ЗНАЧЕННЯ ПАКУВАЛЬНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ | |
Довжина, м | 1,89 |
Ширина, м. | 0,75 |
Висота, м | 0,88 |
Об'єм, м3 | 1,25 |
Маса,кг | 184 |
ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Двигун, тип | Бензиновий серії NBF2, 4-х тактний, одноциліндровий, водяного охолодження, двухклапанний з верхнім розташуванням розподільного вала (OHC), ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом |
Крутний момент, Нм / об.хв. | 18 / 6500 |
Максимальний кут повороту керма, градуси | 44 |
Об'єм масляної системи, л | 1,2 |
Рекомендоване паливо | Бензин з октановим числом не менше 95 |
Рекомендований клас в'язкості олії | 10W-40 / 15W-50 Напівсинтетичне масло для мотоциклетних двигунів (залежно від сезонності) |
Ступінь стиснення | 11:1 |
Об'єм, см3 | 198 |
Система охолодження | Водяне охолодження |
Система живлення двигуна | Багатоточкове впорскування палива LGC-Fi, паливний насос, монофорсунка з управлінням ECU (виробник компонентів BOSCH) |
Система електроживлення | Акумуляторна батарея в штатній комплектації 12N9-BS |
Система запалювання | Електронне (CDI) + електростартер |
Тип запуску двигуна | Електростартер |
Максимальна потужність, к. с./ про.хв. | 17,5 / 8000 |
КПП | 6-ти ступінчаста з багатодисковим зчепленням в масляній ванні |
Тип приводу | Ланцюговий привід. Маркування приводний ланцюга - 428 HSB з безвальцовочними роликами. Виробник ланцюга "CHOHO" Кількість зубів передній і задній зірок: 16/49. |
Задні гальмівні механізми | Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 260 мм |
Передні гальмівні механізми | Дисковий з двухпоршневим супортом, гідравлічний, діаметр 300мм |
Підвіска задня | Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором і можливістю регулювання преднатяга. |
Підвіска передня | Телескопічна вилка з прогресивними характеристиками (діаметр пера 36 мм) і гідравлічними амортизаторами |
Колісні диски | Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані матовою порошковою емаллю чорного кольору |
Максимальна швидкість, км / год | 124 |
Витрата палива на л/100км | ≥2,7 |
Вантажопідйомність, кг | 165 |
Розмір шин передні /задні | 100/80-17 130/70-17 |
Обсяг паливного бака, л | 14 (включаючи 2,5 літра резерву) |
Заправний обсяг масла в двигуні, л. | 1,2 |
Доступні кольори | Gloss Black / Grey Matt / Platinum Orchid |
МАСО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Висота, мм ( з сідла) | 810 |
Кліренс, мм | 210 |
Довжина, мм | 2095 |
Ширина, мм | 780 |
Висота, мм | 1285 |
Колісна база, мм | 1330 |
Споряджена маса, кг | 154 |
На даний момент у продаж оновлена версія LIFAN KPT 2019 року, її основна відмінність - новий двигун NBF2 другої генерації обсягом 198 см3
*Оригінальний комплект бокових кофрів і заднього боксу, а також повний монтажний набір для установки цих аксесуарів - є додатковою опцією, яка пропонується за доплату. У стандартній комплектації мотоцикл не оснащений даним обладнанням.
Зміни , які були внесені раніше в моделях 2018 року збережено, а саме два невеликих естетичних доповнення: вітрове скло стало тоноване темно-коричневого кольору зі зміненою формою і крашпеди забарвлюються в темно-сірий матовий колір. Скло придбало велику функціональність - вона тепер краще відсіває відблиски сонячних променів на панель приладів, а ось інший колір крашпедов швидше естетичне зміна.
Особливу увагу при проектуванні цій моделі інженери приділили характеристиками підвіски. Їх розділили на три важливих складових, які були реалізовані:
Перевернута вилка повинна зменшити вагу непідресорених мас і поліпшити демпфірування при проїзді нерівностей із збереженням належної енергоємності і більш стабільним підтриманням курсової стійкості.
Для цього конструкція траверси була змінена і у вертикальній площині, і в горизонтальному напрямі. Також змістилися, місця кріплення пір'я вилки, щоб забезпечити кращу жорсткість на кручення, особливо при проходженні поворотів на нерівній дорозі.
Задня підвіска стала більш енергоємною, ніж у моделей серії KP, при цьому вона не має зайву, але достатню м'якість, оскільки це забезпечує кращий коефіцієнт зчеплення ведучого колеса з нерівним покриттям і не розчарує власника «зубодробильностью» при тривалій їзді.
Для досягнення цієї мети були зміщені на кілька градусів кут установки і верхня точка кріплення амортизаторной стійки, збільшений кліренс і встановлена пружина із збільшеною жорсткістю
Всі технічні зміни не повинні спричинити за собою істотну зміну маси і зміщення центру тяжіння вгору, оскільки перша величина буде обумовлювати динамічні параметри моделі, а друга впливати на керованість на пристойних швидкостях.
Оптика нової моделі Lifan не схожа ні на одну з вже представлених в Україні: габаритні вогні виконані у вигляді смуг з п'яти світлодіодів кожна (вони, до речі, дуже явно позначають мотоцикл навіть у світлий час доби). Повністю світлодіодні фари зі світловими елементами від Phillips. Причому конфігурація зміщеного розміщення світлодіодів формує різний охоплення світловим пучком дороги. При ближньому світлі горять два центральних вертикальних, які забезпечують охоплення дорожнього полотна без засліплення йдуть назустріч.
А при активації дальнього світла спалахують бічні дубльовані ліворуч і праворуч – ширина освітлюваної дороги в цьому режимі відразу значно збільшується, що просто незамінне для наших дорожніх реалій. Як-ніяк забезпечення видимості це важливий елемент пасивної безпеки
Інтегровані в силову структури рами крашпеди (Що таке крашпеди? - (від англ. Crush Pad) виступають за зовнішні бокові габарити мотоцикла об'єднані елементи з металу і гуми / резинопластика. При невеликому падінні оберігають вузли та деталі мотоцикла від зіткнення з дорожнім покриттям, також дозволяють зберегти відстань між мотоциклом і ногою водія, щоб у разі ковзання впав мотоцикла водій міг звільнитися від мотоцикла)) - це теж конструктивний елемент, яким забезпечений кожен мотоцикл Ліфан моделі КПТ. Однозначно, корисне доповнення. Особливо з урахуванням того, що технічне виконання цього елемента грамотно спроектована і здійснено: зверніть увагу на три рознесені точки кріплення до рами – це і є гарантія того, що при падінні, ударні навантаження (якщо звичайно це не падіння з висоти) не зімнуть крашпеди і вони зможуть виконати свою захисну функцію.
Колісні диски на моделі KPT ширше, ніж на Lifan КР і KPR: передній диск під шину 100/80-17, задній - 130/70-17. Бажаючі зможуть назад встановити «140-й каток». Зазнали зміни і гальмівні диски – зверніть увагу на трапецієподібний профіль самого диска. Його форма зроблена такий для того щоб його трохи полегшити (в тих місцях де немає зони тертя), і другий важливий момент:
На фото одна з тестових моделей, призначених для сертифікації і доводочних робіт, на момент знімків на ній вже було «звично» 879 кілометрів і «стертий до слика» один комплект шин. На гальмівному диску чітко видно межу активної площини диска, про який треться колодка. Придивіться, зовнішня частина кордону трохи виходив за край диска на тій самій трапецієподібної проточці, а сама проточка працює як лезо. Це зроблено для того, щоб активна маса з зовнішнього краю гальмівної накладки могла безперешкодно обсипатися при інтенсивному гальмуванні. У цьому випадку гальмівна накладка не буде мати нерівномірного зносу в тому місці на краю, де на неї припадає менш активний тиск з боку одного з двох гальмівних поршнів. У тому ж ключі вирішена і конфігурація заднього гальмівного диска
В цілях полегшення маси і зниження центру ваги, матеріал бака змінено на поліпропіленовий складу з домішкою графіту (нагадаємо, що на KP і KPR він виконаний з металу) – це забезпечує мінімальну деформацію пластику при значних зовнішніх температурних перепадах і разом з тим гарантує відсутність крихкості.
Панель приладів - на фото. На ній весь стандартний інструментарій і трохи незручна шкала тахометра, вона менш інформативна і швидше це данина сучасної цифрової моді. А ще вона оснащена сімома варіантами підсвічування. Пустощі звичайно)))))). Але іноді приємно вибрати "милий оку" відтінок, так що будемо вважати це просто приємним стандартним додатком.
А ось USB-роз'єм з прогумованої кришечкою для гаджетів і аксесуарів однозначно знадобиться. Причому зверніть увагу на те, що він розташований в спеціальній виїмці між баком і накладкою - на фото розташування позначено червоною стрілкою. Таке розташування та зручно і зовсім неможливо його зачепити, пошкодити або поламати.
Про двигуні. Нове покоління одноциліндрового силового агрегату серії NBF2 c рідинним охолодженням. Потужність двигуна незначно збільшена до 18 к. с., а крутний момент зріс на 2 Нм і тепер становить 19,5 Нм. Коробка передач також шестиступінчаста. Як ми написали в оновленій специфікації і в односторонньому порядку завод виробляє тільки версії з інжектором. За 2017-18 року ми переконалися в працездатності і надійності самої системи уприскування (на прикладі моделей перших трьох партій), тому варіант з карбюратором і в подальшій переспективе пропонуватися як в продаж не будуть. Тому всі мотоцикли починаючи з 2018 р. в. і наступні будуть з інжекторною системою живлення LGC-Fi.
До розробки системи вприскування палива були залучені фахівці компанії BOSCH. В кооперації з інженерами LIFAN вони змогли створити для двигуна KPT працездатний і ефективне програмне забезпечення,а також забезпечити необхідну якість і надійність усіх компонентів системи, які виробляє одне з підприємств Robert Bosch GmbH.
Передня вилка інверторна. Вона має більший хід стиску при одночасному збільшенні діаметра пера до величини 36 мм. По первинним їздовим відчуттями енергоємність істотно зросла в порівнянні з моделями KP і KPR.
Залишилося згадати про те, що грязьовик на задньому колесі – входить в стандартну комплектацію.
А ось повноцінна багажна платформа з трьома кофрами SHAD - опція, в стандартному виконанні будуть тільки ручки багажника для другого пасажир. Кофри при необхідності ви можете придбати відразу з мотоциклом, або докупити пізніше.
До речі, в Україні Lifan KPT з'явився одним з перших, з самого початку своєї загальносвітової конвеєрного життя. І завдяки великій кількості роликів на ютубі від українських власників, ми постійно отримуємо прохання відправити мотоцикл в сусідні країни, тому, будь ласка, зверніть увагу: ми працюємо тільки по території України.

Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Колір | Чорний |
Стан | Новий |
Тип | Мотоцикл |
- Ціна: 101 355 ₴