння вад моделі, обґрунтованої для її вдосконалення. У період 2018-2019 року ми вже зробили низку кроків за деякими технічними доходами та змінами. Але тільки в моделі зразка 2020 року ми змогли реалізувати найважливіші та найважливіші удосконалення. Чому саме до цього моменту, а не раніше? Причина полягає в тому, що втілення в життя будь-якого значущого технічного витвору — це складний процес для самого виробника.
Нижче ми продемонструємо короткий лікбез — це для тих, кому цікаво, тим, кому "НІДО" краще пропустити сеанс.

Узгодження зміни однієї єдиної деталі має пройти такі ступені:

  1. Депаратамент дослідження та розвитку (R&D центр) — їхнє завдання знайти відповіді на питання: Навіщо? Навіщо? Як поліпшить? Наскільки це необхідно? Чи точно буде краще? І ще з десяток питань, які можуть здатися нереальними.... незвичайному власнику мотоцикла;
  2. Департамент постачання комплектуючими (можливість виробництва або купівлі у змінних постачальників)
  3. Інженерно-технічний відділ (цілеподібність впровадження й функціональна працездатність);
  4. Контроль цеху збирання (кілька ускладнить або змінить процес складання, підготовка техзадання для відповідальних осіб із впровадження зміни в процес збирання;
  5. Фінансово-аналітичний відділ — скільки коштує, наскільки збільшить собівартість;
  6. Логістичний відділ (оцінка термінів постачання деталі, запчастин, складників комплектуючих);
  7. Відділ технічного контролю готового виробу — ті, хто оцінює, наскільки зразок або впроваджена зміна відбиває ціль. Вони ж готують тестовий зразок і перевіряють;
  8. Твердження в керівного персоналу технічного та фінансового департаментів;

Все це неможливо поєднати й уразити за дні або тижні. По факту це рухається місяці. Це не погано та не добре — це реальність жорстких циклів і процесів, які встановлені на заводі з виробництва. Система дійсно досить повільна, але ця машина рухається без збоїв тільки в тому разі, якщо кожен найменший процес розкладений на дії, які описані детально на аркуші паперу (або у файлі на комп'ютері) і складені на одній з кількох сотень поличок, з яких кожен найголовніший керівник і/або найпростіший збирач бере адресовану йому інструкцію, де написано, що і як він має зробити, в якій послідовності, за який час і як саме.

Так, і ще, якщо Ви думаєте, що всі інші великі виробники чого завгодно і в якій будь-якій країні працюють зовсім по-іншому — у 97% випадків Ваша думка помилкова (3% залишить на теорію ймовірності і суперінновації). Ми описували тут дуже спрощену (старалися викласти максимально просто) логіку побудови виробничого механізму на прикладі заводу Shineray з виготовлення та збирання мотоциклів. А додайте до цього ще й сам виробничий цикл, черговість виробництва (Shineray виробляє техніку для декількох десятків країн), час, який вантаж проводить у дорозі. І тоді картина стане яскравішою, а розуміння, сподіваємося, більше...

Саме з цих причин те, що ми покращили у версії 2020 року сталося тільки зараз. Якщо не втомилися читати — далі буде по суті.

РОЗСКАЗУЄМО ПРО САМИХ ВАЖНИХ ЕЛЕМЕНТАХ:

Повернутися до дисків розмірності 19 дюймів передні та 17 дюймів. Причина — X-Trail не для крутих гір, це думка більшості користувачів, і ми це постаралися врахувати. Він гарний на перетятій місцевості та комфортний на поганих дорогах. Водночас він зручний для не дуже високих людей — це два ключових відмінності від моделі XY200GY-6C. У вихідній комплектації обладнаний універсальними ендуро шинами. Згодом можливо встановити крос-варіант із протектором по-агресивному. На хромованих дисках подряпини будуть менш помітні, ніж на чорних.

  

 

Двигун двосотого Ікс-Трейлу об'ємом 197 см3 розвиває 14,8 к.с. Нічого особливо не міняли за винятком жиклерів у карбюраторі, для оптимізації паливоповітряної суміші. Ступінь стиснення мотора становить 8,9:1. Якщо по-простому: двигун порівняно низькофорсований. Зате в нього гарна тяга на низьких обертах, він спокійно перетравлює низькоякісний бензин (у цьому йому допомагає карбюратор PZ30) і має потужний запас за моторесурсом.

Передня вилка — підіймайте великий палець. Траверса повністю нова, посилена. Вилка повністю нова (інша). Вона довгохідна, з зовсім іншою затискною конструкцією осі колеса, іншими підшипниками та діаметром пера 37 мм. Нагадаємо, що раніше була вилка з діаметром 31 мм — прислухалися ми "компліментів" і зрозуміли, що для мотоцикла з такою вагою це було не те.
Ну і вигляд у неї нічого так, вірно? Певна річ, захисні гофри пір'я теж немає. До речі, вони кріпляться вгорі хомутом із надійною фіксацією гвинтом. Пізніше ми запропонуємо й додатковий брудовий щиток для монтажу в тильній частині за вилкою — зараз йде робота з доробляння кронштейна кріплення цього елемента до нової вилки. Він не буде коштує дорого. Хоча загальний вигляд зі встановленим щитком буде менш привабливим, на наш погляд.

 

Переднє гальмо. Замінили гальмівний диск і конструкцію супорту. Тепер він став двопоршневим зі збільшеною площею фрикційної пари — зробили ми це для того, щоб поліпшити гальмівну динаміку. Заднє гальмо залишився дисковим — ця зміна ми втілили в життя ще минулого року й воно однозначно на користь. Зараз мотоцикл став краще сповільнюватися з можливим використанням лише переднього гальма. Замінили задній гальмівний циліндр — цю деталь просто почали купувати на нашому замовлення в іншого постачальника. Сподіваємося, що очікування наші виправдаються найкращою надійністю механізму.

 

Легко притоноване переднє вітрове скло  у минулому. Зараз воно стало набагато темнішим. Форма, профіль і кріплення залишилися колишніми. Втілили це в життя, тому що навіть у тонованому вигляді воно в сонячні дні пропустило надлишково багато світла.
Зовнішній вигляд скла навіть прикрашає модель. Але є ще один важливий складник "темного боку" скла. Про неї  міститься трохи нижче по тексту.

    

-Ми замінили панель приладів на нову. Тепер вона позбавлена механічного тросового приводу, а забезпечена електронним. Головним був і залишається тахометр. Нікуда не поділися індикатори ввімкненого передавання, одометр і покажчик палива. Тільки тепер ці показуються на дисплеї. Та й зовні вона має більш сучасний вигляд, ніж прерічна.
А другий важливий момент полягає в тому, що він менший за габаритними розмірами. Чому це важливо, тому що у вільний простір між панеллю приладів  і склом можна розмістити кронштейн для телефона та використовувати його як навігатор у дорозі або зайняти це місце іншим ґаджетом. Ось тут-то й проявляється повною мірою перевага "наглуш темного" скла, яке не пропускає відблиски від сонця або мінімізує проникнення світла фар. Екран телефона буде видно майже за будь-якого ступеня освітленості. Звісно, з кронштейном доведеться подумати самостійно — але де наша не пробула? (Поки ми його запропонуватимо не можемо через те, що універсальний, під різні розміри,  зробити не просто і на це потрібно час — а ось знайти в продажу під свою модель точно простіше).
  


  

Як Ви вже зрозуміли, фара на двохсотах Х-Trail з 2020 року буде новою, такою ж, як уже встановлювалася на 250-ку. Вона чудово змінила вигляд моделі в кращий бік і, звісно ж, тепер світить краще, ніж прежуючи. Докладніше про конструктив самої фари краще прочитати в описі X-Trail 250 — немає сенсу писати одне й те ж. А ще трохи змінилася форма переднього крила. в передній частині збоку додані пластикові припливи — їхня функціональна особливість полягає у запобіганні бризкам води та брудному звороті від обертового колеса у верхній частині.  У крила позбавленого відбірів вони  підхоплювалися повітряним потоком і льотелі прямо у скло. Звичайно, це не розв'яже проблему повністю, але брудність зменшить.
  

Ще одним важливим завданням ми вважали потребу поліпшення твердості кріпильних болтів. Проблема мала місце й ці елементи покращені.
Інформаційна довідка: Класів міцності болтів усього Одинадцять. Число перед точкою відтворює граничне навантаження, за якого болт (або шпилька) розорється. Число після точки говорить про навантаження, за якого болт незворотно деформується (витягується нарізна частина або зімнеться витки). 

3.6  4.6  4.8  5.6  5.8  6.6  6.8  8.8  9.8  10.9  12.9

Як видно на прикладених фото абсолютна більшість кріпильних з'єднань на моделі 2020 року має маркування 8.8  (предроб міцності 830 МПа). А кілька вузлів одним із яких є кріплення двигуна має болти 10.9 (предроб міцності 1040 МПа). Болти з циліндричною головкою, які фіксують хомути керма вже інші.
Справедливості заради упом'янемо, що на версіях 2019 року теж були такі гвинти, проте їх кількість була набагато меншою. А зараз навіть найменші гвинти, які кріплять пластикові елементи тільки такі.
  

  

Звичайно ж, не могли ми залишити уваги й елементи електричної частини. В оновленій версії всі найголовніші електричні ланцюги з'єднуються герметичними роз'ємами типу Pin-To-Pin. Ці елементи в такому вигляді застосовуються в автомобільній промисловості. Тепер "корисливі контакти" й окиснення у ключових з'єднаннях електропроводину відійдуть у минуле.
А ще ми замінили USB-порт. Верхнє замінили внутрішню начинку, тепер він "видає" не 1 ампер або менше, а від 1,8 до 2 амперів. Пришли до цього тому, що переконалися на практиці в тому, що пульсація генератора та постійна робота реле напруги не дає змогу звичайному модулю з номіналом 1 А (а такий був у нас спочатку, та й взагалі він майже у всіх такий) заряджати пристрої. За фактом номінал був нижчим і користю від нього було мало. Нынче,  попри зміни зовнішнього вигляду, USB став більш корисним обладнанням.

    

Не оминули увагою і грипси. Ці краще, ніж колишні. Вони приємніші на дотик і більш зносостійкі. Ми ще раніше випробували їх на одному з наших мотоіцклів і переконалися в тому, що вони кращі, ніж вихідний варіант.

  

 

Зверніть увагу на паразитний ролик, який покликаний обмежити вертикальне переміщення ланцюга та торкання з рамою. Він був впроваджений нами й раніше, тільки тепер кріплення його до рами надійніше. Зберігся й заспокійливий елемент ланцюга в новому форм-факторі.

  

  

Звичайно ж, нікуди не ділився багажник, тільки тепер його платформа стала довшим на 1,5 сантиметра. Більша площа опорної поверхні дасть змогу закріпити на ньому кофр більшої величини. Також Ви можете звернути увагу на те, що верхня частина бічних накладок тепер не гладка, а структурна. З одного боку, це покращує візуальне сприйняття, а іншого боку має ще функціональну спрямованість. Груба тканина мотокомбінезона  меншою мірою буде впливати на появу подряпин на структурній частині боковини.

  

Варіантів за кольором буде три. Показаємо всі три.

Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 1,88
Ширина, м. 0,48
Висота, м. 0,87
Маса, кг 150
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, двоклапанний, повітряного охолодження з внутрішнім балансувальним валом
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 92
Рекомендований клас в'язкості оливи 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів повітряного охолодження (залежно від сезонності)
Ступінь стиснення 8,9:1
Об'єм, см3 197
Система електроживлення АКБ 12V 6,5А (AGM-тип, що не обслуговується)
Система запалювання Електронне
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 14,8 /7000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 15 / 5500
КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод. Маркування ланцюга 428H. Марка ланцюга CHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 4,5 мм.
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 4,5 мм.
Підвіска задня Маятникова, з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Підвіска передня Телескопічна вилка звичайного типу з гідравлічними амортизаторами. Хід стиснення 163 мм. Діаметр пера 37 мм. Робоча частина пера закрита гофрованими кожухами.
Колісні диски Сталеві, спицьовані, хромоване нанесення на обід.
Максимальна швидкість, км/год 106
Витрата палива на л/100 км ≥3,3
Вантажність, кг 147
Кліренс, мм 270 (мінімальний)
Розмір шин передні/задні Передня: Ендуро-шина розмірності 90/90-19, задня: Ендуро-шина розмірності 110/90-17
Об'єм паливного бака, л 15
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,1
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2080
Ширина, мм 860
Висота по сідлу, мм 860
Висота, мм 1300
Колісна база, мм 1385
Споряджена маса, кг 127

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
СтанНовий
КолірЧорний
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 59 040 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner