Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
338 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Ендуро мотоцикл Shineray XY 250GY-6B ENDURO

80 475 ₴

  • Немає в наявності
Ендуро мотоцикл Shineray XY 250GY-6B ENDURO
Ендуро мотоцикл Shineray XY 250GY-6B ENDUROНемає в наявності
80 475 ₴
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

2017 року  ми внесли чергове оновлення, яке тепер буде стандартним для версії 6B у виконанні Ендуро. Відтепер XY250GY-6B ENDURO обладнується дисками  21 дюйм — передні та задні в розмірі 18 дюймів.

Тепер "шифтер" (важіль перемикання передач) замінений на складаний важіль, тому швидше за все попит на цю запчастину в нашого відділу запасних частин  уменьшится))))))))

   Як модель, що належить до середньорозмірного сегмента,  мотоцикл  SHINERAY XY250GY-6B був спочатку орієнтований на якийсь універсальний варіант використання. Його характеристики заточувалися зокрема й під режим «cross-road», можливість швидко й без шкоди для техніки та водія переміщатися поганою дорогою, але без екстриму. Саме тому версія може бути обладнана як «гравійними зубастиками»  так і щодо громадянських шин — як то кажуть: кому що ближче. Більшість рішень, що пройшли обкатку експлуатацією і зарекомендували себе з найкращого боку, перекочувало з мінімальними змінами від попередньої моделі, проте конструкція маятника, геометрія встановлення передньої вилки та її конструкція, а також двигун і випускна система  на новій моделі інші.
Шини, якими обладнуються оновлена версія, це KENDA K761 з розмірністю 90/90-21 спереду та 4.10-18 ззаду (оба колеса камерні)



      Дизайн моделі не змінили залишивши агресію та динаміку в загоду активної молоді — стати поліпшеним технічним характеристикам  і розширюваних можливостей. У конструкції двигуна VJP250 застосований балансирний вал, зміненої конструкції для активнішого гасіння вібраційних навантажень. Версия на  XY250GY-6B розвиває  максимальний крутний момент 19 Нм за 5500 об/хв, забезпечуючи гарний потенціал для «скалолазання».  Причому й у нижчому регістрі обертів величина моменту не занадто падає, а це додає впевненості під час руху незнайомою «пересіченкою» на підйомі — є можливість витягнути мотоцикл тягою без втрати дуже важливих, порою, миттєвостей на перемикання  «вниз». Крім того, ця модель обладнана вилкою перевернутого типу  для зниження непідресорених мас і кращого демпфування  жорстких ударних навантажень. Посилений задній амортизатор із великим діаметром штока покликаний зберігати стійкий контакт із поверхнею  і доповнювати  позитивні враження  від правильних реакцій мотоцикла на зміну подавання газу або різку зміну траєкторії  руху. Ще 2016 року була переглянута гальмівна система: до кожного супорту додали за додатковою поршнею та збільшили площу контакту гальмівних накладок із диском для ефективнішого гальмування.


Дизайн фари з вмонтованими світлодіодами денного світла та повністю алюмінієвий корпус глушника  — має дійсно досить показний вигляд, так і важить менше сталевого. Тут було тільки змінено вітрове скло, тепер воно міцніше та темніше, ніж раніше — і має кращий вигляд і відбиває сонячні промені, щоб панель приладів менше відблискувала. А ось панель приладів залишилася такою, що не тільки має гарний вигляд, а й функціональна. Рішення з великим поділом шкали тахометра просто чудове!  Під час їзди поза дорогою це чітко дає змогу відстежити  максимально ефективну зону кожної передачі та після «непрочисного вкатування в мотоцикл» стає досить одного погляду на табло, щоб зрозуміти, куди рухати шифтер КПП лівою ногою, щоб не залишитися без тяги на колесі в самому відповідальний момент.

Як і раніше, не будемо обговорювати або відпускати коментарі дизайнерським рішенням — тут набагато більше значення набувають суб'єктивних чинників. На нашу думку стилістика незатейлива, але гармонійна. Немає нічого кричущого — ригінального, але немає й пафосних перегинів. Стримане, логічно та функціонально.
Особливий акцент  хотілося б зробити на зручність посадки. Форма сидіння дійсно оптимальна — сидіти зручно та коліна в зігнутому варіанті  «правильно обіймають» нижню частину бака, а не упираються у витичні частини. Пілот зростом 180 см розміститься на моделі без претензій.  До речі, оббивка сидіння приємна на дотик і не слизька. Як сказали нам представники виробника, як пружний елемент вони застосували матеріал, який стійкий і до механічного впливу без деформацій, що з'являються, а для «кросача» це важливо,  і до надмірної вологості (наприклад після миття).
Оптимальна є також  висота виносу вгору біля керма та можливість його нахилу в горизонтальній площині — можна зробити положення, як то кажуть, «під себе». Загалом, в  Щодо ергономіки  хотілося б,  , щоб опорні майданчики для ніг дещо більші та дзеркала заднього огляду масштабніші за площею, а в іншому ми не знайшли якихось серйозних прорахунків.  Штатні дзеркала дійсно маловаті та не зручні під час їзди.
Щодо двигуна в групі ВК, та й за відгуками написано не мало. На першій та другій  в діапазоні 4000-5000 за обертами моменту вдосталь — мотоцикл дуже активно прискорюється.  Цікава також лінійна характеристика під час переходу на третю за 3500-4000 об./хв.- швидкість пришвидшення  при наборе  росте не так активно, але на таких обертах і на третьому передаванні двигун «не провалюється», а впевнено підтримує темп руху, тобто передавальні числа 3 передачі правильно в'язані з моментною характеристикою двигуна та дають змогу забезпечити їзду на третю з підтриманням темпу руху.  Цікаво також, що у разі потрапляння в різні ями двома колесами одночасно (в  повороті ми навмисно заклали такий вираж) не була відчуття ба-бах, тому що  підвіска дуже чудово впоралася з перепадом висот, пружинисто та потужно згладивши удар, і мотоцикл зажадав мінімального коригування кермом — вселяє впевненість.
     Моделі 2018 року випуску, порівнюючи з моделями 2017 року  залишилися без змін.  Виключенням стало те, що надалі така опція, як пластикова  захист рук не буде в стандартній комплектації. Тепер цей елемент пропонуватиметься як додатковий аксесуар поряд з іншими опціями. 

Детальний відеообзор моделі 2017 року  на співвідношю закладці вище.

За численними запитами ми публікуємо фактичну відмінності між, здавалося б, схожими моделями Shineray XY250GY-6C Special Edition '17MY і XY250GY-6B Ендуро зразка 2017 модельного року. Сподіваємося, що ця інформація допоможе Вам краще визначитися з вибором, того мотоцикла, який задовольнить Ваші очікування.

  • Маркування «С» у позначенні говорить про те, що це «свіжа» модель. Вона пішла до серії лише 2015 року, увібравши низку удосконалень.
  • Вирізняється конструкція заднього маятника — він полегшений, спеціально для зменшення непідрессорованої маси та зменшення загальної ваги мотоцикла. Маятник кріпиться до рами через голчасті підшипники (як і на моделі XY250GY-6B).
  • З серпня 2017 року розмір шин у XY250GY-6B Enduro 21" і 18" і у версії  XY250GY-6C Special Edition 21" і 18" — тобто однаковий. Однак висота сідлом у мотоцикла XY250GY-6C все ж на 4 сантиметри менше.
  • Кут встановлення передньої вилки вирізняється  — це зроблено спеціально для зміни характеристик керованості та плавності ходу
  • Сама вилка вирізняється за конструкцією кріплень осі переднього колеса, і вона м'якша завдяки застосуванню інших внутрішніх пружин.
  • Панель приладів на XY250GY-6C SE не має тахометра, але забезпечена стрільним покажчиком рівня палива й аналогічним набором контрольних ламп.
  • Привод спидрометра на XY250GY-6C SE простий механічний (трісовий), а не електронний, як на XY250GY-6B.
  • Конструкція бака на 6С стандартна з одним виходом і краником із положенням «резерв» (на XY250GY-6B застосована роздільна схема з двома виведеннями паливних трубок від кожної з половинок бака, які сходяться в паливний кран.  Останній не має положення «резерв», можна лише перемкнутися між половинками бака.)
  • Колісна база XY250GY-6C SE на 50 мм. більше, ніж  у XY250GY-6B
  • Висота по сідлу та профіль виготовлення сідла різні — XY250GY-6C SE зручніший для невисоких водіїв.
  •  Ергономічні моменти різні (ці показники суто індивідуальні, комусь може бути винятково зручно, а комусь більше сподобається на 6B)
    - кут вигину ручок керма  в горизонтальній площині  менше (ширина від кінця колодки до ручки становить 83,5 см (на XY250GY-6B — 82 см)
    - висота встановлення керма також відрізняється
  • В ходу XY250GY-6C SE м'якше, ніж XY250GY-6B Ендуро
  • Вага XY250GY-6C SE на +/- 9 кг менший, ніж XY250GY-6B Ендуро

ТМ «mot-o.com» є зареєстрованою торговою маркою в Україні та захищена нормативними документами про авторський прав. Передрукування або посилання на викладений  матеріал допускається тільки з роздільної здатності PR-департаменту ТМ Mot-o.com. 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
СтанНовий
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 80 475 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner