Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
281 відгук
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Кросовий мотоцикл Shineray XY200GY-6C

60 175 ₴

  • Немає в наявності
Кросовий мотоцикл Shineray XY200GY-6C
Кросовий мотоцикл Shineray XY200GY-6CНемає в наявності
60 175 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
 Умудрені життєвим досвідом люди кажуть, що «все нове — це добре забуте старе». У цьому сенсі ще одна новинка, яка з'явилася в нашій модельній лінійці 2019 року  відповідає цьому твердне, але з деякими змінами.
           Як Ви зрозуміли про модель Shineray XY200GY-6C. Раніше, а точніше 2015 року ми вже пропонують до продажу цю модель. Однак у той період модель обладнувалася двигуном  вже застарілої конструкції об'ємом 193 см3, що не мав балансувального вала, старого карбюратора та простою вилкою від менш потужної 150-ти кубової версії. Згодом ми вирішили відмовляти від пропонування цієї версії на нашому ринку, тому що у разі невидавних динамічних якостей, «приличного трухання» двигуна на обертах вище середніх, і не дуже багатого опціона тодішний цінник на модель був зовсім не малим — еквівалент 1280 у.е.
           Але час йде. Shineray розвивається і стає гнучкішим з огляду на економічні реалії на різних ринках. Разом із ними і  ми також намагаємося враховувати ті моменти та втілювати в життя можливості, які були б більш запитаними потенційними покупцями в Україні. Основні зміни в рестайлінгової версии XY200GY-6C от Shineray :
- Фара в новому дизайні
- Повністю електронна панель приладів
- Нове переднє крило
- USB-порт для заряджання телефона
 

    Про все за порядком:
           1. На моделі 6Си зразка 2019 року  встановлений зовсім інший двигун (порівнюючи зі старою версією). Його об'єм 197 см3. Потужність майже 15 кінських сил. Він обладнаний балансвалом, а в системі живлення встановлений карбюратор PZ30, він більш вимогливий до первинних параметрів, але під час правильного регулювання готує якіснішу суміш. На фото обидва двигуни: Догадаєтеся, де який?
      

      2. Передня вилка має більший на 2 сантиметри хід стиснення й на 2 мм. товщий діаметр пера становить 31 міліметр. Вона не наділяє мотоцикл надмірним потенціалом у динамічній їзді поза дорогами, але це громадянська версія — вона спочатку не призначена для їзди «шарова голова по ямахам у півколеса».      
   
      3. Шини залишилися в найпопулярнішому розмірі 21 дюйм спереду та 18 дюймів ззаду + розвинений протектор.
            

     4. А ось від дискового заднього гальма ми відмовилися. Передній — дисковий гідравлічний.

              
      Двосотка все-таки є бюджетним мотоциклом і наявність цього елемента впливала б на кінцеву ціну. І другий момент — багато покупців навпаки базікали нам про те, що задні диски ходять менше, а вимагають уваги більше й обслуговування частіше (бруддя запиленість роблять свою справу) під час експлуатації ґрунтовими, лісовими дорогами. З цього погляду барабанне гальмо більш витривале та менш вибагливе до таких дорожніх умов.

   
      5. А ось у інформаційному інструментарії ми зробили крок уперед. На ранній версії механічний привод спидометра без тахометра не особливо тішив власників. Бували випадки, коли через часті перегинання рався трос, а без тахометра, регулювання карбюратора мало було вироблятися «на слух», що без наявності досвіду ускладнювало якісне настроювання.
       Тому тепер у стандартній комплектації повністю електронна панель приладів 
    
  

      6. З корисних стандартних доповнень нагадуємо про задній металевий багажник  і дзеркалах як на старших версіях 6B і 6С — їхня форма, довжина ніжки та виліт за відгуками виявилися найзручнішими в їзді, ніж ранні варіанти ромбічної форми. З'явився  також і  USB-порт для заряджання телефона.
 
     До речі, коли ми в минулому встановили металеву платформу заднього багажника на старшого брата XY250GY-6C — почули кілька негативних відгуків, цитуємо: «гаряча конструкція» з двоточковим кріпленням.
На це завдяки відповіді, що для тих, хто навантажує багажник мотоцикла як осла, за принципом «важливий поки стоїть на копитах» — конструкція на 100% «хренова» — звичайно вона може підігнутися або поламатися. Але насправді платформа розрахована на завантаження не більш ніж 15 кг. - це питання безпеки переміщення на ньому, а не використання як повноцінно вантажного моторизованого транспортного засобу. Звичайно, можна завантажити поклажу більшого об'єму, не ваги, тільки не потрібно ставитися до цьогоcher. Якщо дотримуватися рекомендацій виробника і з розумом підходити до питання, то наявність вантажної платформи дасть змогу  кріпити та перевозити й вантажі з більшою часткою зручності та функціональності.

      А ще ми змінили забарвлення моделей. хотіла додати привабливості. Коментувати особливо не будемо — Ви й самі можете подивитися фотографії. Сподіваємося, що Вам сподобається.
  

Ну і ще один значущий чинник — з урахуванням усіх позитивних змін і поліпшень вартість моделі нижча на 12%, ніж була 2015 року. Так що XY200GY-6C можна схарактеризувати як варіант, у якому «добре відоме старе, за правильного застосунку зусиль стало гідним новим»!

Благодарим Вас за увагу!


     
  
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
СтанНовий
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 60 175 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner