Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
271 відгук
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Кросовий мотоцикл Shineray XY 250GY-6B CROSS

77 080 ₴

  • Немає в наявності
Кросовий мотоцикл Shineray XY 250GY-6B CROSS
Кросовий мотоцикл Shineray XY 250GY-6B CROSSНемає в наявності
77 080 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Модели 2019 року випуску, порівнюючи з версіями 2018 року  у технічному плані залишилися без змін.  Винятком стало оновлення колірного рішення — мигдаль пропонуватиметься в чорному кольорі та новому жовтогарячому кольорі (на фото), а також у якості стандартної комплектації буде обладнаний  акумуляторною батареєю іншого  виробника LEOCH. Зверніть увагу на те, що в цьому варіанті вироблення навіть бак забарвлений, що надає моделі виразнішого вигляду.

 

  

     Як модель, що належить до середньорозмірного сегмента,  мотоцикл  SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися зокрема й під режим «cross-road», можливість швидко й без шкоди для техніки та водія переміщатися поганою дорогою, але без екстриму. Саме тому версія може бути обладнана як «гравійними зубастиками»  так і щодо громадянських шин — як то кажуть: кому що ближче. Більшість рішень, що пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з найкращого боку, перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія встановлення передньої вилки та її конструкція, а також двигун і випускна система  на новій моделі інші.
Дизайн змінили,  додавши агресії та динаміки в угоду активній молоді та  зробивши його виразнішим — під стати поліпшеним технічним характеристикам  і розширюваних можливостей. У конструкції двигуна VJP250 застосований балансирний вал зміненої конструкції для активнішого гасіння вібраційних навантажень. Версія на XY250GY-6B розвиває  максимальний крутний момент 19 Нм за 5500 об/хв, забезпечуючи гарний потенціал для «скалолазіння».  Причому й у нижчому регістрі обертів величина моменту не занадто падає, а це додає впевненості під час руху незнайомою «пересіченкою» на підйомі — є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, порою, миттєвостей на перемикання  "вниз". Крім того, ця модель обладнана вилкою перевернутого типу  для зниження непідресорених мас і кращого демпфування  жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор із великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт із поверхнею  і доповнювати  позитивні враження  від правильних реакцій мотоцикла на зміну подавання газу або різку зміну траєкторії  руху. Також була переглянута гальмівна система: до кожного супорту додали за додатковою поршнею й збільшили площу контакту гальмівних накладок із диском для ефективнішого гальмування.
Заслужили схвалення та дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла та повністю алюмінієвий корпус глушника  — має дійсно досить показний вигляд, та й важить менше. Перевірити інтенсивність світлового пучка нам не вдалося, оскільки було світло, а світлодіоди потішили своєю помітністю навіть із пристойної відстані. А ось панель приладів оцінили на славу — вона не тільки має гарний вигляд, але й функціональна. Рішення з великим поділом шкали тахометра просто чудове!  Під час їзди поза дорогою це чітко дає змогу відстежити  максимально ефективну зону кожної передачі та після «нетривалого вкатування в мотоцикл» стає досить одного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в самому відповідальний момент.

Як і раніше, не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням — тут набагато більше значення набувають суб'єктивності. На наш погляд стилістика незатейлива, але гармонійна. Немає нічого кричущого — ригінального, але немає й пафосних перегинів. Стримане, логічно та функціонально.
Особливий акцент  хотілося б зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна — сидіти зручно та коліна в зігнутому варіанті  «правильно обіймають» нижню частину бака, а не упираються у витичні частини. Мій зріст і зріст моєї колеги 178 см і 184 см відповідно — ми обидва розмістилися  без претензій. До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без деформацій, що з'являються, а для «кросача» це важливо,  і до надмірної вологості (наприклад після миття). Ну що ж, у разі потреби обов'язково плануй це перевірити.
          Сподобався також і висота виносу вгору біля керма та можливість його нахилу в горизонтальній площині — можна зробити положення, як то кажуть, «під себе». Загалом, в  Щодо ергономіки  хотілося б,  , щоб опорні майданчики для ніг дещо більші та дзеркала заднього огляду масштабніші за площею, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків.  Штатні дзеркала дійсно маловаті та не зручні під час їзди.
Нам дали можливість зробити не дуже масштабний тест-заїзд на абсолютно новому й не обваженому мотоциклі. Тому й вражень лише жменька, а не пуди.  Але, однак, вельми на основних зупиниться.  На першій та другій  в діапазоні 4000-5000 за обертами моменту вдосталь — мотоцикл дуже активно прискорюється.  Цікава також лінійна характеристика під час переходу на третю за 3500-4000 об./хв.- швидкість пришвидшення  при наборе  росте не так активно, але на таких обертах і на третьому передаванні двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3 передачі правильно в'язані з моментною характеристикою двигуна та дають змогу забезпечити їзду на третю з підтриманням темпу руху.  Щодо вібрацій, то особливо нема чого — доріжка була короткою й «правильною», тобто з ямами та вибоями, тому ми просто їх не відчували як, втім, і шуми від роботи підвіски. Цікаво також, що у разі потрапляння в різні ями двома колесами одночасно (в  повороті ми навмисно заклали такий вираж) не була відчуття ба-бах, тому що  підвіска дуже чудово впоралася з перепадом висот, пружинисто та потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімального коригування кермом — вселяє впевненість.

            Унаслідок нашого коротенького про заїзд, ми зафіксували кілька параметрів на тарованій доріжці комплексу (до речі, там є й такі), які тут же і публікуємо. Оскільки мотоцикл був новим (без облямівки), а в нас не було точного вимірювального обладнання — похибка звичайно має місце, саме тому ми не рекомендуємо тут динаміку від 0 до 100 і максимальну швидкість — неправильно інформувати не будемо:
Проходження дистанції 0-50 м зі старту, час 4,8 сек.
Проходження дистанції 0-100 м зі старту, час 7,9 сек.
Пришвидшення зі старту 0-30 км/год, час 3,6 сек.
Пришвидшення зі старту 0-50 км/год, час 4,3 сек.

 

Детальний відеообзор моделі 2017 року  на співвідношю закладці вище.

ТМ «mot-o.com» є зареєстрованою торговою маркою в Україні та захищена нормативними документами про авторський прав. Передрукування або посилання на викладений  матеріал допускається тільки з роздільної здатності PR-департаменту ТМ Mot-o.com.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
СтанНовий
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 77 080 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner