Продавець Магазин «MotoPro» розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
268 відгуків
+380 (68) 665-31-81
+380 (50) 821-17-21
Магазин «MotoPro»
Кошик

Мотоцикл KOVI 250 LITE KT

106 600 

  • Немає в наявності
Мотоцикл KOVI 250 LITE KT
Мотоцикл KOVI 250 LITE KTНемає в наявності
106 600 
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
+380 (68) 665-31-81
Ольга
  • +380 (50) 821-17-21
    Ольга
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю

Модель KOVI, яку Ви бачите, — це наша новинка. Це теж версія LITE, проте вона виготовлена в варіанті дуже близької зовнішньої подібності з оригіналами від марки KTM. У цьому полягає візуальна відмінність двох версій.
Однак є й деякі інші елементи, які ми вирішили втілити в життя на цьому мотоциклі
Ми опустимо технічне попереднє мовлення (до слова, воно докладно викладено на сусідній сторінці опису моделі Lite зовнішнім подолом Husqvarna), а зупиниться на відмітних елементах цієї модифікації.

Рама KOVI LITE з позначенням у назві «KT» пофарбована в яскраво-жовтогарячий колір. Кронштейни кріплення двигунів до рами мають профільовану форму та збільшений за довжиною з'єднувальної шов у зіткнення з рамою — спеціально, щоб повністю усунути можливу появу тріщин або обривання кріплення за жорстких умов їзди або падіннях.

Задній підрамник у цій версії виготовлений з алюмінієвих кронштейнів і розтяжок. Він важчий за трохи, ніж варіант на зібранні, виготовлений із матеріалу ПОЛІПРОПІЛЕН 1500J*, але забезпечує спрощений доступ до проведення без потреби демонтажу бічних частин.
Пластикові деталі всього обвісу на цій версії виготовлені теж із поліпропілену 90, проте вони виготовлені відразу в жовтогарячому кольорі. А зверху покриті спеціальним поліефірним лаком. Взагалі це не нова технологія, але на мотоциклах вона поки що рідкість, а на китайській мототехніці зовсім у дивинку — «дороговастівенько» бо. Основна перевага покриття в тому, що його застосовують на поверхнях, які піддаються максимальному зношуванню. Поліефірні лаки мають високу стійкість до ультрафіолетового випромінювання, вологи, а також механічних впливів. Крім цього, саме цей лак утворює дзеркально глянсову поверхню, яку не може утворити інший тип лакового покриття. Навіть попри те, що деякі елементи мотоцикла можуть неабияк згинатися в різних площинах — цілісній поверхні, покритій таким лаком, не тріскається, а зберігає всі властивості. Подивіться на фото — радіус вигину крила ніяк не вплинув на деформацію покриття

Склад лаку багатокомпонентний і затвердіє він завдяки хімічній реакції між даними компонентами, а не внаслідок вивітрювання розчинника, як  у випадках застосування інших типів лаку.
Ми вирішили використовувати такий варіант, щоб зберегти яскравість і ефектність сприйняття кольору навіть через час — сподіваємося, що вийшло.

На цій версії також будуть використані вдосконалений тип основних кріплень пластикових частин до рами. Потреба цього удосконалення полягає в такому:
У тих, хто юзає мотоцикли, активно досить часто виникає потреба в демонтажі бічних панелей. Хтось для мийки, хтось для профілактичного огляду, хтось «для підкручування та підтягування» — загалом є таке. Деякі після цього для «пої впевненості» затягнули болти фіксації від душі та цим зусиллям за кілька-трійка раз просто могли вичавити опорну площину пластику. Потім, звичайно, доводилося колгозити із шайбами набагато більшого діаметра або іншими способами.
Зараз усе по-іншому. На фото фіксувальна алюмінієва втулка з обмежувальними та посадковими шайбами. Ці елементи всаджуються в один отвір у пластикі та забезпечують і збереження разом із довговічністю його та щільністю посадки з'єднання з рамою.


Бак. Ось цебель  нашого тексту потішить багатьох, хоча за кількістю слів найменший. У стандарті на KOVI LITE 250 KT бак збільшеного до 11 літрів об'єму й білого кольору — щоб наочно бачити ступінь заповненості. Описувати навіщо і для чого таке вдосконалення — чи є сенс? Порівнюйте з конкурентами;-).

 


Передня фара. Цікава та сучасна. П'ять діодів, корпус з алюмінію і всієї площиною працює як радіатор. Полікарбонатне скло дуже міцне. Вага та компактність — майже як в оригіналу. Світловіддача чудова, тільки потрібно встановлювати його під певним кутом і на певній висоті — щоб не зліпити зустрічних. А ось в умовах, коли Ви один їдете в темряві в лісі або в горах — точно порадує яскравістю і світлопотоком/

Попрацювали ми та над глушником. Тепер усі сполучення мають виняткову міцність. У місці з'єднання труби з бочком глушником глушника, а також на його протилежному боці, де розташований стикувальний фланець із приймальною трубою тепер два паралельні обв'язувальні зварювальні шви. Причому другий зварювальний шов виготовлений неплавними електродами в середовищі інертного газу (TIG). Це сучасний метод, який найкращий під час зварювання тонких металевих аркушів.

До речі, на обох версіях Kovi Lite внутрішній рестриктор (трубка-обмежувач потоку газів) на межі глушника, як і раніше, можна буде витягти, викрутивши фіксувальний гвинт збоку (на фото вже без нього). Звичайно, це додасть навантаження на вуха — але тут уже як кому миле...


Доречний опціона: і ця версія "Лайтухи" (так охрестили модель у народі) тепер буде і із захистом полімерного нового зразка та зі складаним алюмінієвим шифтером КПП, який має правильну геометрію — зручну для їзди в мотоботах.

 

Також ми взяли до уваги побажання власників споріднених моделей щодо встановлення захисту рук. Вибираючи ми з декількох варіантів і за підсумком вирішили не заощаджувати, а встановити один із найкращих за якістю та функціональністю варіантів. Тепер це стандартне обладнання моделі.

 

 

Все інше буде озвучувати пізніше в відеообзорі, а також і самі будемо із задоволенням дивитися і Ваші відео, головне, щоб вони були цікавими та цікавими. До прибуття моделей залишилося небагато.

ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун, тип Виробник ZONGSHEN. Модель CB250-3A. Маркування 172FMM-3A. Бензиновий, із системою повітряного охолодження, одноциліндровий, один розподілив у верхній частині головки блока циліндрів (SOHC) з приводом семипластинчастим ланцюгом, двоклапанний механізм із роликовими штовхачами (рокерами). Суха вага двигуна 32 кг.
Діаметр циліндра х хід поршня, мм 72 х 61,4
Максимальний кут повороту керма, градуси ≥43
Рама Полегшена прямокутного перерізу, високоміцна сталь із додаванням хромо-марганцевого сплаву
Рекомендоване паливо Бензин з октановим числом не менш ніж 95
Рекомендований клас в'язкості оливи 15W-50 Напівсинтетична олива для мотоциклетних двигунів.
Ступінь стиснення 9,25:1
Кут поздовжнього нахилу осі повороту (кастор), градуси 27
Об'єм, см3 249
Система живлення двигуна Карбюратор MIKUNI
Система електроживлення АКБ 12V 6А/h (AGM-батарея).
Система запалювання Електронне СDI. У комплектації моделі передбачена наявність ключа запалювання для розмикання контактного ланцюга на подавання імпульсу для санкціонованого запуску двигуна (по-простому — втуплену без наявності ключа в замку запалювання і просто "з ніжки" двигун не запуститьться)
Тип запуску двигуна Електростартер і кікстартер
Максимальна потужність, л.с./об.мін. 21 / 8500
Максимальний крутний момент, Нм за об/хв. 18 / 6500
КПП 5-ступенева з багатодисковим зчепленням у олійній ванні
Тип привода Ланцюговий привод. Безсальниковий ланцюг A520. Кількість зубців передньої та задньої зірок: 13 (сталь) / 46 (сталь). Кількість ланок ланцюга — 116L.
Задні гальмівні механізми Дисковий з однопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 220 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль
Передні гальмівні механізми Дисковий із двопоршневим супортом, гідравлічний. Діаметр диска 260 мм. Товщина диска 3,5 мм. Армована гальмівна магістраль
Підвіска передня Телескопічна вилка перевернутого типу з набором регулювань відбою та стиснення. Загальний діапазон ходу стиснення/ходу відбою 265 мм.
Колісні диски Алюмінієвий обід і сталеві спиці, Шини з розвиненим малюнком протектора. Виробник шин — YUANXING.
Максимальна швидкість, км/год ≥97 (реальні параметри вказані з передньою зіркою 13T і задньою зіркою 46T. У разі зменшення кількості зубців задньої зірки та збільшення кількості зубців передньої можна збільшити максимальну швидкість, але пропорційно зменшити тяговий потенціал)
Кліренс, мм 310
Розмір шин передні/задні 80/100-21 — переднє колесо та 110/100-18 заднє колесо. Посадковий розмір обода переднього колеса J1.60 х21 DOT; заднього колеса 2,15 х18 DOT. Шини з розвиненим малюнком протектора
Об'єм паливного бака, л 11
Заправний об'єм оливи у двигуні, л. 1,5
МАССО-ГАБАРИТНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Довжина, мм 2170
Ширина, мм 830
Висота по сідлу, мм 930
Висота, мм 1285
Колісна база, мм 1465
Споряджена маса, кг 127 (включно з 11 літрами палива в баку)
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникKovi
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 106 600 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner