2019 року з моделлю Lifan LF250-D 2019 року ми передбачили впровадження ще двох значущих інноваційних доповнень:
1. У комплектацію моделі як стандартну опцію встановлена антиблокувальна система гальм (ABS)
2. Блок-фара придбала інші, більш класичні обриси та форм-фактор, а також стала світити на ближньому світлі краще, ніж перший зразок у виконанні 2018 модельного року.
Багато хто чекав і чекав на нього появи 2018 року і ми самі тому не виняток. А 2019 з вищезгаданими доповненнями, Lifan (і трохи ми))))) зробили цю модель такою, у якої просто немає аналогів на українському ринку за схожі гроші! Не викладаєте? Додайте докладний опис, а потім захистіть альтернітивний новий мотоцикл!
Шанувальники цієї категорії мототехніки пам'ятають, а користувачі знають попередній модель LF250-B c індексом «Би». В Україні в перші LIFAN 250-B (він же Lifan "250 Вірджинія") був представлений ще в 2014 року на додаток до наявних тоді моделей. ""Бешка" досить мелодійно набувала популярності, але в підсумку стала популярною серед тих, кому подобається це клас мотоциклів, і покупці з різних регіонів нашої країни здебільшого залишилися й залишаються дуже задоволені своїм вибором. Звісно, це не масова модель, але ж не це головне. Головна цінність моделі була і є - її гармонійне поєднання класичного дизайну Чопера, тяговий, 250-кі кубовий двоциліндровий мотор, його гарна надійність, а також збалансована вартість в кермі порівняння якості виготовлення — стандартного опціону — ціни, порівнюючи з конкурентами.
Естественно, як і здебільшого з абсолютно новими моделями всіх без винятку марок, і в нашій першій версії круїзера ми мітали деякі технічні недосконалості, потреба дороблення дизайну та обладнання, які так само "зібрали в скарбничку" і потім транслювали інженерам LIFAN. Частково ця інформаційна база + потреба серйозного оновлення моделі + певні технологічні віяння часу становлять основу народження НОВОЇ МОДЕЛІ LIFAN LF250-D. Погляньте на який він був 2018 (верхнє фото), і яким став 2019 року (три інші нижні фото)
Двигун двоциліндровий V-подібний з маркуванням 2V49FMM істотно модернізований інженерами LIFAN. Було внесено зміни в конструкцію мастила колінчастого вала, інші шатуни й інші поршні, сущетно збільшена продуктивність оливного насоса, змінена конструкцією первинного та вторинного валів у КПП. Також створена повністю нова випускна система, без зовнішньої бутафорії та компеляції хромованого пластику з металом, а повноцінний вихлоп зроблений з якісної неіржавкої сталі з металевими хромованими термозахисними елементами. Для 250-ки двигун і впрям звучить добре — ми зовсім не перебільшуємо!
За всієї зовнішньої візуальної краси та тактильної добротності звук роботи вихлопної системи відзначався позитивно всі, хто вже її встиг послухати.
Встановлено інжекторна система живлення, що дало можливість зберегти витрату палива в межах 2,7-2,9 л/100 км. Налаштування електронного модуля керування системи впорскування генерували та підбирають фахівці Lifan, а компоненти системи (блок ECU, деякі датчики та лямба-зонди) зроблені компанією BOSCH. Потужність збереглася на рівні 19 л.с., як у його попередника. Але водночас тяговий потенціал двигуна покращився, завдяки збільшенню величини крутного моменту та зміщенню її в нижній регістр за обертами й екологічність піднялася на цілу сходинку в EURO-градаціях. Тепер двигун відповідає стандартам ЄВРО 4. Мотор досить тягує, передавання довгі, його вистачає і для динамічного розгону (з поправкою на те, що це круїзер), і для максималки приблизно 118 км/год, хоча маса LIFAN 250-D стала трохи більшою і становить уже майже 170 кг.
В основі мотоцикла конструктивно нова рама (порівнюючи з Lifan LF250-B), що так само потішив заминання розмірних характеристик мотоцикла. Колісна база — 1520 мм. Загальна довжина з урахуванням збільшеного нахилу передньої вилки — 2300 мм. Мотоцикл став масивнішим та вищим. Посадкова висота по сідлу — 700 мм. Кермо та сидіння — це особлива тема. Кермо — у помірно широкий (повністю інший, ніж на моделі LF250-B) і піднятий так, що руки лягають без жодного надлишкового навантаження і з мінімальним кутом до плечового суглоба, водночас його нахил можна змінити й у такий спосіб "підігнати" під зріст пілота та довжину його рук. Зручності стало більше (наїмося, що й задоволення від керування додасться). Регулювання керма дають змогу розміститися зручно як високому водієві, так і не дуже (без надмірного нахилу вперед). Байкера, вихованого на класичних дорожніх мотоциклах, до такої посадки звикати не доведеться. Відчувається, що інженери LIFAN дуже намагалися зробити апарат більш зручним і водночас красивим. Мабуть, їм вдалося! Цей мотоцикл не тільки має привабливу та стильну зовнішність, він потішить і зручною посадкою і м'яким ходом. А основна перевага полягає в тому, що він підійде будь-якому водієві, тому що, попри чоперну зовнішність, керується мотоцикл трохи складніше, ніж "дорожник із дещо незвичайною посадкою". Ну, звісно ж, поправку потрібно робити й на інші габарити, і на невисокий кліренс.
Гальмівна система дискова та гідравлічна, як передня, так і задня. Гальмівні шланги армовані. І ось зараз, у моделях 2019 року антиблокувальна система в приводі гальмівних механізмів — ВЖЕ В СТАНДАРТІ! Торік ми писали, що оцінюємо потенційні бажання покупців щодо встановлення ABS. Цього року по реальним відгукам — реальне віддання. Прийміть і розпишіться в отриманні!
З урахуванням того, що хоч модель і є класичним круїзером , але технічний прогрес вносить свої корективи. Зокрема в цій моделі застосована абсолютно нова цифрова панель приладів з окремим доповненням — умовно аналоговим тахометром (він, звичайно ж, електронний, але має вигляд, як звичайний стрілковий). Серед основних і базових інформаційних індикаторів, що виводяться на дисплей, є і вольтметр Відтворювальний рівень заряду акумулятора. Ключ запалювання під стати часу — хвильовий. Комплект складається зі складаного ключа для користування й додаткового, виготовленого в стандартному форм-факторі.
А ще ми спільно з Lifan змінили дизайн фари. Причин тому 94 дві: Вихідний зразок мав класний і нестандартний вигляд, але він вирізнявся від звичних оку форм (а для чоперів це важливо, хіба не так?) і ближнє світло, знову ж за відгуками, виявився вже занадто "ближним". Зміна форми обтікача дало змогу змістити розташування діодів обох режимів і збільшити загальний діаметр окружності самої фари. Як це має вигляд — дивіться самі:
Ми також покажемо Вам загальний вигляд кожного з варіантів світлового випромінювання.
Ближнє світло та дальнє світло у фронтальному ракурсі:
А тепер послідовно: габарити, ближні, дальні. Зверніть увагу, на те, що ближній формується широкосмуговою лінзою, а за дальнім відповідають два нижні та два верхні діоди, які дають щільний і густий світловий потік, рознесений завширшки та завдовжки. Водночас лінза ближнього деактивується — генерованого світіння для дальнього вистачає з лишком, тому потреби в активації ближнього немає. До того ж охолоджувати потрібно меншу кількість світлових елементів.
А ще деякі зміни зазнали світлодіодні індикатори покажчиків повороту. Але насправді це швидше питання відповідності стилістиці, колишні самі по собі також були гарні за яскравістю. А зараз зовнішній рефлектор придбав матове зовнішнє покриття, яке приховує безпосередньо точкове розташування діодів. Вони є, але їх не видно. Ефеєктивність не змінилася, вигляд покращився. Порівняйте верхні (нові) та нижні (передні) фото
А це як було:
Як стандартне обладнання, крім ABS залишилися всі інші елементи: вітрове скло, фронтальна дуга безпеки, повноцінна металева платформа багажника та спинка для заднього пасажира або, найімовірніше, гарненької пасажирки). Сподіваємося, що цей перелік обладнання, що потішить нових власників LIFAN 250-D, тому що "цет аксесуарний домішок" обійшовся б у привабливу суму, якби пропонується як додаткове обладнання.
А ще трохи змінилася геометрія ножного важеля перемикання передач — його розташування вмістилося вперед і вгору під шкарпетку взуття. Це було зроблено грайливо, щоб зробити зручнішим положення ступні під час перемикання
Як Ви можете судити з вищевикладеного, модель LF250-D дійсно є не оновленою, а повністю новим мотоциклом наступної генерації. А в варіанті вироблення 2019 модельного року — єдиним варіантом нового мотоцикла з двоциліндровим двигуном, такою степенеллю обладнаності, інтегрованою ABS у класі круїзерів-чоперів.
Вихідний матеріал за моделлю 2018 року (без найніжніших доповнень) Ви можете побачити відеообзору.
Нижче ми зберегли фото моделі зразка 2018 року, оскільки кардинально інших, крім перерахованих вище від версії 2019 немає, а зовнішній вигляд ну майже такий самий, за винятком фари й ABS, яку на фото не видно; -)
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Колір | Білий |
Стан | Новий |
Тип | Мотоцикл |
- Ціна: 144 420 ₴