Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Мопед Musstang МТ125 DINGO XL

31 160 

  • Немає в наявності
  • Код: МТ125 DINGO
Мопед Musstang МТ125 DINGO XL
Мопед Musstang МТ125 DINGO XLНемає в наявності
31 160 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Musstang DINGO XL 125 — це новий варіант ПРОСТОГО УНІВЕРСАЛЬНОГО засобу для переміщення в просторі себе, пасажирів, вантажів по ДОСТУЖНОму ЦЕНІ.
Повністю аналогічного транспорту  до моменту появи моделі Динго Ікс Ель 125 ніхто не пропонує.
За ціну, яка на всього на 1350 грн. дорожче дуже популярних і всім відомих генерацій мопеду АЛЬФА з двигуном 125 кубиків Ви додатково отримуєте ось це:
1. Найголовніше! На якій іншій моделі МОПЕДА Ви зможете вільно розміститися удвох або щільно, але!!!!!! втроєм на сидінні?  Dingo XL дасть змогу легко та зручно розміститися двом навіть дуже габаритним людям. А якщо комплекція менша, то можна розміститься й утрьох (ми, звісно, не радимо, тому що ПДД однозначно проти, але в реальному житті бувають ситуації, в яких можна мінімізувати ступінь небезпеки та впоратися з невідкладною потребою їзди поза жвавими дорогами трьом сідницям)

 

2. Подушка сидіння спеціально збільшена за висотою. Вона набагато м'якша, порівнюючи з типовими зразками. Ті, хто проводить у сідлі мопеда кілька годин на день, однозначно оцінить це, здавалося б, непомітна перевага моделі Musstang DINGO XL.

  

3. З урахуванням збільшених перевезеньних можливостей модель укомплектована шинами ширшою  розмірності, порівнюючи зі схожими варіантами. Якщо точніше, то:
спереду встановлений протектор 2,75-17, а не 2,50-17, ззаду 3.00-17, а не 2,75-17.
Поліпшилася стійкість під час їзди та додалася несну здатність.

 

4. Задній багажник нікуди не ділився, а лише перемістився назад. Збереглися й бічні опорні майданчики, тільки збільшені за довжиною. Вони слугують або зручною опорою для ніг або площиною для розміщення вантажу

 

5. Задній амортизатор складаний. Дві пружини внутрішня та зовнішня необхідні для того, щоб мопед не надмірно просаживався під навантаженням, якщо від нього потрібно перевезти більше поклажі, ніж на схожому екземплярі у звичному Альфовському виготовленні або ж прийняти на борт трійню.

6. Передня вилка з діаметром пера 27 мм зможе витримати такі навантаження, але під час їзди без кардіолога розбитою дорогою.

7. Нова світлодіодна фара яскравіша та краще освітлює дорогу, ніж типові варіанти зі звичайною лампою розжарювання. До того ж чудовим  доповненням на цій моделі стане металевий захисний кожух периметром фари з додатковими бічними елементами, які виходять за корпус світлодіодних покажчиків повороту. Захисна дуга кріпиться до траверса та має високий ступінь жорсткості. Тепер небезпека пошкодження фари мінімізована навіть у разі падіння мопеду.

  

8. Стандартна передня захисна дуга має три профільні вигини труби (відно на фото). Крім цього в крайніх частинах є сполучна перемичка. Такий тип конструкції дуже міцний і якщо мопед впаде на бік — не потрібно переживати за збереження примикальних елементів пластикової бічної облицювання. Габарити дуги й бічних опорних майданчиків виходять за зовнішні частини бака. Саме ці частини виявляться перешкодою під час торкання з поверхнею, а інші деталі залишаться неушкодженими.

9. У стандартній комплектації моделі є й USB-порт для заряджання телефона — це атрибут якого за замовчуванням  у стандарті позбавлені дуже багато моделей мопедів. Поперечна перемичка високого керма дасть змогу закріпити на ньому тримач для телефона або розмістити  м'який кейс  невеликого розміру на швидкознімних кріпленнях, щоб розмістити документи або потрібні дрібниці з кишень.

10. Жодного псевдохрома на жодній з облицювальних частин Dingo XL немає. Практика експлуатації довела, що на мопедах доступного цінового сегмента таке покриття облущується або сходить на немає дуже швидко, а що ще гірше — основа починає швидко покриватися іржею.
Крило заднього колеса на моделі XL125 виготовлене з металу, але водночас воно проґрунтоване перед фарбуванням не тільки з зовнішньої сторони, а й із внутрішньої (це також видно на фото). Ця якісніша технологія виготовлення  захистить виріб від передчасної корозії.

 

11. Переднє крило виготовлене з податливого поліпропілену. Воно може згинатися на великі кути з подальшим відновленням первинної геометрії. Нижня частина у формі брудового щита виготовлена з такого ж матеріалу, тільки вона не пофарбована, тому що суттєвої потреби в естетиці саме цієї деталі немає. Її головне призначення — практичність і зменшення забрудненості.
Ці технології давно вже застосовуються в конструкції мотоциклів, але далеко не на кожному мопеді вони втілені в життя.

Якщо Ви помітили, в описі моделі ми НЕ зазначили стандартну рекламну ерунду, використовувану конкурентами, про «немає  клопоту з витяганням, очищенням і зануренням щупа для контролю рівня оливи (це дуже конкретна перевага)» или «відмінне пришвидшення поряд із невеликою витратою палива (безсумісна  Лихо» або ось таке «повітряне охолодження не дає двигуну перегріватися, що теж є безумовним плюсом (загальна марка)», а ось вищий пілотаж:  «Високе значення показника низького крутного моменту»)))).
Важливо інше: як би убого не Древлять про сепед Альфа взагалі, хай що пишуть і розповідають ті, хто невтомно перераховує його вади та китайське виробництво,  — доступнішого за вартістю, популярного, універсального, простого за конструкцією, ремонтопридатного, із широким асортиментом запасних частин і прийнятною ціною на них, бензиновсіяного  транспортного засобу ніхто з усіх перерахованих вище критиків запропонувати НЕ МОЖЕ. А якщо Вас у засобі для пересування на кожен день цікавлять саме ці критерії вибору — розгляньте варіант Musstang DINGO XL 125 і порівняйте його з усім тим, з чого плануєте вибирати.

Колірна палітра моделі складається з чотирьох варіантів, один із яких абсолютно новий, незвичайний: коричневий матовий "Kona cofee"

   

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникMusstang
Країна виробникКитай
КолірСірий
СтанНовий
ТипМопед
Інформація для замовлення
  • Ціна: 31 160 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner