Мотоцикл LIFAN 200 СiTyR (мається як Си Ти Ар 200) - 2019 модельного року — це оновлена версія дорожнього мотоцикла від LIFAN.
Новизна і оптимальна споживча досконалість цієї моделі полягають у тому, що в мотоциклі реалізовано поєднання раніше відпрацьованих технологічних рішень і деяких сучасних технологічних вишукань, але без чималого зміцнення й впровадження істотно ускладнених конструкцій. Як то кажуть, все геніальне — просто. Це зроблено навмисно, щоб наділити мотоцикл максимумом необхідних якостей і водночас залишити вартість у доступному ціновому сегменті. Назва моделі CiTyR розшифровується як "city racer" (міський перегінник) позначає її максимальне зручність і функціональне призначення для переміщення в місті та передмісті.
Новинка стала логічним продовженням модельного ряду «стритових» мотоциклів сімейства LIFAN у загальних обрисах наближених до вже дуже відомої та популярної моделі LF150-2E, але з потужнішим мотором і деякими конструктивними змінами.
2019 року ми додали деякі опції, для поліпшення функціональності та можливостей використання моделей на дорогах без асфальтового покриття. Зовнішній вигляд і елементи моделі зразка 2018 року Ви можете порівняти з оновленнями подиву фото в карті товару або відео (ми спеціально залишили їх доступними для огляду, щоб були зрозумілі зміни, моделі 2019 року)
Нові світлодіодні покажчики повороту яскравіші та помітніші. Кріпильна основа, як і раніше, на рухомій гумовій частині — можна зігнути в будь-яку зі сторін без остраху — цілісність гарантована.
Новий глушник. Звук у разі роботі двигуна насиченіший і басовітіший + зниження опору на випуску. Ми спеціально підбирали глушник для того, щоб полегшити дихання й поліпшити газообмін на середніх і високих обертах. Для нового двигуна ця зміна виявилася дуже гарним доповненням. Декоративна накладка на бочці не пластикова, виготовлена з металу та пофарбована в колір торцевого обрамлювального елемента.
Зверніть увагу на те, що дорожній просвіт під час встановлення нової випускної системи не зазнавала. Приймана труба прокладена вздовж усієї довжини без заниження — вона не виступає за габарити кронштейна важеля заднього гальма. Це оцінять ті, хто їздить поза асфальтом
А ще ми встановили нові задні амортизатори. Вони істотно відрізняються від початкового варіанту. Пружина зі змінною навивкою забезпечена кільцем для регулювання переднатягу. Пневовокамера заповнена інертним газом і згладжує чималі коливання під час стиснення. Зараз вони жорсткіші, ніж були. Це дасть змогу їздити удвох на середніх нерівностях без побоювання замкнути шток на обмежувач ходу, а якщо їздити поодинці буде відчуватися найкраща стабільність керування й брак розкачування.
Хочемо звернути увагу на двигун серії NBS. Мотор об'ємом 175 см3 і потужністю 13,6 кінських сил, крутний момент величиною 13 Нм. досягається вже за 6500 об/хв.-1. Силовий агреат являє собою 4-тактний, двоклапанний верхнерозподвісний мотор із ланцюговим приводом, обладнаний внутрішнім балансувальним валом для гасіння вібраційних навантажень.
Нове покоління двигуна NBS з'явилося в процесі технічних удосконалень двох генерацій моторів серій CG150 (використовуваний на LF150-2E) і NBF (використовуваний на Lifan KP200).
Іншими словами двигун Lifan NBS — це симбіоз перевірених технічних рішень від двох двигунів, які добре зарекомендували себе, доповнених деякими технологічними удосконаленнями:
- Впускний колектор особливої форми для формування завихрень на впускі максимального рівномірного розподілу палива — повітряної суміші в камері згоряння для збільшення ефективності
- У конструкції рокерів застосовані ролики для мінімізації тертя в місці зіткнення з кулачком розподільного вала
- Полегшений поршень з укороченою спідницею, істотно зменшеною масою та зниженим коефіцієнтом тертя
- Окремий оливний канал у циліндрі для подавання олії на внутрішню порожнину поршня для його охолодження
- У кріплення картера додані чотири додаткові болтові з'єднання для підвищення жорсткості в режимах багаторазового температурного розширення під час нагрівання та подальшого охолодження
У конструктиві двигуна використаний метод, який інженерно-технічною мовою звучить як "дезаксаж колінчастого вала". Постараємося розшифрувати за простою: вісь колінчастого вала зміщена щодо осі циліндра на кілька міліметрів. Зміщення осі циліндра зменшує різницю в тисках на передню та задню стінки циліндра. Під час робочого ходу тиск поршня на стінку циліндра зменшується, а під час ходу стиснення — збільшується, що загалом дає рівномірніше зношення робочої частини циліндра.
Також у конструкції головки циліндра передбачений порожнистий канал для проходження об'ємного потоку повітря з розподілом між нагрітими частинами (на лівому фото він зміщений праворуч від випускного отвору головки циліндра, а на креслярній схемі показано напрямок потоку повітря, що набігає).
Це сприяє загальному зменшенню температури в камері згоряння, мінімізує прояв детонаційних процесів (у разі використання неякісного палива). Компенсує температурне розширення металу мінімізуючи зміни.
У конструктив закладено й наявність системи охолодження поршня з розпиленням олії. На правій частині Картка є спеціальний олійний канал, через який олія під тиском потрапляє на нижню внутрішню частина спідниці поршня й ефективна знімає температурне навантаження
Поршень полегшили, зменшивши його масу зі 142 грамів до 86 грамів, і він має коротшу "спідницю".
Для зменшення тертя в парі рокер-кулачок розподільного вала застосовується рокер із роликом для мінімізації тертя в місці зчленування з кулачком розподільного вала. Такий варіант виготовлення забезпечує зменшення тертя в місці сполучення деталей, у такий спосіб збільшуючи ресурс елементів, що труться, що несуться, а також зменшує шум під час роботи на середніх і високих обертах.
Ще одна особливість нового мотора. Тепер немає потреби
проводити регулярне очищення або зміну фільтрувального елемента під час кожної заміни оливи. У цьому моторі використовується вбудований плоский і великий за площею поперечного перерізу фільтрувальний дрібно'ячеристий елемент у спеціальній камері оливоприймача в картері двигуна (за простою — металева сітка). Це рішення покликане забезпечити спрощення процедури обслуговування й експлуатації техніки, але обґрунтовано вимагає застосування якісних олій (промивати її доцільно на етапі пробігу 10-12 тисяч км, але це зажадає демонтажу кришки двигуна). Застосована конструкція також забезпечує й інше важливе функціональне призначення — таке розташування оливоприймача гарантує набряк оливного голодування за чималих нахилів двигуна (є з огляду на їзда з чималими кутами нахилів мотоцикла). Конструктивне місце розміщення камери з фільтрувальним елементом Ви зможете побачити на прикладеному фото
В системі живлення мотоцикла застосований карбюратор PZ27 зі зміненим калібруванням жиклерів, але з мінімальним набором регулювань — спеціально для того, щоб, якщо раптом і з'явиться потреба відрегулювати параметри, власник зміг зробити це самостійно — погодьтеся, це і швидше та дешевше, ніж звертатися до фахівців.
Для більшої зручності «важіль підсмоктування» винесений на кермо й інтегрований у блок керування з лівого боку — завдяки цьому зникає необхідність тягнутися вниз до карбюратора.
Мотоцикл обладнаний п'ятиступеневою механічною трансмісією, яка вирізняється підбором передавальних чисел, спрямованим на правильний розподіл тяги у всьому робочому діапазоні обертів мотора. До того ж збережена можливість запуску двигуна за допомогою лапки кікстартера — у наших життєвих умовах це безсумнівно корисне рішення. А ще потрібно згадати про те, що задня відома зірка моделі Lifan CiTyR має 44 зуби. Цим вона відрізняється від Lifan 150-2E, у якого в стандарті 41 зуб. Передня зірка на СіТіАрі має 15 зубів. У поєднанні з іншими передавальними числами КПП, вищою потужністю мотора, а також збільшеним крутним моментом, який досягається за менших (порівнюючи з 150-2E) обертами динаміка мотоцикла стала кращою та швидкість максимальна вища. Як приводного елемента використовується 428H ланцюг такого відомого виробника, як «CHOHO-chain». В Україні цей бренд уже зарекомендував себе з позитивного боку українськими споживачами раніше придбали Найшвидші ланцюги на ринку «без роду та племені» або ж навпаки переплавляли за продукцію розкручених брендів типу «DID» або «KMC».
Шини у моделі 2019 року випуску залишилися 17-дюймовими, а не 18-ті, як у Lifan 150-2E. Обидва диски й обидві покришки стали ширшими: Передні 80/90-17; Задні 110/80-17. Але змінилася і ширина і висота профілю. Тепер вони такі, як на фото:
Диски восьмиспициві та візуально спиці здаються абсолютно тоненькими, "малобросними" в очі. Цього ефекту ми й хотіли досягти. Придивитеся! Візуально мотоцикл здається менш масивним, а диски його ще ніби "обтискають". Якщо в когось з'явилися сумніви в їх міцності — не варто спочатку робити висновки. Коли Ви зможете самі подивитися на ширину їхнього поперечного перерізу — всі питання підуть самі собою.
Коротке нагадуємо про інші елементи:
Електронна панель приборов перекочувала і на 200-й СіТіАр. У стандартному виготовленні приладової панелі є одометр, тахометр, спідометр і індикатор рівня палива в баку. Важливою відмінністю нової прилади є те, що в конструкції використані так звані "піксельні світлодіоди". Особливість їх у тому, що яскравість світіння кожного з них має спрямованість, яка забезпечує рівномірність світіння і високу інтенсивність. У чому сенс, скажіть Ви? А в тому, що і в сутінку, і за яскравого сонця й у темряві ефективність світіння залишається високонтристою й легко зчитується. Це не старі РК-панелі, які часто в сонячну погоду вимагають "відмазування" для читання показань.
Два ключові параметри швидкість і обране передавання - істотно збільшені в розмірах. Погодьтеся, що набагато краще видно і швидкість, і активне в цей момент передавання. Не потрібно концентруватися на маленькому віконці, стандартному для багатьох інших моделей. Причому позиція "Нейтраль" зображається на рівень нижчим і за ввімкненого будь-якого передавання не відбивається — точно не заплутаєтеся. Впевнені, що це оцінять і ті, у кого зір ослаблений, і ті, хто просто має "досвід спілкування" зі стандартними приладами мотоциклів.
Під час увімкнення запалювання панель здійснює 2-секундний режим перевірки так званий "тест-режим", коли загоряється все повністю і після цього переходить у робочу фазу, залишаючи світними тільки функціонально активні індикатори
Залишилася без змін і багажна платформа, яка покрита пластифікатором. Це спеціальне гумове на дотик покриття. Воно не слизьке, не дряпається, не блякне на сонці, не втрачає колір, не іржавіє і водночас приємне на дотик. Звичайно, всередині багажника металева основа, але сама платформа позбавлена гострих кутів. Це позбавить багатьох від маленького, але неприємного травматизму — Годиться про гострий кут колишнього багажника пензлем або стегон було задоволенням сумнівним.
Зберегли ми у штатній комплектації та захисні гофровані чохли захисту пір'я передньої вилки. Грязі та пилу на наших дорогах із надлишком, а довговічність пильовиків і сальників вилки це доповнення допоможе продовжити:
Ну ось і все, на початковому етапі. Lifan СiTyR 200 — це наступний ступінь розвитку моделі 150-2E варіант, що стоїть на увазі, як перший мотоцикл, особливо в умовах міської або приміської експлуатації. Наша мета була не в тому, щоб запропонувати умовно нову модель за не зовсім змінювані гроші з різними яскравими перекладними картинками на двигуні та пластику, копецевою інтегрованою штатною "радіолою" із розряду товарів на Alixpress "все через USD9,99". Швидше навпаки — цей мотоцикл має залишатися доступним, надійним, невибагливим і економічно виправданим у утриманні й експлуатації. А якщо він водночас динамічніший, швидший, зручніший у їзді та трішки приємніший за глюк — чи це не головне? Вибір завжди за Вами.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Країна виробник | Китай |
Колір | Синій |
Стан | Новий |
Тип | Мотоцикл |
- Ціна: 57 638 ₴