Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
266 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Спортивний мотоцикл SHINERAY Z1 250

84 000 

  • Немає в наявності
Спортивний мотоцикл SHINERAY Z1 250
Спортивний мотоцикл SHINERAY Z1 250Немає в наявності
84 000 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Ознайомлення ПАКОВАНИХ РОЗМІРІВ МОТОТЕХНІКИ
Довжина, м. 2,08
Ширина, м. 0,57
Висота, м. 1,18
Маса, кг 188
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Бензиновий, 4-тактний, одноциліндровий, чотириклапанний, водяного охолодження, два розподіли у верхній частині головки блока циліндрів (DOHC) з ланцюговим приводом і внутрішнім балансувальним валом. Форсунка подавання оливи на дно поршня для кращого охолодження. Випускна система з напівпрямотичним глушником для зменшення протизаглушення на випуску в стандартному виконанні
Об'єм оливної системи, л. 1,7
Рама Сталева просторова трубчаста рама прямокутного перерізу, виготовлена за технологією гідроформування, для зняття поверхневих напруги металу під час виготовлення та збільшення кутової жорсткості
Ступінь стиснення 1121
Об'єм, см3 249
Система живлення двигуна Карбюратор із прискорювальним насосом.
Система електроживлення АКБ 12V 10А (AGM-батарея)
Система запалювання Електронне
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 24,5 / 8000
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 20 / 7500
КПП 6-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні.
Тип привода Ланцюговий привод. Посилений ланцюг, маркування 520H, марка CHOHO
Задні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний, діаметр диска 220 мм.
Передні гальмівні механізми Дводисковий із двопоршневими супортами на кожному диску та загальною гідравлічною магістраллю, діаметр кожного диска 302 мм.
Підвіска задня Маятникова з пружинно-гідравлічним моноамортизатором
Підвіска передня Телескопічна вилка інверторного типу та гідравлічні амортизатори
Колісні диски Алюмінієві легкосплавні, пофарбовані чорною матовою емаллю
Максимальна швидкість, км/год 149
Витрата палива на л/100 км ≥3,2
Вантажність, кг 156
Розмір шин передні/задні 110/70-17 / 150/70-17; шини KENDA TIRES
Об'єм паливного бака, л 16 (виконання із зовнішнім фальшбаком)
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Кліренс, мм 163
Довжина, мм 2095
Ширина, мм 809
Висота по сідлу, мм 780
Висота, мм 1136
Колісна база, мм 1396
Споряджена маса (без урахування палива), кг 150

 

Модель мотоцикла Shineray Z1 250, 2020 року випуску вже надійшла в продаж

Щоб сформувати правильне розуміння того, що вкладено в сенс  слова "ретайлінг" ми розклали інформацію про зміни моделі в докладних пунктах і кількох світлинах:

1. Змінилася форма та конфігурація бічного обтікача: на новій версії Shineray Z1 він кріпиться до рами в інших точках. Це дало змогу зменшити скрип, з'єднаних елементів, і жорсткіше зафіксувати деталь. Водночас покращилася якість виготовлення пластику — він м'якший і більш податливий, що зумовить більшу стійкість до невеликих пошкоджень або деформацій. На фотографії нижче Ви зможете побачити змінені місця кріплень пластикових панелей, позначені жовтогарячими зірочками (на першому фото — оновлена модель, а нижче —  попередня версія).


2. Змінена фара. Вона має один збільшений за площею відбивач, який формує об'ємніший світловий пучок із правильною світло-теневою кордоном. Попередній варіант із "здвоєних очей" на жаль виявився більшим оригінальним, ніж ефективним.

  

3. Змінений профіль бака та його форма. Він став зручнішим з погляду посадки пілота. Зараз точка сполучення із сідлом трохи зрушить вперед і має приплив сидіння. Щоб не бентежити вас інтимними подробицями, скажімо лише, що особливо важливому місцю на тілі пілота має бути трохи м'якшим і зручніше розміщуватися, особливо у разі різких гальмувань, коли інерційне подавання тіла вперед може зумовити контакт з баком.

4. Панель приладів обзавілася більш електронним дисплеєм  і зрозумілим стрільцем тахометром. На попередній варіант особливих притягання не було, але індикація ввімкненого передавання та поділу тахометра все ж були дрібнуваті та погано читалися  у сонячну погоду. Прилади тепер обрамлені акуратною облицювальною панеллю, за якою приховані всі елементи проводження — естетика на висоті.

5. Передня вилка тепер перевернутого типу. Її хід став на 4 мм. більше,  ніж попередній, і вона м'якша.  Водночас сама вилка важча за вагою (діаметр пір'я збільшився) — це сприятиме кращому розподілу ваги та  стійкості на нерівностях (ми точно знаємо, що попередній варіант не сликом добре відробляв нерівності дорожнього покриття за швидкісної їзди). Звісно, читати це в перекладі — взагалі ні про що, щойно мотоцикли прибудуть, ми опублікуємо черговий відеообзор на нашому youtube-каналі (можна вже підписатися, щоб потім не пропустити). Особливо важливим, на наш погляд, є жорсткіша траверса та перенесення кріплення кліпонів вгору. Ми їздили самі та знаємо, що деяким власникам було дуже незручно згинати пензель на великий кут на ручці акелератора. У разі тривалої їзди це викликало дискомфорт. 

6. Відтепер на передньому колесі встановлені два дискові гальма. Насправді ефективність монодиска на попередній версії "Зетки" не спричиняв нарекань (у всякому разі нам ніхто з власникові не повідомляє про недостатню ефективність). Однак багато хто хотів, щоб було два. Тому — вивільніть. Підвищення ефективності, звісно, оцінять самі користувачі — тому нічого стверджувати не будемо. А ось знос гальмівних накладок на кожному з дисків найімовірніше буде менший. Однозначно корисною зміною стало збільшення загальної поверхневої площі кожного з гальмівних дисків. Це дало змогу поліпшити тепловіддання і практично повністю виключити варіант перегрівання й короблення диска.

7. Коснемся й тієї деталі, якої на фото не видно — задній амортизатор став жорсткішим. Опис реальності тих змін у керованості, до яких призвела заміна амортизатора, ми залишимо до моменту відеообзора.

8. Глушник. Його конструкція залишилася напівпрямочною. Корпус, як і раніше, з неіржавкої сталі, тільки пофарбований матовою жаростійкою емаллю — так він має більш цілісний та естетичний вигляд укупі з багатьма елементами, які нинче пофарбовані в чорний (фінальний вигляд мотоцикла, який надійде в продаж дивіться на світлин нижче), а раніше були сріблястими (підніжки пасажира, кронштнейни підніжки водія). Як звучить, скажіть Ви? Не гірше, ніж раніше, але звук усе ж інший.

9. А ось квітів в оновленій версії буде лише два й обидва нові. Це Graphite Matt — поєднання чорного глянсового та графітового матового, а також Lemon Green Pearl — яскравий і насичений. На світлинах в описі ми показали ще білий і червоний, але в підсумку залишили відтінки, які виявилися нам найефектнішими та придатнішими для цієї моделі. До речі, фото Z1 у кольорі "Lemon Green" ми зняли як є без особливих зовнішніх ефектів на заході дня (фотографії "Graphite Matt" поки що дві). Але зате Ви можете бачити гру відтінку під час живої зміни освітленості. На наш смак колір дуже ефектний, але тут уже нікого переконати не будемо — дивіться самі:


Ну й під завісу ще дві фічі: написи "Shineray" на баку немає, точніше немає взагалі жодної ( позначення бренда нижче на бічній облицці) — ми не прихильники ребрендинга та пафосу, але якщо кому вже сильно потрібно, нехай клеїть що хоче. А друга — мотоцикл обзавелівся системою, яка не дасть завести двигун у разі відкинутої підніжки — раніше до нас звернулися кілька авторів-аматорів ефектного запуску стаціонарно мотоцикла, що стоїть... на увімкненому передаванні... Отриманий ефект вражав усіх глядачів  і ще більше самого власника від смутку споглядання мотоцикла на боці. Тепер такий варіант виключений — запуск тільки під контролем пілота.

Озвучимо та сумну новина для всіх, хто чекав трисотку: оновленої модифікації Shineray Z1 300 з мотором об'ємом 300 кубічних сантиметрів цього року не буде — COVID 19 внесе корективи та обумовив затримку за часом у кермі розробки. Моделі попередньої генерації вже зняті з виробництва, а сам 300-кубовий двигун у майбутньому матиме інше конструктивне виготовлення. Його потужність буде збільшена, зміни торкнуться також ГБЦ і системи живлення — він буде інжекторний. Але цю історію й сам виробник — і ми розпочнемо вже наступного сезону. Обсяг конструктивних змін двигуна вельми не малий і зажадає часу та тестових випробувань, перш ніж запустити серійне виробництво. Так що прагнемо як і Ви.


Нижче за текстом ми зберегли описальні дані моделі-проповідниці, зразка 2015 — 2016 модельних років. Зупинили і фото, і вихідну інформацію, для того, щоб усі охочі могли почитати, подивитися як було раніше та порівняти з тим, що буде починаючи з квітня 2018.
Shineray Z1 250 були представлені в чотирьох кольорах (тутможна подивитися, який вигляд мають 300ки, особливо, якщо дуже кортить саме її та будете шукати б/у варіанти) 

 

 

Так уже вийшло, що представлений нами спортбайк SHINERAY Z1 є абсолютною новинкою тільки для українського ринку. Ми ніколи не прагнули спотворювати або перебільшувати факти, тому відразу повідомимо, що ця модель дебютувала ще у 2014 році та широко відома, у Росії, правда, під брендом IRBIS, а не Shineray. Ми ж вважаємо правильнішим і зручнішим для покупців використовувати вихідний бренд, який підкріплений власними виробничими потужностями та широко відомий у всьому світі. Назва моделі збереглося без змін: фактично наш Shineray Z1 можна назвати вдосконаленим і допрацьованим Irbis Z1, про який все, кому буде цікаво, зможуть знайти в рунеті масу різних матеріалів: відгуків власників до оглядів різних спеціалізованих ресурсах і журналах.
Саме тому ми поки зупиниться лише на удосконаленнях, тобто відмінностями Shineray Z1 від тезки Ірбісу:

  • Насамперед ревізії зазнали передня й задня підвіска: спочатку Z1 був наділений не надто адекватними характеристиками та був досить «ватним» в реакціях, тому конструкція передньої вилки була доопрацьована — хід не змінився, але пружина стала жорсткішою. Сказати однозначно, наскільки великі зміни нам складно, оскільки ми спробували в ходу вже змінений варіант, а «первинного вихідника» для порівняння не було. У будь-якому разі лінійність характеристик покращилася, немає «зависання» в обох крайніх положеннях ходу (форумчани пишуть, що раніше таке спостерігалося), прогресивно виросла жорсткість на стискання, не спостерігається хаотичних відчутних коливань під час проходження через дрібних згладжених нерівностей дорожнього полотна.
  • В задній підвісці все схоже. На середніх швидкостях потрусує, звісно, але зате з набором швидкості немає «переставок» заднього колеса під час проїзду відчутних ям, та й просідає мотоцикл під 95-кілограмовим товаришем зовсім несуттєво. Характеристики демпфування явно інші — стало менше комфорту, зате більше впевненості в керуванні.
  • Діагональна конструкція рами тішить чудовою жорсткістю на кручення. У принципі, тандем із рами та заднього маятника, не викликав жодних нарекань. Сподобався те, що у віражах є чіткість реакції на «перекладання» мотоцикла — не потрібно робити поправку на те, що рама трохи зігнута, а вже потім процес піде. Рама тут, як і раніше, сталева, її конструкція спочатку була зроблена з чітким прорахунком закладених характеристик. До речі, висока якість виготовлення зварних швів говорить про сучасне технологічне обладнання для їх виробництва.
  • Ревізії зазнало й зчеплення. Тепер під час витискання відчувається деякий «протистояння», що потребує зусилля. Однак це краще, ніж брак. Раніше деякі власникиulувалися про брак інформативності під час трощення, зараз же момент змикання дисків під час відпускання ручки став відчутнішим, проте у разі різкого скидання передавання моменту на задню вісь йде з ледь помітною паузою — просадка через зворотам передує початку обертання провідного колеса. За словами інженерів, це зроблено навмисно, щоб особливо охочі «рвати з місця» не інтенсивно та різко «нагрували» шестерні в КПП. Звичайно, якщо відрегулювати трос інакше, цей ефект не спостерігатиметься (ми спробували:-) і старт із місця буде максимально інтенсивним, так що цей момент можна й не брати до уваги.
  • К тормозам взагалі жодних претензій. Причому, попри монодисковий передній. На перший погляд може здатися мало, проте це помилкова думка. Інформативність добра та обсаджують вони мотоцикл із гарною інтенсивністю уповільнень. Та й за відгуками власників, вони не створювали нарекань — щоб перегріти їх, потрібно ще дуже постаратися.
  • А ось дзеркала заднього огляду Здонули зміни: тепер вони мають велику площу та нормальні ніжки кріплення. Одночасно й зовнішній вигляд покращився, і нерухомість забезпечена завдяки надійності кріплення, і дрібнебезводнення відбивного елемента в корпусі зникає.
  • Панель приладів залишилася без змін: лише в підсвітку додали кілька діодів для підвищення інтенсивності світіння. Нам нелегко оцінювати, але чесно сказати: ми пробували мотоцикл у дуже сонячний день і не сказали б, що відразу побачили контрастний екран, що чудово читається. Уночі або в сутінку не їздили — наділяємося заохочення представників Shineray щодо достатньої видимості виправдаються.
  • Як шин первинної комплектації використані покришки KENDA Cruiser S/T. За 11 градусів тепла в Чунціні на момент нашого не дуже тривалого тесту прогріти їх, звісно ж, не вийшло. Частково це спотворило уявлення про потенціал можливостей мотоцикла. Знаряджає  те, що тайванська KENDA все ж краще, ніж безіменні китайських варіантів.
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникShineray
Країна виробникКитай
КласНовий
Об'єм двигуна250 куб. см
Інформація для замовлення
  • Ціна: 84 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner