Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
269 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Мотоцикл KOVI 300i PRO KT

166 870 

  • Немає в наявності
Мотоцикл KOVI 300i PRO KT
Мотоцикл KOVI 300i PRO KTНемає в наявності
166 870 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

 

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель NC300. Бензиновий, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC), чотириклапанний із роликовими підшипниками в приводі механізму керування клапанами. Система водяного охолодження з рознесеними половинками радіатора + кулер. Внутрішній балансувальний вал. Суха вага двигуна 33 кг.
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 84 х 53.7
Максимальний кут повороту керма, градуси ≥43
Рама Полегшена, з різним профільним перерізом, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95
Рекомендований клас в'язкості оливи SAE 10W/40; SAE 15W/50 залежно від сезонності JASO MA 2; API не нижче SN, SM, SL Рекомендований продукт: MOTOREX Cross Power 4T
Ступінь стиснення 11,1:1
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси 27
Об'єм, см3 298
Система живлення двигуна Інжекторна система DELPHI
Система електроживлення АКБ 12V 5А/h літій-іонна батарея. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому — "стустусту", без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститьться)
Система запалювання Електронне DC-СDI.Головне джерело живлення схеми є аналоговий перетворювач напруги. Цьому запалюванню не потрібна маточка, що заряджає, як у класичному варіанті CDI, напруга з бортового акумулятора перетворюється з 12 В на 200-400 В, що досить для генерації кількох кВольтів у котушці запалювання і виникнення іскри на контактах свечи.
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 31,7 /8200
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 29,5 / 6100
КПП 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод. Безсальниковий ланцюг A520МС2. Марка ланцюга AFAM. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь)/ 52 (алюміній). Кількість ланок ланцюга — 120L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 240 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,7 мм. Армована гальмівна магістраль. Виробник SZC. Гальмівні колодки серії SCB ( Stabil Cuprum Base). Безасбестові зі збільшеним вмістом мідної крихти для гарного фрикційного балансу між температурою й інтенсивністю тертя в фрикційній парі диск-накладка
Підвіска задня Задня амортизаторна стійка з можливістю зміни переднатягу пружини, а також повністю регульованим ходом стиснення і відбою. Довжина вузла в складі 480 мм. Загальний хід стиснення/відбою 299 мм. Кріплення до маятника здійснене через полегшений (легкосплавний, фрезерований) важільний механізм (прогресія).
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу серії SZC Pro з набором регулювань відбою та стиснення. Діаметр пера 48 мм. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 309 мм.
Колісні диски Алюмінієвий обід, маточина CNC (алюмінієвий сплав), сталеві спиці 4 дюйми (неіржавка сталь)
Максимальна швидкість, км/год ≥94 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 52T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні/задні 80/100-21 — переднє колесо та 110/90-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин — CST.
Об'єм паливного бака, л 9
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,5
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2160
Ширина, мм 880
Висота по сідлу, мм 930
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1500
Споряджена маса, кг 122,4

 

 

 

Моделью KOVI 300i Pro ми надалі розширюємо лінійку версій, які  можуть і відбиватимуть переваги вже наявних власників (фото незабаром надамо бО більше асортименту).
Особливо багато за мотоциклом розписувати не будемо зупинятися тільки на ключових технічних відмінностях 300-кі від 250-кі. Конструктивне виготовлення підвісок рами та загальної навіски у KOVI 250 Pro KT і в KOVI 300i Pro KT — однакові. Основна відмінність в потенціалі силового агрегату. Тому більше інформації саме про нього.
В основі той самий мотор 177MM від Zongshen, який усім відомий.
Однак циліндропоршнева група повністю інша.  Для кращого розуміння штовхових власників і для переконливості «не дуже вірних» ми публікуємо справжні дані, які дадуть змогу зрозуміти різницю:

KOVI 300
Діаметр циліндра 84 мм, Ход поршня 53.6 мм
Формула розрахунку робочого об'єму:
r — радіус поршня, тобто 84/2=42 мм
h — хід поршня, 53.6 мм
сама формула:
V=(3,14*r*r*h)/1000=3,14*42*42*53.7/1000=297,44 см3

KOVI 250
Діаметр циліндра 77 мм, Ход поршня 53.6 мм
Формула розрахунку робочого об'єму:
r — радіус поршня, тобто 77/2=38,5 мм
h — хід поршня, 53.6 мм
сама формула:
V=(3,14*r*r*h)/1000= 3,14*38,5*38,5*53,6/1000=249,46 см3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як система живлення після не дуже довгих пошуків ми зупинилися на варіанті від виробника DELPHI. Чому цей варіант? – пояснім. Можливість установлення системи від маловідомої, але непоганої китайської компанії ROJO Спочатку нас потішила. Однак коли почали перевіряти на «живому» примірнику узгодженість роботи виявили зависання у разі різкого скидання газу та деяку затичність через обіднє сполучення на під час розкручування мотора. Причому версії програмного забезпечення керівного блока в процесі перевірок використовували дві: стандартну та «як би підготовлену» під 300-й мотор. Але насправді рецидиви прояви описаних двох моментів були наявні в обох, просто в різних режимах. Зрозуміла річ — це не карбюратор, тому танці з бубном не допомогли б налаштувати все інакше... Танцювати не сталі, а далі шукали. Паралельно з цією системою ми шукали варіант від Bosh або Siemens. Але, на жаль, не змогли знайти блок керування впорскуванням, виготовлений під одноциліндрові мотодвіжки з такою кубатурою. Тому DELPHI з'явився, по суті, єдиною альтернативою, заточеною не під типовий 250-й варіант, а з софтом для NC300 (cам ECU выполнен на базе Delphi МТ05). Але водночас, крім відповідних вихідних параметрів модуля впорскування, ми змогли замовити для блока керування й найсучасніший діагностичний прилад XD-8000 для перевірки справності системи та пошуку Trouble Codes (помилок у роботі інжекторних систем і не тільки DELPHI). Штука дуже функціональна, 2020 року з оновленими даними за різними версіями програмного забезпечення під  системи DELPHI для мотоциклів з об'ємом понад 250 кубів, так що без підтримки, у разі появи проблем з інжектором ні ми, ні деякі з наших  Дилеров  (Те, хто з гарним технічним потенціалом) Вас не залишать. Незабаром ми матимемо діагностичний модуль і встигнемо розповісти про функціонал докладніше.

  

Як бачите, на фото нижче конструктивні елементи системи відрізняються від карбюраторної версії вельми суттєво.

 

Паливний насос розташований у лівій донній половинці бака. Він кращий, ніж виносний агрегат з продуктивності та не боїться короткочасної роботи «суху», але, звичайно, до цього краще не доводити. Це небажана розкіш навіть в автомобілях.

 

Інші компоненти немає сенсу описувати, тому що знають і так розуміють, що і впускний колектор, і керують компоненти повністю відрізняють інжекторну систему живлення від карбюраторної.

 

 

Коротке зупиниться на ключових одових відмінностях карбюраторної 250-кі та інжекторної 300-кі:
Карбюраторний мотор 250-кі вирізняється тим, що під час правили він має вибуховий перехід на верху. Інжекторний 300-й варіант не зовсім коректно порівнювати з карбюраторним 250-тим. Але ми все ж дали змогу самим собі це зробити.
Підсумок за нашими відчуттями: 300 кубів + інжектор  дають рівномірну тягу в усьому робочому діапазоні. Це факт. Спочатку здається, що мотоцикл за відчуттями ніби повільний, але насправді мотор тягне без провалу з низів і без вираженого підхоплення у верхньому регістрі. У русі на різноплановому рельєфі керувати тягою й дозуванням на 300-ку зручніше. Він більш прогнозований на верху — не боїться додати, щоб на неоднорідному покритті зірвати заднє колесо з траєкторії й водночас  тяга є навіть із самого низу (хоча від частини це й результат збільшеної кубатури).
Тяговий потенціал двигуна очевидний більше, ніж у 250-кі й особливо на низьких і середніх обертах. Тяга рівна, достатня, по всьому діапазону.
А ще один цікавий факт — інжекторний варіант не змінює характеру роботи двигуна  і рівномірності тяги, коли той уже ґрунтовно нагрівся після трійки-чотири  прохватів у бойовому режимі. Уособлення певних програмних коригувань у пристрої керування, пов'язаних зі зміною температури (Для довідки: під час нагрівання одноциліндрового карбюраторного двигуна  випаровуваність палива в карбюраторі та поєднаних елементах підвищується, кілька  змінюючи якісний склад паливо-повітряної суміші, іноді це відчувається на роботі двигуна).
А ось паливну економність ми не перевіряли. Чесно кажучи, ми просто пропустили момент початку, коли  потрібно було заміряти вихідний рівень. Це має зробити.
Однак це наша первинна думка і відчуття від їзди. На перше місце відводити не будемо. Звичайно ж відчуття, враження та думки всіх тих, хто вибере 300-ку ми із задоволенням готові послухати. Будемо раді лаконічним і діловим формам  у групі  або коментарям у відгуках.

 

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
Інформація для замовлення
  • Ціна: 166 870 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner